Niets weerhoud mij!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
plaatjes mag iedereen gewoon maken (behalve jij, Ton)
Hé hoe is dat effect nou?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Hugo- het volgende:
Mijn Boss Super feedbacker & Distortion (wat een naam) gaat alleen maar kut klinken als de batterij op is.
Prep2Fight, ik heb het mp3tje nou via mail naar je gestuurt, ik hoop dat hij aan komt.
daar heb je gelijk in...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in...![]()
maar geen bavianen meer !
Wtf is er mis met bavianen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feest
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:57 schreef Prep2Fight het volgende:
En hier nog een demotje van mij:
Rex's Blues (T. Van Zandt)...
Reel Studio Nibbixwoud, kreeg eens de gelegenheid om wat op te nemenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef Hugo- het volgende:
Wow, echt vet cool dingetje van jou!Gitaar klinkt ook lekker. Met wat voor programma neem jij op?
Oversturen is goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:14 schreef Hugo- het volgende:
Ahah, vandaar dat het zo goed klinkt. Ik gebruik Cool Edit, maar je gitaar overstuurt nogal snel als je te hard aanslaat met akkoorden.
En dankje SingleCoil.
dan ligt dat aan jouquote:Op donderdag 14 april 2005 22:14 schreef SingleCoil het volgende:
Hugo: plaatjes doen het niet...
Dat mp3'tje klinkt idd lekker.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Hugo- het volgende:
Ligt idd aan jou. Die kale plekken op mijn gitaar waren er btw al toen ik hem kocht, beetje jammer maar ik viel voor de sound.
Cool edit heb ik altijd problemen meequote:Op donderdag 14 april 2005 22:14 schreef Hugo- het volgende:
Ahah, vandaar dat het zo goed klinkt. Ik gebruik Cool Edit, maar je gitaar overstuurt nogal snel als je te hard aanslaat met akkoorden.
En dankje SingleCoil.
Of Cool Edit heeft problemen met jou.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Cool edit heb ik altijd problemen mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |