quote:op woensdag 13 april 2005 00:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
tieten.
nou nou nou nou......quote:
heej, je verward me met iemand andersquote:op woensdag 13 april 2005 01:58 schreef klemvast het volgende:
(ps loop niet zo te koop met het krassen, je ziet het... )
quote:op woensdag 13 april 2005 02:12 schreef printscreen het volgende:
[..]
heej, je verward t me met iemand anders
je ava, wat doe je?quote:op woensdag 13 april 2005 02:12 schreef printscreen het volgende:
[..]
heej, je verward me met iemand anders
ssssssssst, ik ben hier incognitoquote:
waaromquote:op woensdag 13 april 2005 02:19 schreef printscreen het volgende:
[..]
ssssssssst, ik ben hier ingognito
alleen je ava jonkvrouwequote:op woensdag 13 april 2005 02:19 schreef printscreen het volgende:
[..]
ssssssssst, ik ben hier incognito
wil niet herkend wordenquote:
ik herken je tochquote:op woensdag 13 april 2005 02:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
wil niet herkend worden
heej beach
klonen doe ik niet aanquote:
jij kijkt gewoon naar mijn usernamequote:
geeft niet cerrorquote:
hehequote:op woensdag 13 april 2005 02:22 schreef printscreen het volgende:
[..]
jij kijkt gewoon naar mijn username
nietes, je neukt mierenquote:op woensdag 13 april 2005 02:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
dat is liev!
want behulpzaam!
ergo, liev,!
liev!quote:op woensdag 13 april 2005 02:24 schreef printscreen het volgende:
[..]
nietes, je neukt mieren
maar verder wel liev
ik mis cerror wel hoorquote:
ff je kwoot verbeterdquote:
heej ksquote:
lik jij dan?quote:
heej sweetiequote:op woensdag 13 april 2005 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
amai, gefelicivlaming hè sara alias barcelona...
ks zeer zekerquote:
zoals op ons hoofd staan, headbangen en de horlepiep dansen?quote:op woensdag 13 april 2005 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
dag lief poppedoosje van me, gaan we van 't weekend nog gekke dingen doen?![]()
cerror isquote:op woensdag 13 april 2005 02:32 schreef nagz het volgende:
cerror missen. bah!
ik vind cerror leuker dan nagzquote:op woensdag 13 april 2005 02:32 schreef nagz het volgende:
cerror missen. bah!
onder andere, en als toetje op de cake dansen we de bostella!quote:op woensdag 13 april 2005 02:30 schreef printscreen het volgende:
[..]
zoals op ons hoofd staan, headbangen en de horlepiep dansen?
quote:op woensdag 13 april 2005 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:een echte nicht van transavia op 538...
samen toch wel?quote:op woensdag 13 april 2005 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
onder andere, en als toetje op de cake dansen we de bostella!
nagz is ook een kjoetie hoorquote:
cerrorquote:op woensdag 13 april 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
zeikerds.
quote:op woensdag 13 april 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
tjonge wat een liefde
daar ga ik een peuk op roken.....
en daarna schop ik de kat van de buren, want ik word gek van dat zoogdier
* afdruiptquote:
you called out satan, you get satan goddome!quote:
optieven met je sara gelulquote:op woensdag 13 april 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
waar blijft sararaats alias barcelona nou
maar de cerror die ik ken was lief en jij bent stom en een lul enzoquote:op woensdag 13 april 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
you called out satan, you get satan goddome!
ik ben nogal stom op het moment (al 3 uur geen woord gesproken) en ik heb een lul ja.quote:op woensdag 13 april 2005 02:40 schreef printscreen het volgende:
[..]
maar de cerror die ik ken was lief en jij bent stom en een lul enzo
niet goed mijn ava?quote:op woensdag 13 april 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
cerror wat aan het uitleggen en had je niet herkent door je nieuwe ava
trusten beachquote:
deze is ook cutequote:op woensdag 13 april 2005 02:41 schreef printscreen het volgende:
[..]
niet goed mijn ava?
ik pleur die oude er zo weer op hoor
"het" kan zich misschien beter schuilhoudenquote:op woensdag 13 april 2005 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ja maar "het" is toch jarig?
dan moet "het" zich ook even melden, dat is wel zo netjes...
ben je op oorlogspadquote:op woensdag 13 april 2005 02:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
"het" kan zich misschien beter schuilhouden
gooi het eruit wat je kwijt wiltquote:op woensdag 13 april 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
ik ben nogal stom op het moment (al 3 uur geen woord gesproken) en ik heb een lul ja.
en niet zomaar 1
dacht dat vrouwen dat juist belangrijk vondenquote:op woensdag 13 april 2005 02:45 schreef printscreen het volgende:
[..]
gooi het eruit wat je kwijt wilt
laten we het ff niet over de size hebben
net als dat kutkind van britney?quote:op woensdag 13 april 2005 02:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
"het" kan zich misschien beter schuilhouden
hier?quote:
ik kan wel beginnenquote:op woensdag 13 april 2005 02:46 schreef printscreen het volgende:
[..]
hier?
een beetje rel lijkt er niet meer in te zitten tegenwoordig
heej, des te kleiner des te kietelt iequote:op woensdag 13 april 2005 02:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
dacht dat vrouwen dat juist belangrijk vonden
damn voor niets gereageerd op al die spam
rellen tegen jou is niet leukquote:
quote:op woensdag 13 april 2005 02:47 schreef printscreen het volgende:
[..]
heej, des te kleiner des te kietelt ie
jij bent jij enzoquote:
tot dat jij binnenkwamquote:
wat jij wilquote:op woensdag 13 april 2005 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
onee, ready steady...
[afbeelding]
quote:op woensdag 13 april 2005 02:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat jij wil
ilona je bent een slet..zo lekker puh![]()
ik weet bij god niet wie die hele ilona is....quote:op woensdag 13 april 2005 02:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat jij wil
ilona je bent een slet..zo lekker puh![]()
ilona en ks doe eens liev tegen elkaarquote:op woensdag 13 april 2005 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]en dat dat zegt de grootste greppelslet van nederland!
![]()
nagz zei helemaal nietsquote:op woensdag 13 april 2005 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]en dat dat zegt de grootste greppelslet van nederland!
![]()
dit is net zo'n buurtkroeg waar de laatste 4 ouwe die hard alcoholisten zitten te wachten tot de barkeeper ze eruit gooit.quote:
quote:
jij bent dus net die kroeg uitgetrapt?quote:op woensdag 13 april 2005 02:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dit is net zo'n buurtkroeg waar de laatste 4 ouwe die hard alcoholisten zitten te wachten tot de barkeeper ze eruit gooit.
ik ben de jonge gozer die even een paar peuken komt halen
quote:
[ouwe gozer mode] he kereltje kom *hips* jij eens gezellig *hips* een biertje *hips* drinkenquote:op woensdag 13 april 2005 02:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dit is net zo'n buurtkroeg waar de laatste 4 ouwe die hard alcoholisten zitten te wachten tot de barkeeper ze eruit gooit.
ik weet dat je vaag kan zijn, maar deze post volg ik niet helemaalquote:
nee, ik wil daarmee zeggen dat ik snel mensen irriteer.quote:op woensdag 13 april 2005 02:55 schreef printscreen het volgende:
[..]
jij bent dus net die kroeg uitgetrapt?
opeens dus welquote:op woensdag 13 april 2005 02:56 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik weet dat je vaag kan zijn, maar deze post volg ik niet helemaal
dan ben je hier helemaal op je plaatsquote:op woensdag 13 april 2005 02:56 schreef nickthedick het volgende:
[..]
nee, ik wil daarmee zeggen dat ik snel mensen irriteer.
als je maar geen lange saaie verhalen gaat vertellen vin'k ut best.quote:op woensdag 13 april 2005 02:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
[ouwe gozer mode] he kereltje kom *hips* jij eens gezellig *hips* een biertje *hips* drinken
wie wil hier eens even flink geirriteerd worden?quote:op woensdag 13 april 2005 02:57 schreef printscreen het volgende:
[..]
dan ben je hier helemaal op je plaats
quote:op woensdag 13 april 2005 02:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wist jij dat ik vroeger in de oorlog, je weet wel 40 45 , ik bedoel niet zon klein kut oorlogje als de golfoorlog he of viatnam.....maar ik dwaal af in die oorlog dus he van 40 tot 45....zwam zwam jada jadaquote:op woensdag 13 april 2005 02:57 schreef nickthedick het volgende:
[..]
als je maar geen lange saaie verhalen gaat vertellen vin'k ut best.
nee, rellen is voor de echte die hards, wij zijn geen echte die hards...quote:op woensdag 13 april 2005 02:59 schreef nagz het volgende:
dit moet een rel voorstellen?
en net nu is amd nergens te bekennenquote:op woensdag 13 april 2005 02:58 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wie wil hier eens even flink geirriteerd worden?
op dit moment niet nee.....quote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
nee, rellen is voor de echte die hards, wij zijn geen echte die hards...
als vee voor de slachtbankquote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef printscreen het volgende:
[..]
en net nu is amd nergens te bekennen
modjes die zich vrijwillig melden?
bij de commando's zeker?quote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
wist jij dat ik vroeger in de oorlog, je weet wel 40 45 , ik bedoel niet zon klein kut oorlogje als de golfoorlog he of viatnam.....maar ik dwaal af in die oorlog dus he van 40 tot 45....zwam zwam jada jada
jezus man, lighten up. heb je weer speed bij de verkeerde dealer gehaald ofzo?quote:op woensdag 13 april 2005 02:59 schreef nagz het volgende:
dit moet een rel voorstellen?
als makke schapen jaquote:
quote:op woensdag 13 april 2005 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
bij de commando's zeker?
en je dronk hectoliters bier zeker?
niks speed. naja die film door jan de bont misschien.quote:op woensdag 13 april 2005 03:02 schreef nickthedick het volgende:
[..]
jezus man, lighten up. heb je weer speed bij de verkeerde dealer gehaald ofzo?
nee, nu zijn we nuchter en dat zullen we voorlopig ook wel blijvenquote:
zat je bij de nsb?quote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
wist jij dat ik vroeger in de oorlog, je weet wel 40 45 , ik bedoel niet zon klein kut oorlogje als de golfoorlog he of viatnam.....maar ik dwaal af in die oorlog dus he van 40 tot 45....zwam zwam jada jada
ik heb net mijn laatste halve liter achter de kiezen mén.quote:op woensdag 13 april 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
nee, nu zijn we nuchter en dat zullen we voorlopig ook wel blijven
tot er een moment komt dat je zegt: vooruit, eentje dan
vooruit, nog eentje dan
ach, doe me d'r nog maar een
weet je wat, we nemen d'r nog een...![]()
ach, we nemen d'r nog een, wat kan ons het verdommen!quote:op woensdag 13 april 2005 03:04 schreef nagz het volgende:
[..]
ik heb net mijn laatste halve liter achter de kiezen mén.
balkenende een commandoquote:op woensdag 13 april 2005 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
nee, niet die commando's, deze commando's
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt altijd nog spiritus toch?quote:op woensdag 13 april 2005 03:08 schreef nickthedick het volgende:
m'n bier is dood!
nu jij nog en we zijn erquote:op woensdag 13 april 2005 03:08 schreef nickthedick het volgende:
m'n bier is dood!
balkenende wordt zelfs nog afgekeurd voor stadswacht.quote:
man... doe niet zo vijandig, man.quote:
kan je daar niet blind van worden?quote:op woensdag 13 april 2005 03:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
je hebt altijd nog spiritus toch?
doe eens profiel kijken loserquote:op woensdag 13 april 2005 03:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
man... doe niet zo vijandig, man.
daar ben ik te lui voor.quote:
wees dan zo slim en ga je nest inquote:
gmtaquote:op woensdag 13 april 2005 03:16 schreef printscreen het volgende:
[..]
wees dan zo slim en ga je nest in
je voegt iig niets toe momenteel
lui is niet hetzelfde als moe.quote:
haat jij mannen?quote:op woensdag 13 april 2005 03:16 schreef printscreen het volgende:
[..]
wees dan zo slim en ga je nest in
je voegt iig niets toe momenteel
nope, ik haat mensen die niets te zeggen hebbenquote:
dat is dus 99% van alle fokkers als ik mij niet vergis.quote:op woensdag 13 april 2005 03:19 schreef printscreen het volgende:
[..]
nope, ik haat mensen die niets te zeggen hebben
haten doe ik niet snel, medeleven tonen doe ik soms welquote:op woensdag 13 april 2005 03:19 schreef printscreen het volgende:
[..]
nope, ik haat mensen die niets te zeggen hebben
komt aardig in de richtingquote:op woensdag 13 april 2005 03:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dat is dus 99% van alle fokkers als ik mij niet vergis.
voor de rest ben je dus emotioneel frigide.quote:op woensdag 13 april 2005 03:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
haten doe ik niet snel, medeleven tonen doe ik oms wel
jezelf qoutenquote:op woensdag 13 april 2005 03:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
haten doe ik niet snel, medeleven tonen doe ik oms wel
ben je een beetje paranoide?quote:op woensdag 13 april 2005 03:21 schreef printscreen het volgende:
[..]
komt aardig in de richting
vertel me nu eens van wie je een kloon bent?
emotioneel zowel als lichamelijk voor jouquote:op woensdag 13 april 2005 03:21 schreef nickthedick het volgende:
[..]
voor de rest ben je dus emotioneel frigide.
dies goed jaquote:op woensdag 13 april 2005 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
neem een beerbitch!
http://www.ecsr.net/~spudsmck/funnies/beer%20bitch.wmv
is zoooooooooo 2004quote:
ik niet, jij wel?quote:
deze is ook wel lachwekkend, die gast slikt dat spul gewoon doorquote:
blij toe, je komt toch op mij over als iemand met een kunstgebit duuus....quote:op woensdag 13 april 2005 03:22 schreef printscreen het volgende:
[..]
emotioneel zowel als lichamelijk voor jou
plus dat ik moet wennen aan mijn nieuwe avatarquote:
ik zie niet overal klonen.quote:
een kunstgebit is altijd nog minder erg dan iemand die zijn lul niet meer hard kan krijgenquote:op woensdag 13 april 2005 03:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
blij toe, je komt toch op mij over als iemand met een kunstgebit duuus....
even mezelf quoten hoor...quote:op woensdag 13 april 2005 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
deze is ook wel lachwekkend, die gast slikt dat spul gewoon door
http://www.thiswebsiterul(...)page.php?pic_id=5876
dus je ontkent niet?quote:op woensdag 13 april 2005 03:27 schreef printscreen het volgende:
[..]
een kunstgebit is altijd nog minder erg dan iemand die zijn lul niet meer hard kan krijgen
jij ook niet dus?quote:
met een k ps!quote:op woensdag 13 april 2005 03:30 schreef printscreen het volgende:
tief eens op met jullie mortal combat
wij halen jeugdherrineringen op aan mortal kombat jij aan hoepelsquote:op woensdag 13 april 2005 03:30 schreef printscreen het volgende:
tief eens op met jullie mortal combat
ik wel, jij niet dus (zo, dat is vastgesteld)quote:
kutquote:
âch wâl (echt wel)quote:
zoals jij het wilt sweetiequote:op woensdag 13 april 2005 03:32 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik wel, jij niet dus (zo, dat is vastgesteld)
ben je nu boos?quote:
trusten en sweet dreams ksquote:op woensdag 13 april 2005 03:33 schreef killswitch het volgende:
okey ik ga ook maffen
laters allemaal![]()
nee joh, ik ben niet zo snel boos te krijgenquote:
gelukkigquote:op woensdag 13 april 2005 03:35 schreef printscreen het volgende:
[..]
nee joh, ik ben niet zo snel boos te krijgen
modjes maken me boos, users niet
vertel eens, wie ben jij?quote:
jij wel dan?quote:op woensdag 13 april 2005 03:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
o, gaan we slapen?
roddelsquote:op woensdag 13 april 2005 03:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
nee, dat gerucht ging net even in het roddelcircuit...
ik kom niet vaak in dit soort gezapige topics. misschien is dat een reden?quote:op woensdag 13 april 2005 03:39 schreef printscreen het volgende:
[..]
vertel eens, wie ben jij?
ik ben zover als ik weet je nog nooit hier tegengekomen
weet ff niet of dit negatief of positief isquote:op woensdag 13 april 2005 03:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik kom niet vaak in dit soort gezapige topics. misschien is dat een reden?
gossip ja, evert santegoeds enzoquote:
ja, wat bedoel je met "gezapige"quote:op woensdag 13 april 2005 03:41 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik kom niet vaak in dit soort gezapige topics. misschien is dat een reden?
weet je niet wat 'gezapig' is? of weet je niet hoe je mij erop moet beoordelen dat ik nooit in dit soort topics kom.quote:op woensdag 13 april 2005 03:43 schreef printscreen het volgende:
[..]
weet ff niet of dit negatief of positief is
geen idee over wie je het nu hebtquote:op woensdag 13 april 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
gossip ja, evert santegoeds enzo
het maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten
of is dat een dooddoener waar je bijna van in slaap valt...
laid back, een beetje te gezellig.quote:op woensdag 13 april 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ja, wat bedoel je met "gezapige"![]()
tja, ik weet vaak ook niet waar ik het over heb en dat is misschien maar goed ook, domheid siert de mens tochquote:op woensdag 13 april 2005 03:46 schreef printscreen het volgende:
[..]
geen idee over wie je het nu hebt
bijna in slaap vallen s dicht bij de werkelijkheid nu
ik ga nog even naar 3fm luisteren ook al weet ik niet waarom, misschien is het een soort van ritueelquote:op woensdag 13 april 2005 03:48 schreef printscreen het volgende:
mensen ik ben er weg van, ik ga mijn kooi opzoeken.
[afbeelding]
ja jij ook gezapige nickthedick, en handjes boven de dekens hè?quote:op woensdag 13 april 2005 03:49 schreef nickthedick het volgende:
slaap ze
ach gut. ons koekendoosje is de 26 gepasseerd.quote:op woensdag 13 april 2005 00:21 schreef barcelona het volgende:sara wordt vandaag 26 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
je mag haar hier feliciteren!!!!!!!! doe maar iets leuks!
maak een mooi gedicht, een liedje, whatever.. als het maar leuk & aardig is!
dit is jullie kans om het goed te maken!!![]()
wees een beetje lief, misschien komt ze wel eventjes kijken..
gefeliciteerd sara!
quote:op woensdag 13 april 2005 07:06 schreef dead-doll het volgende:
übergefeliciteerd.mompelt iets met lavalamp en windows '98
quote:op woensdag 13 april 2005 07:06 schreef dead-doll het volgende:
[..]
ach gut. ons koekendoosje is de 26 gepasseerd.
übergefeliciteerd.mompelt iets met lavalamp en windows '98
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |