Hehe.. ik dacht, laat ik ook eens iets zeggen... Laat ik het vannacht maar bij lezen houden, ipv posten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je de inzending van raketman bedoelt, die grap had ik al gemaakt
beetje late reactie!! sorry...ben beetje druk laatste tijdquote:Op donderdag 14 april 2005 13:24 schreef jessie het volgende:
Caar weet je wat? Ik vraag het gewoon voor de 4e keer![]()
Hoe zit dat nou met die voetstappen? Het lijkt namelijk net of het op het zand zit? Hoe heb je dat gedaan??
*meldtquote:Op zondag 17 april 2005 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ff een tijdje met mezelf zitten spelenhoeveel dirty minds zullen nu overuren draaien?
![]()
De mijne draait nooit overuren. Er zitten maar 24 uur in 1 dag. Dus dat gaat gewoon nietquote:Op zondag 17 april 2005 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ff een tijdje met mezelf zitten spelenhoeveel dirty minds zullen nu overuren draaien?
Nee eigenlijk heb je gelijk, maar wanneer je weet dat ik dit met een enorme kater van een feestje van gisteren heb gedaan valt het nog best mee. Ik heb eerst weer twee biertjes moeten drinken voordat ik mijn hand een beetje stil kon houdenquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef pea4fun het volgende:
@Puckzzz, Ik vind em best leuk. Ik geloof zelfs leuker als je sokkenhoewel ik die ook erg leuk vind Maar de vingers moeten denk ik wel iets scherper...of ben ik nu een zeur?
Achoss, kabouters aan de ketting. jammer van die stoel erachterquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef stil het volgende:
Drie vrolijke mannetjes op een rij.
[afbeelding]
Puckzzz: vind nog steeds je voeten het leukst.
Het is je niet aan te zienquote:Op zondag 17 april 2005 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee eigenlijk heb je gelijk, maar wanneer je weet dat ik dit met een enorme kater van een feestje van gisteren heb gedaan valt het nog best mee. Ik heb eerst weer twee biertjes moeten drinken voordat ik mijn hand een beetje stil kon houden![]()
Wel dat je het koopt?quote:Op zondag 17 april 2005 19:07 schreef stil het volgende:
Ze staan op twee stoelen met een plank er tussen. En ze staan te koop.
Ketting zal wel zijn om diefstal te voorkomen.
Al kan ik mijn niet voorstellen dat je zoiets steelt
Je wilt niet weten hoeveel foto's ik heb weggegooid omdat je mijn wallen kon zienquote:Op zondag 17 april 2005 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is je niet aan te zienGa je hem nog over doen? of was dit maar gewoon een probeersel en ga je hier niet op door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |