Ik heb nog wat geprobeerd, maar mooier als die eerste van net is nog niet gelukt. Reflectieschermpjes heb ik niet, ik zal eens kijken of ik met wit papier iets kan uitvogelen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ja dat is nu precies de moeilijkheid van hi-key. Je kan het proberen met wat reflectieschermpjes daarmee kan je meestal de schaduwen wel wat verlichten.
Ik zal de brandweer vast bellen dat ze klaarstaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga misschien vanavond nog wat experimenteren met lucifers![]()
De eerstequote:Op vrijdag 15 april 2005 19:37 schreef pea4fun het volgende:
Mijn triominos vind ik leuker hoor, maar had nog een ideetje
[afbeelding]
Hij houdt van me...hij houdt niet van me
[afbeelding]
Oh niet weerquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb opeens zelfs nóg een idee!Maar daar heb ik slachtoffers voor nodig....
Nee rustig maar, er gaan geen doden vallen, je bent veiligquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee rustig maar, er gaan geen doden vallen, je bent veilig [afbeelding]
Je hoeft niks te doen hoor, maar ik zal onthouden dat je wel slachtoffer wil zijnquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hoeft niks te doen hoor, maar ik zal onthouden dat je wel slachtoffer wil zijnIk zoek voor deze keer wel mensen van dichterbij. Waarschijnlijk worden de foto's toch niet beter als de triominosteentjes.
Als je de inzending van raketman bedoelt, die grap had ik al gemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2005 03:54 schreef Glesse het volgende:
@rewimo: op jou inzending zie ik er 6, geen 3....
Mee eensch !quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Pea4fun dat bloempje met die 3 blaadjes vind ik erg leuk!!!! Lekker strak met die zwarte achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |