Op welke manier van plan was? Ik heb het trouwens wel over echte mannen, dus sterk, dominant en weten wat ik wil.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Het beste wat me is overkomen is toen zo'n klasgenoot met grote puisten en een hele grote foute bril op tegen ons groepje zei: wat die allemaal van plan was met dat meisje en dat extreem korte rokje![]()
Doordat zo'n editvakje zo klein is en automatisch scrollt vallen mijn posts soms ietsjes te lang uit. Als ik ze dan terug zie denk ik meestal: "Niemand gaat dat lezen -- maargoed, wegslopen is ook zonde van de moeite". Maar ze bestaan dus toch, mensen die langere posts lezen ;-)quote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef AAPiscool het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar MBO ICT beheerder niveau 4 stelt echt niet zoveel voor (niveau 2 & 3 nog minder!) Maar wat ik net al in een zeer goede en uitgebreide post las van RIDO78: Het draaid vooral om interesse...
Dat die haar eens flink ging NEUKEN!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke manier van plan was? Ik heb het trouwens wel over echte mannen, dus sterk, dominant en weten wat ik wil.
Toch doe ik dat, en ik heb ook niet de indruk dat logica mij vreemd is. Dat jij in mijn gedrag geen logica waarneemt, is te wijten aan je eigen gebrek aan logisch inzicht.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:47 schreef Vitalogy het volgende:
Programmeren zie ik vrouwen dus echt niet doen.
Ik bedoel als je niets begrijpt van doorsnee logica hoe wil je dan ooit programmeur worden?
Inderdaad, ik wil serieus genomen worden enzo.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dat die haar eens flink ging NEUKEN!. p.s. Ik denk wel dat hij je man was
Ik snap er ook niet veel van en een ander meisjequote:Op woensdag 13 april 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch doe ik dat, en ik heb ook niet de indruk dat logica mij vreemd is. Dat jij in mijn gedrag geen logica waarneemt, is te wijten aan je eigen gebrek aan logisch inzicht.
Ach ik ken een zweedse die 4 programmeertalen kent en verdomd goed is in Wiskunde. Ze programmeert aardig complexe structuren dus die logica zit er wel in hoor. Dus is dat uitzondering op de regel of het onderschatten van het vrouwelijk kunnen?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:47 schreef Vitalogy het volgende:
Programmeren zie ik vrouwen dus echt niet doen.
Ik bedoel als je niets begrijpt van doorsnee logica hoe wil je dan ooit programmeur worden?
Niet doen dames. Blijf maar bij systeembeheer, helpdesk, consultancy e.d. inferieure takken.
mwahaha
Je gaat aardig om met trollen is het niet?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik snap er ook niet veel van en een ander meisje(ook een trol btw) kan het super
![]()
Vrouwen houden van puzzelen, wat toch wel een vereiste is.. ik ben meer luiquote:Op woensdag 13 april 2005 14:52 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ach ik ken een zweedse die 4 programmeertalen kent en verdomd goed is in Wiskunde. Ze programmeert aardig complexe structuren dus die logica zit er wel in hoor. Dus is dat uitzondering op de regel of het onderschatten van het vrouwelijk kunnen?
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon hequote:Op woensdag 13 april 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat aardig om met trollen is het niet?
Verkeerde omgeving waar je zit dan denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon he
Heerlen, Hoge school Zuyd. Daar is de enige opleiding wat ik wil doenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verkeerde omgeving waar je zit dan denk ik.
Ik hou het op zelfonderschatting...quote:Op woensdag 13 april 2005 14:52 schreef RiDo78 het volgende:
het onderschatten van het vrouwelijk kunnen?
Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heerlen, Hoge school Zuyd. Daar is de enige opleiding wat ik wil doenin heel NL. +-puntje tegenover me zit de afdeling verzorging
maar die gunnen ICT'ers geen blik waardig
Staat die aflevering nog op uitzendinggemist.nl?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:04 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Een kut is een kut zei de boer en hij neukte z'n eigen varken.
geen idee, maar *heel*misschien* kom je wat tegen als je het boer-zoekt-vrouw archief doorspit.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:06 schreef Vitalogy het volgende:
Staat die aflevering nog op uitzendinggemist.nl?
Zijn jullie als Limburgse ICT'ers zo erg?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heerlen, Hoge school Zuyd. Daar is de enige opleiding wat ik wil doenin heel NL. +-puntje tegenover me zit de afdeling verzorging
maar die gunnen ICT'ers geen blik waardig
Behalve ik natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn jullie als Limburgse ICT'ers zo erg?
De verschillen tussen vrouwen onderling en mannen onderling zijn niet minder groot dan de verschillen tussen mannen en vrouwen. De genetische bepaling is verder ook erg low level. Op basis van genen gaan hormonen een rol spelen, en die spelen een rol in o.a. ontwikkeling van de hersenen en de manier waarop zij werken, maar die rol is niet alleszeggend.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:05 schreef Vitalogy het volgende:
Ja het spijt me hoor nay sayers.
Het ligt simpelweg aan de manier waarop vrouwen hun hersenen gebruiken. Het is genetisch bepaald. Ik moet ook niet proberen een bepaald vakgebied te ambieren waarin vrouwen over het algemeen exceleren....creche-leidster of management-assistente of iets dergelijks.
Zelfs dat niet. Ik denk dat opvoeding en ontwikkeling een veel grotere rol spelen.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:16 schreef Vitalogy het volgende:
Niet alleszeggend nee, maar wel leidend.
Klinkt goed.. Maar waar dan wel?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Niet op FOK! anders krijg ik last van stalksters![]()
Als ik geen interesse had deed ik deze opleiding niet. dus qua oordelen wat wel of niet wat voorstelt is geen discussie over mogelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef AAPiscool het volgende:
Ik wil niet lullig doen hoor maar MBO ICT beheerder niveau 4 stelt echt niet zoveel voor (niveau 2 & 3 nog minder!) Maar wat ik net al in een zeer goede en uitgebreide post las van RIDO78: Het draaid vooral om interesse...
Ik denk dat genen toch wel wat belangrijker zijn voor wat betreft een baan als programmeur.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik denk dat opvoeding en ontwikkeling een veel grotere rol spelen.
DaYwALKuR gaf zelf al aan lui te zijn... zal dus wel op het memory-kaartje van z'n digicam zijn.quote:
http://members.home.nl/hocks/achterkant.jpgquote:
Er zal een bepaalde vorm van (abstract) denken noodzakelijk zijn. Ik weet echter niet of die manier van denken genetisch wordt bepaald, door opgroei, of dat die manier van denken is aan te leren.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:22 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik denk dat genen toch wel wat belangrijker zijn voor wat betreft een baan als programmeur.
Of denk jij dat je een goede programmeur kan worden door enkel goed te studeren?
Zeker wel, en die discussie wil ik best een ander keertje aangaanquote:Op woensdag 13 april 2005 15:22 schreef magixy het volgende:
[..]
Als ik geen interesse had deed ik deze opleiding niet. dus qua oordelen wat wel of niet wat voorstelt is geen discussie over mogelijk.
Een manier van denken aanlerenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:23 schreef Alicey het volgende:
Ik ga er denk ik eens een topic over openen.
*bekijkt foto's* zo vreemd zou het niet zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 15:36 schreef AAPiscool het volgende:
of je hebt alicy weg gejaagd .....
Oftewel.. toch maar ff afspraakie maken dan..?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
*bekijkt foto's* zo vreemd zou het niet zijn![]()
![]()
He! En daarnet was je nog zo anders dan die anderen?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
*bekijkt foto's* zo vreemd zou het niet zijn![]()
![]()
Nee, leukere foto's makenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:39 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
Oftewel.. toch maar ff afspraakie maken dan..?
Waarom niet nu?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:26 schreef AAPiscool het volgende:
Zeker wel, en die discussie wil ik best een ander keertje aangaan![]()
Al draagt een aap een gouden ring, het blijf toch een...quote:Op woensdag 13 april 2005 15:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, leukere foto's makentotdat ik het bevestigende woord van Alicey heb
![]()
Doordat je zolang niet reageerde heeft mijn imago op Fok! een deuk opgelopen, dus ik probeerde de schade te beperkenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
He! En daarnet was je nog zo anders dan die anderen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |