Enig idee hoever dat fietsen is vanaf Utrecht?quote:Op maandag 25 april 2005 00:31 schreef Nato het volgende:
Het valt me op trouwens dat we nog geen foto hebben gezien van de 3 bouwwonderen in Egypte..
..dat had ik een tijdje geleden nu ook.. nog aangegeven dat die zin niet helemaal correct was, want in die context kon een drieluik ook.. maar goed.. ik bemoei me der niet meer mee..quote:Op maandag 25 april 2005 23:48 schreef Ymke het volgende:
En k-man , jou foto is niet 3 stuks van iets ,,,, rewimo wees eens strenger.
quote:Op maandag 25 april 2005 23:48 schreef Ymke het volgende:
Pea waarom heb je niet je bloempje ingestuurd ??, volgens mij vonden we die hier allemaal veel mooier
Stond niet aangegeven in de routeplanner.. maar van Utrecht naar Hilversum is het ongeveer 20 km.. daar een vliegtuigje pakken..?quote:Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef Luckepuk het volgende:
Enig idee hoever dat fietsen is vanaf Utrecht?![]()
Ondanks het feit dattie behoorlijk scheef is, pakte het plaatje me wel gelijk. Imperfectie is soms mooier dan een technisch perfect plaatje.quote:Op maandag 25 april 2005 20:35 schreef PeRi het volgende:
Ik vond nog een foto die ik bij het thema vond passen. Hij is volgens mij allesbehalve fotografisch verantwoord, maar ik probeer het toch
Ik ben ook maar een amateurtje. Ik vind het zelf ook wel een mooie foto, en er klopt echt niks aan. Ik kan nooit winnen van al die mooie foto's die jullie altijd insturen. Maar dat geeft niets. Ik vind het gewoon leuk om mee te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ondanks het feit dattie behoorlijk scheef is, pakte het plaatje me wel gelijk. Imperfectie is soms mooier dan een technisch perfect plaatje.
zei ze..toen bleek dat haar eigen foto ook niet goed scherp was
in de Sint Pieterskerk inquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:38 schreef Drinkemaatje het volgende:
@PeRi, volgens mij heb ik die foto ook in het archiefIk weet alleen niet meer waar het ook weer was? enlighten me??
Ik ben er afgelopen zomer geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:50 schreef Drinkemaatje het volgende:
jahha, dan kan het best, alleen dan is wel al 10 jaar oud, vandaar dat ik het niet meer wist
Ik ook niet meer .quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:25 schreef Nato het volgende:
[..]
..dat had ik een tijdje geleden nu ook.. nog aangegeven dat die zin niet helemaal correct was, want in die context kon een drieluik ook.. maar goed.. ik bemoei me der niet meer mee..
Zonder bijlagequote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef Elation het volgende:
Je hebt weer mail rewimo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |