abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26373285
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef DutchGooner het volgende:
Gelezen op m-side.com

"liever GEEN minuut stil in Breda.......dan dat ik kinderen van 14 in elkaar sla !!!!!"

Vond hem wel OK eigenlijk.

Ennuh,wie pakt Bolman zijn spullen? Zieke hond
Wat is er met Ben?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 april 2005 @ 13:30:30 #177
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26373314
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat is er met Ben?
jij hebt het BD nog niet gelezen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26374833
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

jij hebt het BD nog niet gelezen?
Nee...
Wat een vrouw!
spits!
pi_26374915
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee...
Extra maatregelen bij Willem II-Ajax
van onze verslaggevers

Woensdag 20 april 2005 - Supporters van Ajax mogen morgen alleen met een zogenoemde buscombiregeling naar de bekerwedstrijd Willem II-Ajax reizen. Dat maakte burgemeester R. Vreeman van Tilburg gisteren bekend.

Den Bosch/Tilburg

Vreeman nam de maatregel voor de halve finalewedstrijd naar aanleiding van de rellen bij Feyenoord-Ajax van afgelopen zondag. De afgelopen jaren mochten supporters van Ajax met de auto naar Tilburg komen. Door de Ajax-supporters per bus naar Tilburg te laten reizen, denkt de gemeente de supportersgroepen goed gescheiden te kunnen houden.
Voor de wedstrijd wordt tevens extra politie ingezet. Ook is de lokale driehoek van korpsbeheerder, Openbaar Ministerie en politie aanwezig om meteen te kunnen ingrijpen bij eventuele ongeregeldheden. Voor het bekerduel zijn nog een kleine duizend kaarten te koop. Inmiddels zijn al 13.800 tickets verkocht. Willem II heeft besloten de kassa’s gesloten te houden op de wedstrijddag. Ook kunnen clubcardhouders en seizoenkaarthouders nog maar één in plaats van maximaal drie kaarten per persoon kopen. „Op die manier willen we voorkomen dat kaarten worden doorverkocht aan mensen uit Amsterdam“, licht woordvoerder René Vermetten van Willem II toe.
Willem II heeft Ajax 800 kaarten aangeboden voor het uitvak. De betaald voetbalclub vreest dat die nu door de maatregelen van het Tilburgse college van B. en W. niet alle worden verkocht. Woordvoerder Vermetten: „Vanuit het oogpunt van de burgemeester kunnen we deze maatregel best begrijpen. Aan de andere kant hebben Ajax-supporters de laatste jaren in Tilburg een heel goede naam opgebouwd.“
Willem II is overigens tegen een verbod voor supporters om uitwedstrijden te bezoeken. Na de rellen van zondag werd dit voor risicowedstrijden al voorgesteld door de politieke partijen CDA en PvdA.

Discussie

Wat FC Den Bosch betreft mag het voorstel nog verder gaan. „Wij willen de discussie aangaan om álle wedstrijden zonder supporters van de bezoekende club te laten spelen, dus niet alleen bij risicowedstrijden“, stelt algemeen manager B. Bolman.
„Je straft dan misschien een hoop goede supporters, maar als je weet wat een club aan ellende moet doormaken om uitsupporters goed te ontvangen. En ook om de eigen supporters naar uitwedstrijden te vervoeren. Daar word je akelig van. Alleen al van de kosten voor veiligheidsmaatregelen.“
Op veel steun hoeft FC Den Bosch niet te rekenen bij andere clubs. Zo laten ook PSV, RKC Waalwijk en NAC weten tegen dat idee te zijn. „Toch gaan we graag de discussie aan“, aldus Bolman.
Bij RKC Waalwijk bijvoorbeeld hebben ze bijna nooit te maken met excessen van suppporters. Algemeen directeur Marcel Brands: „En dan is het niet gepast om fans te weren. Als er sprake is van misdragingen zoals afgelopen zondag rondom Feyenoord - Ajax moet er keihard worden gestraft. Ik kan me voorstellen dat ze bij Feyenoord geen Ajax-fans meer binnen willen hebben.“
Bolman van FC Den Bosch is na de rellen op vrijdag 18 maart, bij de uitwedstrijd FC Den Bosch – Roda JC, zwaar teleurgesteld in de supporters. „Sindsdien ben ik bijna alleen maar bezig geweest met de nasleep van die rellen. Daar baal ik goed van.“

Stadionverboden

Den Bosch schreef na de rellen op 18 maart 27 stadionverboden uit. Daar zijn er tijdens de laatste twee thuiswedstrijden twee bijgekomen. Daarbij ging het om supporters die bij de ingang herkend werden als raddraaiers. Inmiddels zijn ook twee stadionverboden ingetrokken. Die bewuste personen konden aantonen dat zij niet aanwezig waren ten tijde van de rellen. Een van hen bleek zelfs in New York te zijn op die datum.
Bolman: „Bij hen was sprake van persoonsverwisseling.“ Komende maandag krijgt FC Den Bosch bezoek van staatssecretaris C. Ross-Van Dorp van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Zij komt langs op uitnodiging van het bestuur en zal zich bij deze gelegenheid laten informeren over onder meer preventieprojecten rond supportersgeweld. Foto Harmen de Jong/GPD

vanaf "discussie"
pi_26374981
Gezellig...
Wat een vrouw!
spits!
pi_26377139
Achterlijk figuur die Bolman .

Van onze vriend Van de Laar zijn we na dit seizoen iig wel af .
pi_26383994
Bolman oprotten, dat lijkt me duidelijk.

Leuk idee voor een spandoek?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26387529
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bolman oprotten, dat lijkt me duidelijk.

Leuk idee voor een spandoek?
Die krijg je niet mee naar binnen .

En al zou je em op mogen hangen, ik ga m'n tijd, geld en energie niet aan die pipo verspillen .
  donderdag 21 april 2005 @ 00:01:44 #184
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_26391814
Bennie- is geen Bossche Bol -man

schofterige kut dat het is. Als ik hem voor de wagen krijg geef ik gas.
'
Voor de duidelijkheid mochten er mensen van de FC meelezen: Nee dit is GEEN bedreiging, SLECHTS een belofte.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_26391880
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef Reanimatie.com het volgende:

'
Voor de duidelijkheid mochten er mensen van de FC meelezen: Nee dit is GEEN bedreiging, SLECHTS een belofte.
Weer een stadionverbod erbij!
  donderdag 21 april 2005 @ 08:11:47 #186
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_26395886
tsja .....
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_26401341
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:01 schreef Reanimatie.com het volgende:

'
Denk niet dat ze hier mee lezen... Ze hebben hopenlijk wel iets beters te doen... toch?
  donderdag 21 april 2005 @ 15:47:17 #188
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_26405808
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Denk niet dat ze hier mee lezen... Ze hebben hopenlijk wel iets beters te doen... toch?
Denk je dat echt????
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  donderdag 21 april 2005 @ 20:41:14 #189
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_26412904
let op mijn woorden, die lezen hier, op m-side.com, op fcdb.nl en op voetbalonline mee.

op M-side.com zitten veelal de serieuzere supporters waarvan er toch een aantal een vinger in de pap bij de randgebeuren hebben, en hier omdat hier serieus geluld wordt door mensen die overal met hun neus inzitten.
pi_26413081
Ik weet wel zeker dat ze op M-Side.com meelezen! fcdb.nl denk ik ook wel, voetbalonline.nl ken ik niet, maar ik denk niet dat ze dat interessant vinden. Evenals deze topicreeks hier. Hoe zouden die administratiefiguren nou op Fok - en in het bijzonder dit topic - terecht moeten komen?
pi_26413155
Op M-side.com leest het bestuur en de selectie zeker mee, dat weet ik heel zeker. Voetbalonline niet denk ik....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26413162
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze op M-Side.com meelezen! fcdb.nl denk ik ook wel, voetbalonline.nl ken ik niet, maar ik denk niet dat ze dat interessant vinden. Evenals deze topicreeks hier. Hoe zouden die administratiefiguren nou op Fok - en in het bijzonder dit topic - terecht moeten komen?
Google?
pi_26413256
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Google?
Zou best kunnen dat ze een keer langs zijn gewipt, maar dat ze dagelijks dit topic volgen zie ik niet zitten .
pi_26413281
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:52 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat ze een keer langs zijn gewipt, maar dat ze dagelijks dit topic volgen zie ik niet zitten .
Nee, dagelijks denk ik ook niet. M-side.com wel....
  donderdag 21 april 2005 @ 21:05:52 #195
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_26413672
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, dagelijks denk ik ook niet. M-side.com wel....
Ze lopen gewoon de oude bookmarks van RobbieFCDB af
pi_26414261
Misschien dat ze wat serieuze interresse tonen als ze weten dat ik nog steeds leef en plannen aan het maken ben voor een comeback.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_26416632
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:23 schreef Hathor het volgende:
Misschien dat ze wat serieuze interresse tonen als ze weten dat ik nog steeds leef en plannen aan het maken ben voor een comeback.
!

Alleen M-side.com wordt dagelijks gecheckt, fcdb.nl in het verleden ook wel.. maar daar staat nu weinig op. Hier komen ze nooit of misschien een keer per abuis. Verder gebruik ik geen bookmakers

Sommigen (lees, fredje) weten niet eens hoe computers werken !
pi_26416952
Weleens een mail van Fred gelezen?
pi_26417081
hoezo wat is daar mis mee dan die mailtjes van fred zijn toch altijd heel duidelijk en overzichtelijk goed gebruik van leestekens maakt hij je snapt bij het lezen meteen wat hij bedoel

gr fred

pi_26418481
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
hoezo wat is daar mis mee dan die mailtjes van fred zijn toch altijd heel duidelijk en overzichtelijk goed gebruik van leestekens maakt hij je snapt bij het lezen meteen wat hij bedoel

gr fred

Je typt te veel woorden achter elkaar zonder spelvouten, maar het begon ergens op te lijken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')