Als de rook...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef J0hos het volgende:
[..]
Ik heb de nummers die me niet aanstonden verwijderd van m'n computer en kan me dus zo gauw niet meer alle titels voor de geest halen. Wat ik me wel herinner is dat ik "Het land van Maas en Waal" en "Als de rook om je hoofd is verdwenen" erg slecht vond.
Ik vind 'als de rook' ook een van de mindere nummers van Boudewijn. Dat ligt voor een grotendeel bij mij aan de melodie en de voor mij onbegrijpelijke tekst. De tekst pakt met niet snel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Als de rook...
Een van de betere nummers in mijn oren. Het land van Maas en Waal is voor op Voor de overlevenden een redelijke albumtrack, als los nummer vind ik het zwak.
Tip van de sluier is geniaal in mijn ogen. Dat nummer verwoordt sommige gevoelens die je bij bepaalde mensen hebt voor mij heel goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Interessanter dan natuurlijk, welke vind je om te huilen.
Persoonlijk ben ik totaal geen fan van het nummer Tip van de sluier, ik snap niet dat dat nummer zo gewaardeerd wordt.
Als je Cinderella leuk vindt ben ik benieuwd wat je vindt van Apocalypsquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef J0hos het volgende:
Heb me pas recentelijk in de muziek van Boudewijn verdiept en kan sommige nummers van hem erg waarderen maar sommige vind ik ook echt om te huilen.
Mijn favorieten:
Testament
Jimmy
Zonder vrienden kan ik niet
Cinderella
Beneden alle peil
Maar dan wel de versie zonder orkest!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Izith het volgende:
[..]
Als je Cinderella leuk vindt ben ik benieuwd wat je vindt van Apocalyps![]()
Dat is een van de nummers van Picknick.quote:
Dan moet ik hem kennen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is een van de nummers van Picknick.
Niet een van de beste, in mijn oren...
Maar dan wel de versie zonder orkest!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:32 schreef Izith het volgende:
Allebei dan misschien
Cinderella vind ik ook niet geniaal. Apocalyps dan weer wel
Volgens mij heeft ie ooit verteld dat het geschreven is met een soort creatief associeren, net als Wie Kan Me Nog Vertellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:19 schreef Izith het volgende:
[..]
Ik vind 'als de rook' ook een van de mindere nummers van Boudewijn. Dat ligt voor een grotendeel bij mij aan de melodie en de voor mij onbegrijpelijke tekst. De tekst pakt met niet snel.
Ik vind zowel als de rook... als Wie kan me nog vertellen? geniaal kwa tekst. Je hoeft het niet allemaal te begrijpen......quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ooit verteld dat het geschreven is met een soort creatief associeren, net als Wie Kan Me Nog Vertellen.
Die truc heeft John Lennon ook gebruikt.
Boudewijn de Grootstequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
Boudewijn the Big
Ik sluit me helemaal aan met jou.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef loehoes het volgende:
Boudewijn!![]()
Avond!![]()
Verdronken vlinder![]()
De vondeling van ameland![]()
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik sluit me helemaal aan met jou.
Maar er zijn wel zoveel mooie liedjes van Boudewijn![]()
En Picknick is het beste album van Boudewijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is een van de nummers van Picknick.
Niet een van de beste, in mijn oren...
Ook niet in mijn oren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
En Picknick is het beste album van Boudewijn![]()
Is idd ook een mooi nummer!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Izith het volgende:
[..]
Als je Cinderella leuk vindt ben ik benieuwd wat je vindt van Apocalyps![]()
Maar dan wel de versie zonder orkest!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |