laat staan zijn strikdiplomaquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:17 schreef rob_de_rechter het volgende:
Laat me raden: jij hebt je rijbewijs A nog niet he?
Okay, het mag niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef dvdk het volgende:
dat is de opzet van deze discussie niet.
Hmmm, maar daar gaat het wel over!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef dvdk het volgende:
aub dit topic niet veranderen in een "oh het is zo gevaarlijk in je t-shirtje rijden topic"...dat is de opzet van deze discussie niet.
Rééd ze maar in het Tshirtje, droplul.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef dvdk het volgende:
aub dit topic niet veranderen in een "oh het is zo gevaarlijk in je t-shirtje rijden topic"...dat is de opzet van deze discussie niet.
Wij geven meer om de tieten van je vriendin dan jij, blijkt welquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef dvdk het volgende:
Welnee, hij is een uitstekend chauffeur alsook alle Fransen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar jou overkomt natuurlijk niets he?
Nah, over een tijdje pas weer hè..quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zelf altijd mn pak aan....
Als ik ga rijden, that isquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, over een tijdje pas weer hè..
En denk dan eens na over de algemene verkeersregel: "U zult uzelf en anderen niet onnodig in gevaar brengen!" Om nog maar te zwijgen over alle agenten die je aanhouden om ff beter naar de tieten van je vriendin te kijken!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef dvdk het volgende:
Lijkt me ook, want die dragen tenslotte ook allemaal een helm ter veiligheid.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef dvdk het volgende:
Vind ik wel vreemd..in de zomer zie ik zat foute duitsers in blote pens zo achter het stuur zitten. en een motor valt toch onder dezelfde categorie als een auto lijkt me.
Een motor heeft 2 wielen minder dan een auto....quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:11 schreef dvdk het volgende:
Vind ik wel vreemd..in de zomer zie ik zat foute duitsers in blote pens zo achter het stuur zitten. en een motor valt toch onder dezelfde categorie als een auto lijkt me.
Ook in het centrum als het +30 graden is dan zie je zat mannen met blote bast rondlopen
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Op een Harley zit je wat steviger op de weg dan op een Suzuki Intruder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |