Ik wil welquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:33 schreef MissBliss het volgende:
Is er dan niemand verliefd op mij?
Whahaha, ik ben ongeveer de enige SC-dame waar je niks mee geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil welStiekem al vanaf het begin al verliefd eigenlik
Ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:33 schreef MissBliss het volgende:
Is er dan niemand verliefd op mij?
En daarom ben ik zo verliefd op je.. je bent onbereikbaar voor me... of?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahaha, ik ben ongeveer de enige SC-dame waar je niks mee geprobeerd hebt.
Ja, ik geloof er niks meer vanquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
En daarom ben ik zo verliefd op je.. je bent onbereikbaar voor me... of?
JIj bent getrouwd en ook nog eens een tweeling als kinderen!quote:
Daar moet ik ook maar eens werk van gaan maken ja.quote:
Ooh en Tania18 en Toetatoet en Nanoquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahaha, ik ben ongeveer de enige SC-dame waar je niks mee geprobeerd hebt.
Nou ga dat eerst dan maar eens regelenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ik nog met babette21 ben.. heb haar al zo lang niet gesproken
Ik wil er op tijd uit, dus even kijken of het lukt om om 0:00 te gaan slapen. Jij ook niet te laat gaan slapen hè?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan nog wel uren doorgaan
Ware het niet dat ik om half 9 op school moet zijn.
Ik zal ook streven naar 0:00quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil er op tijd uit, dus even kijken of het lukt om om 0:00 te gaan slapen. Jij ook niet te laat gaan slapen hè?
Nog 31 minuten.quote:
Gaat slapen.quote:
Bij mij werd alleen de TT even aangepastquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Zhenar het volgende:
Toen ik twee weken geleden jarig was kreeg ik geeneens één topic.![]()
Oh tien voor taal bij mij?quote:
ja ik zit al de hele tijdquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh tien voor taal bij mij?
Nou ga er maar even goed voor zitten dan
Ik zei niet dat ik zou slapen om 0:00, die illusie heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh tien voor taal bij mij?
Nou ga er maar even goed voor zitten dan
Ja ik zit ook al te dubben maar dat is iedere avond zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik zou slapen om 0:00, die illusie heb ik niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |