Ahh zo bedoelde je het, ik begreep het verkeerdquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik zag e-learing, ik dacht dat dat er mee te maken had? Ik zit momenteel in een leerprogramma van een bedrijf via internet, ik dacht dat zoiets onder e-learing viel...
Ik moet vrijdag de boel inleveren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Mooi toch Cherrylips!
Ik heb vandaag mijn scriptie en alles in laten binden, morgen inleveren
Lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Succes Mar10Segovia!!
Christine, wat kutSucces, kop op hè
Hier is status repro al bereikt (AF, niet te geloven), donderdag moet ik het pas inleveren dus morgen geen stress meer en na het uitslapen alles ff inbinden
En dan maar wachten tot 22 juni..
Ja maar... Ik had er niet echt op gerekendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Mooi toch Cherrylips!
Ik heb vandaag mijn scriptie en alles in laten binden, morgen inleveren
Op 22 juni krijgen we de uitslag van de scriptie en 27,28 of 29 juni is de verdediging.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:54 schreef Christine het volgende:
clauwheee lekker dat de stress eraf is
Moet je op 22 juni verdedigen?
Spannend!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Op 22 juni krijgen we de uitslag van de scriptie en 27,28 of 29 juni is de verdediging.
Krijg je daarna nog een definitieve versie-datum? Succes nog ff!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Spannend!
22 juni is voor mij ook "the big day", dan moet ik mijn conceptversie inleveren. Daarna is de stress er ook een beetje af.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Kyara het volgende:
gefeliciteerd! Definitieve versie?
Ja gek hè, ik had het zondag ook al af, moest alleen nog een evaluatie schrijven. En dan moet je het donderdags pas inleverenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Scriptie is af en het moet morgen ingeleverd worden, wat een eitje
22 juni krijg ik het cijfer van de scriptie en 27,28 of 29 juni de verdediging.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef Kyara het volgende:
Wanneer moeten jullie verdedigen dan?
Ik heb nog ruim 2 weken voor de ruwe versie en op 8 juli moet de definitieve versie ingeleverd worden.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:25 schreef CybPraetorian het volgende:
HET NIEUWS IS BINNEN!!!
vanmiddag 14.30 telefoon: 7 OP AFSTUDEERRAPPORT!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK - BEN - GEWOON - KLAAR!!!!
kan maximaal nog een punt afgaan met de eindpresentatie, in dat erge geval gaat het naar een 6, wat dus voldoende is...
MIJN DAG KAN NIET MEER STUK....
Zeg dat wel!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:18 schreef clauwheee het volgende:
Gaat snel hè Zabb??
Nee, in het algemeen deze week voor vrijdag 5 uurquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:20 schreef clauwheee het volgende:
Oeee spannend Scorpie! Hou ons op de hoogteZijn er geen vaste data voor? Bij ons wel, volgende week woensdag na 14.00 uur
dank u, hopelijk gaat het bij jou daar ook goed...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef Zabb het volgende:
CybPraetorian Gefeliciteerd!!!
Ik moet nog even wachten tot het zover is, maar ik ben nu ook ongeveer op de helft, dus het schiet al op!![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb een GO!!! WOEHOE!!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb een GO!!! WOEHOE!!
Henk Vellema is daarentegen wel een relaxte kerel, hoef je niet al te veel problemen van te verwachten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:06 schreef CybPraetorian het volgende:
nou net de presentatie rooste bekend gemaakt:
Do23 Juni
9.00-9.45 | Cybpraetorian en HJS | Eerste docent: H. Vellema tweede docent: A. Langhout Extern. Dhr. Van Beek.
Hmm ok, Langhout betekend het dat het alle kanten op kan gaan. Extern deskundige ken ik niet...
aaaaaaaaaHHHH spannend...
ja dat klopt! hij was ook onze bedrijfsleider, erg makkelijk en erg snel met reageren...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Henk Vellema is daarentegen wel een relaxte kerel, hoef je niet al te veel problemen van te verwachten.![]()
Dat laten ze onbekend, das wel crappy. Maar komt wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef clauwheee het volgende:Scorpie!!!!!!! Weet je je cijfer ook al? Of laten ze dat eerst onbekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |