Ik wil er op tijd uit, dus even kijken of het lukt om om 0:00 te gaan slapen. Jij ook niet te laat gaan slapen hè?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan nog wel uren doorgaan
Ware het niet dat ik om half 9 op school moet zijn.
Ik zal ook streven naar 0:00quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil er op tijd uit, dus even kijken of het lukt om om 0:00 te gaan slapen. Jij ook niet te laat gaan slapen hè?
Nog 31 minuten.quote:
Gaat slapen.quote:
Bij mij werd alleen de TT even aangepastquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Zhenar het volgende:
Toen ik twee weken geleden jarig was kreeg ik geeneens één topic.![]()
Oh tien voor taal bij mij?quote:
ja ik zit al de hele tijdquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh tien voor taal bij mij?
Nou ga er maar even goed voor zitten dan
Ik zei niet dat ik zou slapen om 0:00, die illusie heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh tien voor taal bij mij?
Nou ga er maar even goed voor zitten dan
Ja ik zit ook al te dubben maar dat is iedere avond zoquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik zou slapen om 0:00, die illusie heb ik niet hoor
Da's tenminste nog iets.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mij werd alleen de TT even aangepast
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's tenminste nog iets.
Stomme Bupa met zijn Bar_rel obsessie.![]()
Zo 'ie verliefd op 'em zijn?
Nu nog maar 7 en ik heb nog helemaal geen zinquote:
Het was een nobel streven...quote:
De dag duurt nog lang.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:06 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen maar weer een nieuw nobel streven verzinnen.
Goed zoquote:
Als je verstand hebt van computers kan je gelijk even langskomen want de mijne is kapotquote:
kijk hier is even Zowieequote:Op woensdag 13 april 2005 11:20 schreef ZOWIEE het volgende:
STOP: c000021a {onherstelbare systeemfout}
Het processysteem Session Manager Initialization is onverwacht afgebroken.
Status: 0xc000026c
(0x00000000 0x00000000)
Het systeem is afgesloten
Iemand enig idee hoe ik het weer aan de praat krijg?
Ok, ik ben een n00b, hoe doe ik dit?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
kijk hier is even Zowiee
http://reviews.cnet.com/5208-6142-0.html?forumID=5&threadID=45101&messageID=533219
In dat veilge modus menu kies je veilige modus opstarten met dos promptquote:Op woensdag 13 april 2005 11:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, ik ben een n00b, hoe doe ik dit?
I thinkit's the usual spyware. But you would boot to the safe mode command prompt and type in...
RSTRUI
Then use that system restore to when it worked.
Spyware is not a virus.
Veilige modus opstarten en dan dat typen?? Waar typ ik dat dan?
Ik had veilige modus met opdracht prompt en ik kreeg niet de kans iets in te typenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In dat veilge modus menu kies je veilige modus opstarten met dos prompt
en dan kan je het intikken
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik had veilige modus met opdracht prompt en ik kreeg niet de kans iets in te typen
Ja lol man, als je niet op kan starten kan je moeilijk iets downloaden he?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
lol spyware
download hitmanpro van www.hitmanpro.nl
Naja, Onherstelbare systeemfout hier zeggen ze dat het hardware is. Het is mn eigen pc, ik zit nu op de pc van mn ouders.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja het is vrijwel zeker spyware maar heb je het over deze comp zowiee of over een andere?
heb je geen opstart disk ofzo zowiee,en je kan ook booten vanaf de xp cd en een xp erbij zetten gewoon heb ik ook wel is gedaanquote:Op woensdag 13 april 2005 11:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja lol man, als je niet op kan starten kan je moeilijk iets downloaden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |