quote:op woensdag 13 april 2005 02:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat jij wil
ilona je bent een slet..zo lekker puh![]()
ik weet bij god niet wie die hele ilona is....quote:op woensdag 13 april 2005 02:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat jij wil
ilona je bent een slet..zo lekker puh![]()
ilona en ks doe eens liev tegen elkaarquote:op woensdag 13 april 2005 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]en dat dat zegt de grootste greppelslet van nederland!
![]()
nagz zei helemaal nietsquote:op woensdag 13 april 2005 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]en dat dat zegt de grootste greppelslet van nederland!
![]()
dit is net zo'n buurtkroeg waar de laatste 4 ouwe die hard alcoholisten zitten te wachten tot de barkeeper ze eruit gooit.quote:
quote:
jij bent dus net die kroeg uitgetrapt?quote:op woensdag 13 april 2005 02:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dit is net zo'n buurtkroeg waar de laatste 4 ouwe die hard alcoholisten zitten te wachten tot de barkeeper ze eruit gooit.
ik ben de jonge gozer die even een paar peuken komt halen
quote:
[ouwe gozer mode] he kereltje kom *hips* jij eens gezellig *hips* een biertje *hips* drinkenquote:op woensdag 13 april 2005 02:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dit is net zo'n buurtkroeg waar de laatste 4 ouwe die hard alcoholisten zitten te wachten tot de barkeeper ze eruit gooit.
ik weet dat je vaag kan zijn, maar deze post volg ik niet helemaalquote:
nee, ik wil daarmee zeggen dat ik snel mensen irriteer.quote:op woensdag 13 april 2005 02:55 schreef printscreen het volgende:
[..]
jij bent dus net die kroeg uitgetrapt?
opeens dus welquote:op woensdag 13 april 2005 02:56 schreef printscreen het volgende:
[..]
ik weet dat je vaag kan zijn, maar deze post volg ik niet helemaal
dan ben je hier helemaal op je plaatsquote:op woensdag 13 april 2005 02:56 schreef nickthedick het volgende:
[..]
nee, ik wil daarmee zeggen dat ik snel mensen irriteer.
als je maar geen lange saaie verhalen gaat vertellen vin'k ut best.quote:op woensdag 13 april 2005 02:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
[ouwe gozer mode] he kereltje kom *hips* jij eens gezellig *hips* een biertje *hips* drinken
wie wil hier eens even flink geirriteerd worden?quote:op woensdag 13 april 2005 02:57 schreef printscreen het volgende:
[..]
dan ben je hier helemaal op je plaats
quote:op woensdag 13 april 2005 02:54 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wist jij dat ik vroeger in de oorlog, je weet wel 40 45 , ik bedoel niet zon klein kut oorlogje als de golfoorlog he of viatnam.....maar ik dwaal af in die oorlog dus he van 40 tot 45....zwam zwam jada jadaquote:op woensdag 13 april 2005 02:57 schreef nickthedick het volgende:
[..]
als je maar geen lange saaie verhalen gaat vertellen vin'k ut best.
nee, rellen is voor de echte die hards, wij zijn geen echte die hards...quote:op woensdag 13 april 2005 02:59 schreef nagz het volgende:
dit moet een rel voorstellen?
en net nu is amd nergens te bekennenquote:op woensdag 13 april 2005 02:58 schreef nickthedick het volgende:
[..]
wie wil hier eens even flink geirriteerd worden?
op dit moment niet nee.....quote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
nee, rellen is voor de echte die hards, wij zijn geen echte die hards...
als vee voor de slachtbankquote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef printscreen het volgende:
[..]
en net nu is amd nergens te bekennen
modjes die zich vrijwillig melden?
bij de commando's zeker?quote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
wist jij dat ik vroeger in de oorlog, je weet wel 40 45 , ik bedoel niet zon klein kut oorlogje als de golfoorlog he of viatnam.....maar ik dwaal af in die oorlog dus he van 40 tot 45....zwam zwam jada jada
jezus man, lighten up. heb je weer speed bij de verkeerde dealer gehaald ofzo?quote:op woensdag 13 april 2005 02:59 schreef nagz het volgende:
dit moet een rel voorstellen?
als makke schapen jaquote:
quote:op woensdag 13 april 2005 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
bij de commando's zeker?
en je dronk hectoliters bier zeker?
niks speed. naja die film door jan de bont misschien.quote:op woensdag 13 april 2005 03:02 schreef nickthedick het volgende:
[..]
jezus man, lighten up. heb je weer speed bij de verkeerde dealer gehaald ofzo?
nee, nu zijn we nuchter en dat zullen we voorlopig ook wel blijvenquote:
zat je bij de nsb?quote:op woensdag 13 april 2005 03:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
wist jij dat ik vroeger in de oorlog, je weet wel 40 45 , ik bedoel niet zon klein kut oorlogje als de golfoorlog he of viatnam.....maar ik dwaal af in die oorlog dus he van 40 tot 45....zwam zwam jada jada
ik heb net mijn laatste halve liter achter de kiezen mén.quote:op woensdag 13 april 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
nee, nu zijn we nuchter en dat zullen we voorlopig ook wel blijven
tot er een moment komt dat je zegt: vooruit, eentje dan
vooruit, nog eentje dan
ach, doe me d'r nog maar een
weet je wat, we nemen d'r nog een...![]()
ach, we nemen d'r nog een, wat kan ons het verdommen!quote:op woensdag 13 april 2005 03:04 schreef nagz het volgende:
[..]
ik heb net mijn laatste halve liter achter de kiezen mén.
balkenende een commandoquote:op woensdag 13 april 2005 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
nee, niet die commando's, deze commando's
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt altijd nog spiritus toch?quote:op woensdag 13 april 2005 03:08 schreef nickthedick het volgende:
m'n bier is dood!
nu jij nog en we zijn erquote:op woensdag 13 april 2005 03:08 schreef nickthedick het volgende:
m'n bier is dood!
balkenende wordt zelfs nog afgekeurd voor stadswacht.quote:
man... doe niet zo vijandig, man.quote:
kan je daar niet blind van worden?quote:op woensdag 13 april 2005 03:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
je hebt altijd nog spiritus toch?
doe eens profiel kijken loserquote:op woensdag 13 april 2005 03:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
man... doe niet zo vijandig, man.
daar ben ik te lui voor.quote:
wees dan zo slim en ga je nest inquote:
gmtaquote:op woensdag 13 april 2005 03:16 schreef printscreen het volgende:
[..]
wees dan zo slim en ga je nest in
je voegt iig niets toe momenteel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |