Wel dat je het koopt?quote:Op zondag 17 april 2005 19:07 schreef stil het volgende:
Ze staan op twee stoelen met een plank er tussen. En ze staan te koop.
Ketting zal wel zijn om diefstal te voorkomen.
Al kan ik mijn niet voorstellen dat je zoiets steelt
Je wilt niet weten hoeveel foto's ik heb weggegooid omdat je mijn wallen kon zienquote:Op zondag 17 april 2005 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is je niet aan te zienGa je hem nog over doen? of was dit maar gewoon een probeersel en ga je hier niet op door?
Ik vind de beide ideeën goedquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef pea4fun het volgende:
Ennuh...jullie kunnen toch niet menen dat jullie dat bloempje echt mooier vinden dan die triomino's? Ik niet hoor...tot nog toe blijf ik bij mijn triomino's, maar ga misschien nog wel wat anders proberen met bloemetjes ik heb laatst een hele bos gekregen, dus kan nog wel wat kaal plukken![]()
Beter wat dan helemaal niksquote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier dan, mijn meest drieīge foto van vanmiddag
[afbeelding]
zeg je dat ook tegen Rewimo die d'r zoontje heel vaak gebruikt voor de fotowedstrijd?quote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef pea4fun het volgende:
@ shark, ga je er een sport van maken bij iedere wedstrijd iets met pepers te doen?Lijkt me pas een echte uitdaging!
Ik heb er vanmiddag 1 rauw opgegetenquote:Op zondag 17 april 2005 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
Shark, het heeft wel mogelijkheden die foto. of heb je nu de pepers al op? Ik weet alleen zo snel ff niet wat er anders zou kunnen. Misschien proberen iets minder 'rommelig' te maken. Allemaal keurig op een rijtje ofzo, met de drie rode om en om tussen groene? Ja ik weet het ook niet hoor, misschien is dat ook wel helemaal nix
Ja, dat ze die 'ns een keer opeet.quote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef Shark.Bait het volgende:
zeg je dat ook tegen Rewimo die d'r zoontje heel vaak gebruikt voor de fotowedstrijd?
Ik geef toe: hij is om in te bijten maar ik krijg geheid ruzie met qltel...quote:
Dat moet ik nog even zienquote:Op zondag 17 april 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben benieuwd SpeedyStudiowerk? Of probeer je buiten iets?
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zeg je dat ook tegen Rewimo die d'r zoontje heel vaak gebruikt voor de fotowedstrijd?
Tis maar een tweede keer ooit dat ik zoiets doe
Kijk...iemand die het snaptquote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt me dat idd wat pea zegt, een ECHTE uitdagingbijvoorbeeld een jaar lang, 12 verschillende thema's voor de wedstrijd, en daar dan zelf dwars doorheen een ander thema vlechten. NOG meer beperkingen, NOG meer creativiteit vereist... Hell, dat lijkt me wel wat
Even op het nieuwe jaar wachten
Met erwtjes kan het ook trouwensquote:
Ja maar dan moeten ze niet toevallig het onderwerp rood kiezenquote:Op maandag 18 april 2005 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met erwtjes kan het ook trouwens
drie erwtjes
eten en drinken, duidelijk
herhaling: duidelijk
architechtuur: een mooie plaat van de HAK-fabriek
etc
Hmmmquote:Op maandag 18 april 2005 13:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze niet toevallig het onderwerp rood kiezen
Dan vertel je ze een ontzettend schuine mop waar ze van gaan blozenquote:Op maandag 18 april 2005 13:21 schreef pea4fun het volgende:
Ja maar dan moeten ze niet toevallig het onderwerp rood kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |