En wij hebben alleen maar een Olliehondje en twee vogels dus die voliere kan nog best. Daarna is het genoeg...heus...echt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
Moet een beetje aan mijn broer denken. Opgescheept met twee honden, een paard, een pony, een kippenren met inhoud, een woelrat, twee katten, nog wat konijnen, een aquarium met inhoud en een druivenstruik....
Zeg, ik pleit hier voor een voliere he?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:31 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Vogels in een kooi?
Misselijk ventje meisje!
ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zeg, ik pleit hier voor een voliere he?.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Een druivenstruik moet ik hier nog binnen smokkelen![]()
Met wie van de bovenstaande 6 ben je getrouwd?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:40 schreef Tinkerbell het volgende:
een druif heb ik al, 4 katten en een hond (en getrouwd)![]()
Met de verzorger van dat dierenspul.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Met wie van de bovenstaande 6 ben je getrouwd?
Ojéquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met de verzorger van dat dierenspul..
En daarom ben jij nu even de hond uitlaten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met de verzorger van dat dierenspul..
Romantischquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:50 schreef Stali. het volgende:
[..]
En daarom ben jij nu even de hond uitlaten..
Maar nu je toch weg bent kan ik de rest even vertellen dat toen ik Ryan leerde kennen hij niets van huisdieren moest hebben en inmiddels zijn er toch een hond en twee vogeltjes. Die voliere...ach die komt er ook nog weleens.
Maar goed intussen zit ik nog steeds met het probleem hoe verschoon ik die kooi nu? We hebben het al met zijn 2en geprobeerd en dat ging nogal erg mis.
Dat is alleen romatisch als het dan ook daadwerkelijk zou lukkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
Wat? Met z'n tweeën een kooi verschonen???.
Volgens Ryan heeft onze roze brigade een rode achtergrond.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:Wát een avontuur
En wat een prachtige achterwand in de kooi
Men kent de vogel aan zijn veren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:23 schreef Stali. het volgende:
,
We hebben de vogeltjes vandaag precies twee weken en zo angstig als ze vanmiddag waren aan de linkerzijde van ons bureau, zo zitten ze op moment van schrijven elkanders verenpakjes weer schoon te snavelen
Ik heb nu trouwens toch wel de indruk dat de TS enigszins als een blinde vink bent doorgeslagen. Sommige topics die jij en jouw wederhelft produceren zijn het lezen soms best wel waard, maar met dit topic lijkt het erop dat de TS zich blij maakt met een dode mus.quote:�Wij hadden eerder nog geen idee hoe we ze zouden noemen maar morgen komt er een bordje met hun namen op de kooi want ze kunnen nu natuurlijk niet anders heten dan Sjun & Lucida.
Oude Vogels zijn zo licht niet te vangen. Om de lieve vrede onderling nog enigszins te bewaren, stel ik voor dat de TS op zoek gaat naar ander namen voor haar vinkjes, en haar OP daar vervolgens bij aanpast.quote:
Onze gevleugelde vrienden gevlucht richting het boek van Pim Fortuyn.jpg,
[url]=http://picserver.org/view_image.php/603HWA4JB770]afbeelding[/url] Nou ja die vogeltjes zijn dus duidlijk hoogvliegers. Maar in feite vind ik het een regelrechte aanfluiting de vogeltjes de naam van sjun en Licida mee te geven. Het zal ongetwijfeld wel weer komisch zijn bedoeld, maar het daarentegen heeft het ontegenzeggelijk ook iets smalends.[quote]
en weer terug in de veilige rechts van ons bureau staande kooi.jpg,
[url]=http://picserver.org/view_image.php/DM20U425O72E]afbeelding[/url]
Maar heeft iemand tips? Deze vogelvlucht kun je onze Sjun en Lucida natuurlijk niet iedere week laten doormaken, ze moeten natuurlijk gewoon veilig in hun kooitje blijven nietwaar?
Zijn toch leuke naampjes, luuucida??? Die twee zitten doorgaans gezellig met zijn tweeën op een stokkie en verzorgen elkaars verenpracht en dus kwamen we al snel tot de koosnaampjes Sjun & Lucida. Probleem alleen is nu nog even uit te zoeken wie het wijfje is van de twee. Persoonlijk denk ik dat Lucida het wijfje is. Wat zou jij denken???quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef lucida het volgende:
[..]
Men kent de vogel aan zijn veren.
[..]
Ik hb nu toch wel de indruk dat jij enigszins als een blinde vink bent doorgeslagen. Sommige topic die jij en jouw wederhelft produceren zijn het lezen soms best wel waard, maar met dit topic lijkt het erop dat de TS zich blij maakt met een dode mus.
[..]
Oude Vogels zijn zo licht niet te vangen. Om de lieve vrede onderling nog enigszins te bewaren, stel ik voor dat de TS op zoek gaat naar ander namen voo haar vinkjes, en haar OP daar vervolgens bij aanpast.![]()
Ik blijf er bij dat de moderatie in dit topic een aanfluiting is, waardoor het kan rekenen op de vleugels van mijn toorn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:Wát een avontuur
En wat een prachtige achterwand in de kooi
Laat Ryan effe een gleuf zagen in die bodem,haal je een stuk plastic bj de bouwmarkt (voorzetramen)quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:50 schreef Stali. het volgende:
[..]
En daarom ben jij nu even de hond uitlaten..
Maar nu je toch weg bent kan ik de rest even vertellen dat toen ik Ryan leerde kennen hij niets van huisdieren moest hebben en inmiddels zijn er toch een hond en twee vogeltjes. Die voliere...ach die komt er ook nog weleens.
Maar goed intussen zit ik nog steeds met het probleem hoe verschoon ik die kooi nu? We hebben het al met zijn 2en geprobeerd en dat ging nogal erg mis.
Lieve Lucida,quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef lucida het volgende:
Oude Vogels zijn zo licht niet te vangen. Om de lieve vrede onderling nog enigszins te bewaren, stel ik voor dat de TS op zoek gaat naar ander namen voor haar vinkjes, en haar OP daar vervolgens bij aanpast.![]()
He dit is een hele goede tip!quote:Op zondag 17 april 2005 14:59 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Laat Ryan effe een gleuf zagen in die bodem,haal je een stuk plastic bj de bouwmarkt (voorzetramen)
en met een plankie en de verffohn vouwt hij er een mooi bakkie van.
Wil je van het gezeik af zijn dat ze op de bodem gaan zitten kan je er nog een stuk fijn kippegaas in lijmen.
Valt de shit er doorheen en trek jij de vogeltjes niet klem tijdens het verschonen.
Dat zijn ook van die fijne namen inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb vroeger ook dergelijke vogeltjesgehad. Ik noemde ze Omara en Hoppe.
Geslachtsonderscheid: Is niet zichtbaar. Je moet voordat je een koppel aanschaft goed opletten ofdat je er 1 ziet zingen, en die nemen. Dat is een mannetje. Het vrouwtje is makkelijker te vinden. Kortom, mannen "zingen" vrouwtjes niet.quote:Op zondag 17 april 2005 15:06 schreef Stali. het volgende:
[..]
.
Weet iemand van jullie hoe ik kan zien wie van onze Sjun en Lucida het vrouwtje is?
Een vriendin van mij vertelde dat we ergens op Sjun en Lucida zouden moeten blazen en dat het geslacht dan zichtbaar wordt.quote:Op zondag 17 april 2005 15:25 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Geslachtsonderscheid: Is niet zichtbaar. Je moet voordat je een koppel aanschaft goed opletten ofdat je er 1 ziet zingen, en die nemen. Dat is een mannetje. Het vrouwtje is makkelijker te vinden. Kortom, mannen "zingen" vrouwtjes niet.
Tja, ik leefde in de veronderstelling dat je dus in het achterwerk van zo'n vogeltje moet blazen, als het rammelt dan heb je met een wijfje te maken. Beetje onfris praatje, maar nu heb ik bij beide diertjes even de daad bij het woord gevoegd en wat blijkt nu, zowel Sjun als Lucida blijken te rammelen. We hadden daarvoor natuurlijk al een aanwijzing. Immers het mannetje van deze gemuteerde vinkensoort zou een ander deuntje moeten zingen dan het wijfje, zoals in deze topic ook ergens staat geloof ik, terwijl ik beide onze gevederde vrindjes eigenlijk steeds hetzelfde partijtje hoor zingen; opgeteld bij het rammelen hebben we nu dus officieel te maken met twee wijfjes...quote:Op zondag 17 april 2005 15:33 schreef Stali. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij vertelde dat we ergens op Sjun en Lucida zouden moeten blazen en dat het geslacht dan zichtbaar wordt.
Heeft iemand enig idee waar ik dan precies moet blazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |