Well, you bloody failed. Bloemen en flitsen is niet okay. Alleen die roos rechts zou het misschien nog wel leuk doen als sime high-key foto.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:34 schreef AMD64 het volgende:
Test foto (macro)
Een aardige productfoto.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:43 schreef AMD64 het volgende:
En nog 1 van mijn laptop
1: Nogal in het midden. Als je de beweging van het beestje wilt benadrukken kan je het beter wat ruimte meegeven alsof het naar je toe komt lopen (links ruimte laten) of dat het van je wegloopt (van achter en rechts ruimte laten).quote:Op zondag 15 mei 2005 21:01 schreef Elefes het volgende:
Gisteren een heleboel foto's gemaakt bij de paarden
Ben benieuwd naar beoordeling over deze foto, die imo het beste is gelukt van mijn serie. Wil me wat meer toe gaan leggen op de paardenfotografie, maar die beesten zijn altijd zo verdomd moeilijk mooi vast te leggen.
Kleuren zijn wel okay, maar onderwerp staat nogal in het midden en het had best wat dichterbij gemogen (al snap ik dat dat niet zo makkelijk is met die bewegelijke beestjesquote:Op maandag 16 mei 2005 16:09 schreef ModernTalking het volgende:
[afbeelding]
http://members.home.nl/moderntalking/100_0808.JPG Grote versie
Gemaakt met Kodak CX 7430 en onbewerkt
Op zich wel leuk, maar omdat er geen sterk contrasterende elementen in zitten is het een saaie foto geworden.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef Fratz het volgende:
wat een leuk foto's allemaal!
laat ik er ook eens eentje opslingeren:
Foto 3 is nu een beetje kaal vind ik. Die zou een goede foto maken met een duidelijker onderwerp er in (een mens, een dier, of natuurlijk afvalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:48 schreef mwvdlee het volgende:
Verscheidene plaatjes uit 't pinksterweekend. Volgens een vriendin van me "typisch mijn stijl", hoop dat 't niet zó erg is
Wellicht zijn ze wat donker soms, heb mijn TFT eens als CRT afgesteld en het zag er allemaal ineens een stuk donkerder uit, vrees dat het even donker is als jullie gemiddeld te zien krijgen.
Overigens óók een les geleerd; De afstands indicatie bij handmatige focus is compleet fout op mijn Z3; vanaf nu alles op 't oog. Is dat zo erg bij alle digicams, trouwens?
p.s. Klikken voor grote plaatjes.
er zitten haren voor de ogenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:27 schreef MaRySe het volgende:
Heb wel een stuk van de onderkant afgehaald. Vond em wel mooi gelukt
[afbeelding]
nog meer uitgesneden:
[afbeelding]
Die eerste is wel mooi maar bij de uitsnede zie je goed dat de scherpte niet op het oog zelf ligt maar daarvoor, (om de wenkbrauw).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:27 schreef MaRySe het volgende:
Heb wel een stuk van de onderkant afgehaald. Vond em wel mooi gelukt
[afbeelding]
nog meer uitgesneden:
[afbeelding]
Ja ik lag toen ik die foto maakte en m'n pony/pluk wilde niet aan de kantquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:05 schreef Re het volgende:
[..]
er zitten haren voor de ogen... verder wel mooi
voordeel is dat je het zelf bent dus gewoon lekker nog een paar keer nemen (plaatjes zijn inmiddels weg...)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik lag toen ik die foto maakte en m'n pony/pluk wilde niet aan de kant
ja sorrie hoor, moet ik dit mooi vinden ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef Impry het volgende:
Klein schopje met een zelfportret:
[afbeelding]
Onderin misschien een beetje fel belicht, maar vond hem verder wel goed gelukt. Jullie nog opmerkingen/commentaar?
Jij staat er zelf echt belabberd opquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef Impry het volgende:
Klein schopje met een zelfportret:
[afbeelding]
Onderin misschien een beetje fel belicht, maar vond hem verder wel goed gelukt. Jullie nog opmerkingen/commentaar?
M'n statief kon niet zo hoogquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:02 schreef Nature4Life het volgende:
Zelfontspanner werkt goed in dat soort situaties![]()
Scherpte deels bereikt door UnSharpMask in Photoshop, kleuren ook bewerkt in Photoshop. (Levers/Color Balance)quote:De foto vind ik wel heel mooi door de kleuren en scherpte/diepte. Hoe heb je dat gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |