Het valt me inderdaad reuze mee, voor een sound als deze kun je dus blijkbaar wel wegkomen zonder speaker.quote:Op maandag 18 april 2005 12:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Van de V-Amp heb ik de speaker simulatie uitgeschakeld.
Ik vind het niet zo gek klinken. Maar smaken verschillen natuurlijk...
Hey Partner in crime!quote:Op maandag 18 april 2005 22:44 schreef Loserkid het volgende:
Ik heb een nieuwe Fender Stratocaster zon 50 jarig jubileum ding..foto's komen nog heb weinig tijd nu..
Ik ga nu sparen voor een buizenversterker
Ik zal van de week even iets met higain posten, dat klinkt eigenlijk nog beter. De DSP2024P heeft trouwens geen speaker- en amp-sims's hoor, dat is gewoon een multi-effect.quote:Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad reuze mee, voor een sound als deze kun je dus blijkbaar wel wegkomen zonder speaker.
Ik ben wel benieuwd of ook mooi blijft als je met hogere gains en distortions gaat spelen.
Trouwens, die DSP2024P biedt ook dingen als amp- en speakersimulation, dat heb je toch ook wel uitgeschakeld he
Oh ik ken het ding verder niet, maar ik las iets op de site van Behringer over amp-simulatie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De DSP2024P heeft trouwens geen speaker- en amp-sims's hoor, dat is gewoon een multi-effect.
Die me 50 zuigt ontiegelijk!!!vooral op een top met cabinet op de iets hogere volumes. Voor thuis is het leuk speelgoed, maar voor in de oefenruimte of op het podium maak je mij blijer met analoge pedaaltjes.quote:
ghehehe ik wist dat je het zou zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Die me 50 zuigt ontiegelijk!!!vooral op een top met cabinet op de iets hogere volumes. Voor thuis is het leuk speelgoed, maar voor in de oefenruimte of op het podium maak je mij blijer met analoge pedaaltjes.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
ghehehe ik wist dat je het zou zeggen
wat voor pedalen heb jij dan...?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Ibanez het volgende:
Die me 50 zuigt ontiegelijk!!!vooral op een top met cabinet op de iets hogere volumes. Voor thuis is het leuk speelgoed, maar voor in de oefenruimte of op het podium maak je mij blijer met analoge pedaaltjes.
quote:effecten:
Boss Me 50 multieffect floorboard.
Boss Metalzone MT II.
Boss CE 5 Chorus ensemble.
Dunlop Jimi Hendrix wah.
Korg Toneworks Hyperdistortion 104 ds
Hmm, goed dat je dat zegt. Ik overwoog namelijk wel om hem te kopen, maar als hij voor bands niet zo geschikt is is dat wel een groot minpunt. Ik vind de distorions erop idd niet zo mooi, maar de rest van de effecten wel.quote:Voor thuis is het leuk speelgoed, maar voor in de oefenruimte of op het podium maak je mij blijer met analoge pedaaltjes.
Sorry btw nog voor die reactie van mij, bedoelde het niet zo heel negatief ofzo, maar ik vind die handvaten nooit mooi. Ik had alleen niet door dat het jou gitaar was.quote:...maar ik ben er blij mee...
...dus nog wat foto's:
Ja, moet wel kunnen gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:16 schreef Hugo- het volgende:
Haha, kan je wat opnemen? Ben wel benieuwd. En vriend van me heeft er ook één gekocht hij vond 't ook een cool ding.
(Zal ik even een liedje opnemen? Ik heb sinds kort ook een microfoontje.)quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, moet wel kunnen gaan.
Momentje geduld.
Ik heb overigens totáááál geen ervaring mee, heb er geen tabs voor, kan hem nog niet goed in open G tunen en het klinkt dus nergens naar, maar ik zal wat proberen.
Plexiglas.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
glas of metaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |