Dat snap ik idd ook niet. Op deze manier is de AIVD alleen preventief te gebruiken, maar zodra het om een proces gaat kan al het materiaal ineens niet meer gebruikt worden. Handige inlichtingendienst heb je dan... Ik snap ook niet waarom de AIVD daarvoor zijn bronnen bekend zou moeten maken, lijkt me niet dat de inlichtingendienst leugens gaat verkopen.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat ik irritant vind in deze zaak is dat justitie geen AIVD materiaal kan/mag gebruiken omdat dat de bronnen van de AIVD schaadt. Right.
Dit is niet zo vreemd. Het is allemaal onderdeel van de rechtstaat waar we het over hebben.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet. Op deze manier is de AIVD alleen preventief te gebruiken, maar zodra het om een proces gaat kan al het materiaal ineens niet meer gebruikt worden. Handige inlichtingendienst heb je dan... Ik snap ook niet waarom de AIVD daarvoor zijn bronnen bekend zou moeten maken, lijkt me niet dat de inlichtingendienst leugens gaat verkopen.
quote:Daar denkt hij toch anders over. Gelovigen en al helemaal fundamentalisten hebben niet bepaald het idee dat ze een keuze hebben.
Wat grappig dat je dat denkt.
Geluidsbanden van de laatste 2 dagen voor de moord op Theo zijn gewist.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat ik irritant vind in deze zaak is dat justitie geen AIVD materiaal kan/mag gebruiken omdat dat de bronnen van de AIVD schaadt. Right.
Op z'n ballen bijvoorbeeld, dat zo'n godsdienstwaanzinnige zich niet kan voortplanten.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Of ergens anders op mikken dan z'n been...
Het proces is nog niet begonnen.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:47 schreef CANARIS het volgende:
De eerste dagen van dit proces voldoen aan mijn verwachtingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |