Ik snap jou niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef portier het volgende:
De beeldhoek is niet zo spannend, maar ik vind de foto wel heel erg leuk eigenlijk. Het lijkt net of het in een studio is gefotografeerd. Heb je geflitst? Ik vind het wel geinig.
Een foto is zo veel meer dan een onderwerp lieve Puckzzz. Bovendien zei ik;quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.
Mijn macro's van de roos en die andere bloem vind je te simpel, dat kan iedereen maken.
En een paar simpele krokusjes vind je mooi....
De foto was een beetje duf, maar kleurstelling intrigeerde me. Dat maakte het, imho, wel een geinige foto.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef portier het volgende:
De beeldhoek is niet zo spannend, maar ik vind de foto wel heel erg leuk eigenlijk. Het lijkt net of het in een studio is gefotografeerd. Heb je geflitst? Ik vind het wel geinig.
Ik ben aan het sparen voor een FZ-20quote:Ik heb trouwens nog geen foto's van jou gezien?
Neh, ik heb zelf nog wat lensjes e.d. op mijn verlanglijstje staan. Sorry can't help you therequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef portier het volgende:
[..]
Een foto is zo veel meer dan een onderwerp lieve Puckzzz. Bovendien zei ik;
[..]
De foto was een beetje duf, maar kleurstelling intrigeerde me. Dat maakte het, imho, wel een geinige foto.
[..]
Ik ben aan het sparen voor een FZ-20. Je mag me wel mailen voor mn bankrekeningnummer als je graag eerder foto's wilt zien van mij
.
Had de Erasmusbrug wat meer naar links of rechts verplaatst en wat meer uitgezoomd om een soort panorama te creeeren. Dan krijgt het toch wat meer. Verder wel nette nachtfoto.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:41 schreef VeerMans het volgende:
Gister naar de euromast geweest, ik moest nog verdomt lang wachten tot het donker werd
[afbeelding]
Leuk idee (ben gek op natuurfoto'squote:Op zaterdag 23 april 2005 20:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is dit wat?
[afbeelding]
(uit de tuin)
Tsja, als je alleen maar kritiek wilt op het moment van de opname dan rest mij weinig dan zeggen dat die prima is. Dat de foto scheef staat, onderbelicht is (vanuit de schaduw naar het licht toe is een bitch voor huis-tuin-en-keuken-apparatuur) en dat het beeld iets ruimer genomen mag worden zal ik dan maar achterwege laten. De bal dwarrelt in de kruising en de uitdrukking op de gezichten is ook mooi, daarop kan ik weinig kritiek geven.quote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef Virus.NL het volgende:
Het gaat mij meer om het moment dan de uitvoering
[afbeelding]
Overigens zou ik met photoshop de linker kant nog wat lichter moeten maken.
Probleem was dat er weinig variatie te vinden was. De bloembollen stonden in perkjes van een meter breed, met in ieder perk dezelfde bollen. Dan houdt het dus al gauw opquote:Op zondag 24 april 2005 21:53 schreef portier het volgende:
Soms zou wat meer kleurvariatie mogen, maar de beeldhoeken zijn vaak wel okay.
Die laatste vind ik een hele mooiequote:Op zondag 24 april 2005 20:52 schreef elcastel het volgende:
Vandaag een rondje gereden, het doel was een groep zwanen, maar daar kwam niks van. Dus ben ik de bollenvelden ingedoken :
1. Betrapt
[afbeelding]
2. Tulpen
[afbeelding]
3. Tulpen
[afbeelding]
4. Sorry, toch weer een lammetje
[afbeelding]
5..
[afbeelding]
6. En weer ...
[afbeelding]