Zeg wat moet jij hier nogquote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Pak nog wat biertjes Puczzz dat ging de eerste keer oook prima![]()
* SpeedyGJ die flash naar bedje gaat brengenquote:
Die tweedequote:Op donderdag 21 april 2005 08:08 schreef CompuMess het volgende:
Drie komma nul... da's nauwkeurig genoeg, dacht ik zo...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een hele mooie fotoquote:Op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Die tweede![]()
Drie dezelfde:
[afbeelding]
Bedoel je nu mijn eigen inzending?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben het wel met Puckzzz eensIk zou ook de huidige inzending houden en niet die scherpere doen
Beetje onscherpte heeft soms wel zijn charmes
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bedoel je nu mijn eigen inzending?
Op 1 of andere manier ging dat gekke ding soms scherpstellen op mijn gezicht i.pv. mijn hand. En dat terwijl ik toch echt eerst mijn hand ervoor heb zitten bungelen, scherpstellen en die instelling vastzettenMisschien omdat ik het met bracketing heb gedaan dat 'ie zich niets aantrekt van die instellingen?
Met een van deze foto's krijg je iig de volledige vijf punten van Swetsquote:Op zondag 24 april 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook nog even wat geprobeerd... Geen idee of het wat is eigenlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 10:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Met een van deze foto's krijg je iig de volledige vijf punten van Swets
quote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarreh... hoezo dan?Werkt die bij Sitecom of zo?
quote:
Hmm.. simplistisch gezien is dit de makkelijkste opdracht die er bestaat, schiet 3 dingen, klaar..quote:Voorts hebben een heleboel mensen (waaronder ikzelf) grote moeite om van dit thema iets leuks te maken geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |