Beters! Succes!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
Nee, ik kan aan de slagHet is maandag goedgekeurd.
ik gister! hier ook hopen dat hij er niet veel commentaar op heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef kzieniks het volgende:
ik heb vandaag het concept van het eindrapport ingeleverd!
nu maar hopen dat er niet te veel aan mankeert![]()
Ah, wat snelquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik gister! hier ook hopen dat hij er niet veel commentaar op heeft.
planning
t/m woensdag om alles compleet te krijgen
donderdag: layout en spelling check, alles doorlezen, laatste wijzingen
vrijdag: drukkerij en inbinden. Moet hm 7x hebben.. en als het dan wil inleveren. dan ben ik nog een paar dagen eerder met inleveren dan verwacht worden, eigenlijk pas 6 juni...
21/22/23 juni moeten we hier presenteren. 5 of 6 juli is dan de diploma uitreiking... dus daar zit wel 2 weken tussen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef kzieniks het volgende:
[..]
Ah, wat snel
ik heb tot 16 juni om het document volledig te maken.
De opdracht zelf heeft ook nog een paar toevoegingen nodig, als het maar voor 16 juni klaar is.
Dat is de grote dag van de presentatie en dan hopelijk de 30ste een diploma![]()
Jullie krijgen niet meteen na je presentatie je diploma? Ik krijg dat wel en vind dat best leuk ook eigenlijk :-) Eerst presenteren, dan verdedigen, dan trekken de begeleiders zich terug om het definitieve cijfer te bepalen en dan krijg ik mijn bulquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
21/22/23 juni moeten we hier presenteren. 5 of 6 juli is dan de diploma uitreiking... dus daar zit wel 2 weken tussen...
nou ik krijg teneerste een cijfer op mn verslag. Op mn presentatie kan ik maximaal een puint eraf of erbij krijgen. dus met een 7 of 7.5 op verslag zit je zeker goed. Ze trekken zich idd na de presentatie terug en bepalen dan wat het moet worden. Dan hoor je ook wel het eindresultaat maar er is niet meteen een uitreiking. Dat gebeurt 2 weken later, en dan kan je ook allerlei mensen uitnodigen voor de uitreiking...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:28 schreef Marije het volgende:
[..]
Jullie krijgen niet meteen na je presentatie je diploma? Ik krijg dat wel en vind dat best leuk ook eigenlijk :-) Eerst presenteren, dan verdedigen, dan trekken de begeleiders zich terug om het definitieve cijfer te bepalen en dan krijg ik mijn bul
Dat had ik mij destijds ook voorgenomen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:39 schreef nixxx het volgende:
... en ik ga dan 2 weken heel hard werken iig.. en niet meer fokken.
dat niet meer fokken moet gaan lukken.. heb een ban aangevraagdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat had ik mij destijds ook voorgenomen...
Begeleiders zijn wel tevreden over het werk dat ik gedaan heb, alleen het verslag schrijven schiet niet erg op. Ze willen niet dat ik straks met een verslag kom dat mijn werk niet goed beschrijft.. geef ik ze ook wel gelijk in, maar verslagen schrijven heb ik best een hekel aan. Maar het zou wel zonde zijn als het deelcijfer voor mijn verslag lager is dan de rest..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:58 schreef CybPraetorian het volgende:
gaat dus niet zo lekker, Nixx? te weinig gepresteerd?
maar dan ook die opleiding: Scheikundige Technologie.. zjoo...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:02 schreef clauwheee het volgende:
SPSS is zo erg nog niet![]()
Het is eigenlijk allemaal erg soepel gegaan.
Komende maandag moet mijn concept ingeleverd worden, daar heb ik dan woensdag en vrijdag een gesprek over en dan heb ik daarna nog een kleine week om alles kort te sluiten en af te maken
Ik vind het spannend
Spannend!!!!! Nu maar hopen dat er niet al te veel aan moet worden veranderdquote:Op maandag 30 mei 2005 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Oe dat scheelt een hoop Zabb!
Ik heb vandaag mijn concept van de scriptie ingeleverd...komende vrijdag krijg ik daar feedback op en dan volgende week donderdag moet het defintief ingeleverd worden. *Ril*
inderdaad, anders wordt het erg kort dag.. *bibber*quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:11 schreef Marije het volgende:
[..]
Spannend!!!!! Nu maar hopen dat er niet al te veel aan moet worden veranderd
Spannend Clauwheee!! Hopelijk krijg je weinig opmerkingen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
inderdaad, anders wordt het erg kort dag.. *bibber*
Das kl*ten!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef CybPraetorian het volgende:
nou gaat weer lekker hoor vandaag
wil ik even een backup maken op de server van het bedrijf, verwidjer is de versie die daar op staat, en zet ik mn eigen versie erop, bedenk ik me dat ik op de server versie aan het werken was...!!!!
NOOOOO!!!! een kleine halve dag (had gelukkig nog een backupstaan) weg... dus was een latertje vanavond maar heb het gelukkig weer... tenminste zo ongeveer....
Mooi zo Clauwheee! Gaat helemaal goed komen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Morgen het laatste gesprek met m'n stagedocente. Het laatste gesprek (voor het inleveren) bij de opdrachtgever vond ik niet echt geweldig; we hadden van half twee tot kwart over twee een afspraak en ze heeft me de helft van de tijd alleen laten zitten omdat ze druk was met andere dingen..onder onze afspraak! Daarbij was ze onvoorbereid. Heel irri.
Hoop dat het morgen positiever is. Ik kreeg tenminste al wel een mail van mn docente gisteren dat ze al de helft al had gelezen en dat ze het tot dusver prima vond en ik me nog niet druk hoefde te maken wat haar betreft. Dat had ik ff nodig
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef clauwheee het volgende:
Het gesprek van vanochtend in het kort; met een paar kleine aanpassingen of aanvullingen moet het toch echt wel gaan lukken voor een voldoende
Ik zie dat je communicatiesystemen doet? Waar volg je die opleiding, in Utrecht of Groningen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Scorpie het volgende:
YES! Echt een goeie dag vandaag! Te horen gekregen dat mijn scriptie in feite goed was, behalve nog wat doen aan het taalgebruik (maar dat had ik al verwacht), de inhoud was goed, de assesor was onder de indruk van het werk wat ik had gedaan! En ook kreeg ik even terloops te horen dat de tweede docent die beoordeeld mijn coach is, waar ik erg goed mee kan opschieten
En nu kreeg ik net te horen dat ik alle verplichte vakken e.d op tijd afheb, dus geen onzekerheden meer voor mij! Ik kan gaan afstuderen met een super-lekker gevoel!
Ah ok, ik dus in Groningen. Ook CS, ben op dit moment ook aan het afstuderen, scriptie is af en ben nu met voorwoord en inleiding bezig. Ziet er wel goed uit aangezien mijn eerste begeleider al aangegeven heeft dat ik niet teveel moet gaan stressen omdat het wel goed zit en de tweede begeleider aangaf het een zeer interessant onderzoek te vinden. Dus dat scheeltquote:Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Utrecht, het heet tegenwoordig Digitale Communicatie
zo en nu dan ook alles ingeleverd. Tis echt een vet verslag geworden met een geweldige indruk: hebben een professionele voorkant laten ontwerpen. Maak wel ff een fototje ofzo voor een indruk...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik kan melden dat ik ondanks mn foutje van afgelopen woensdag toch mn deadline netjes gehaald heb. IK heb wel ff moeten doorwerken tot 19.45 gisteravond, maar vandaag gaat hij worden gedrukt, en ik zit nu dus thuis. Kheb vanaf nu 2 weken om presentatie voor te bereiden dus dat doe ik vandaag een klein beetje thuis...
ben redelijk tevreden over het verslag, nu hopelijk de examinatoren ook nog...![]()
Wat voor onderzoek doe je dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ok, ik dus in Groningen. Ook CS, ben op dit moment ook aan het afstuderen, scriptie is af en ben nu met voorwoord en inleiding bezig. Ziet er wel goed uit aangezien mijn eerste begeleider al aangegeven heeft dat ik niet teveel moet gaan stressen omdat het wel goed zit en de tweede begeleider aangaf het een zeer interessant onderzoek te vinden. Dus dat scheelt
Onderzoek naar e-learning.quote:
Grappig, ik ben hier net de hele dag mee bezig... Beetje fokken en ondertussen in een paar dagen de grondbeginselen van investment banking erin getrapt krijgen... Wel een nette site trouwens, aardige opbouw van de stof!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Onderzoek naar e-learning.
Criteria opstellen voor het selecteren van een geschikte applicatie voor een bedrijf of instelling. Alle aspecten die daarbij komen kijken etc.
In het kort gezegd dan he
Huh? Heb je de goede post wel gequote?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Grappig, ik ben hier net de hele dag mee bezig... Beetje fokken en ondertussen in een paar dagen de grondbeginselen van investment banking erin getrapt krijgen... Wel een nette site trouwens, aardige opbouw van de stof!
Ik zag e-learing, ik dacht dat dat er mee te maken had? Ik zit momenteel in een leerprogramma van een bedrijf via internet, ik dacht dat zoiets onder e-learing viel...quote:
Ahh zo bedoelde je het, ik begreep het verkeerdquote:Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik zag e-learing, ik dacht dat dat er mee te maken had? Ik zit momenteel in een leerprogramma van een bedrijf via internet, ik dacht dat zoiets onder e-learing viel...
Ik moet vrijdag de boel inleveren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Mooi toch Cherrylips!
Ik heb vandaag mijn scriptie en alles in laten binden, morgen inleveren
Lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Succes Mar10Segovia!!
Christine, wat kutSucces, kop op hè
Hier is status repro al bereikt (AF, niet te geloven), donderdag moet ik het pas inleveren dus morgen geen stress meer en na het uitslapen alles ff inbinden
En dan maar wachten tot 22 juni..
Ja maar... Ik had er niet echt op gerekendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Mooi toch Cherrylips!
Ik heb vandaag mijn scriptie en alles in laten binden, morgen inleveren
Op 22 juni krijgen we de uitslag van de scriptie en 27,28 of 29 juni is de verdediging.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:54 schreef Christine het volgende:
clauwheee lekker dat de stress eraf is
Moet je op 22 juni verdedigen?
Spannend!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Op 22 juni krijgen we de uitslag van de scriptie en 27,28 of 29 juni is de verdediging.
Krijg je daarna nog een definitieve versie-datum? Succes nog ff!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Spannend!
22 juni is voor mij ook "the big day", dan moet ik mijn conceptversie inleveren. Daarna is de stress er ook een beetje af.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Kyara het volgende:
gefeliciteerd! Definitieve versie?
Ja gek hè, ik had het zondag ook al af, moest alleen nog een evaluatie schrijven. En dan moet je het donderdags pas inleverenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Scriptie is af en het moet morgen ingeleverd worden, wat een eitje
22 juni krijg ik het cijfer van de scriptie en 27,28 of 29 juni de verdediging.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef Kyara het volgende:
Wanneer moeten jullie verdedigen dan?
Ik heb nog ruim 2 weken voor de ruwe versie en op 8 juli moet de definitieve versie ingeleverd worden.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:25 schreef CybPraetorian het volgende:
HET NIEUWS IS BINNEN!!!
vanmiddag 14.30 telefoon: 7 OP AFSTUDEERRAPPORT!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK - BEN - GEWOON - KLAAR!!!!
kan maximaal nog een punt afgaan met de eindpresentatie, in dat erge geval gaat het naar een 6, wat dus voldoende is...
MIJN DAG KAN NIET MEER STUK....
Zeg dat wel!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:18 schreef clauwheee het volgende:
Gaat snel hè Zabb??
Nee, in het algemeen deze week voor vrijdag 5 uurquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:20 schreef clauwheee het volgende:
Oeee spannend Scorpie! Hou ons op de hoogteZijn er geen vaste data voor? Bij ons wel, volgende week woensdag na 14.00 uur
dank u, hopelijk gaat het bij jou daar ook goed...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef Zabb het volgende:
CybPraetorian Gefeliciteerd!!!
Ik moet nog even wachten tot het zover is, maar ik ben nu ook ongeveer op de helft, dus het schiet al op!![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb een GO!!! WOEHOE!!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb een GO!!! WOEHOE!!
Henk Vellema is daarentegen wel een relaxte kerel, hoef je niet al te veel problemen van te verwachten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:06 schreef CybPraetorian het volgende:
nou net de presentatie rooste bekend gemaakt:
Do23 Juni
9.00-9.45 | Cybpraetorian en HJS | Eerste docent: H. Vellema tweede docent: A. Langhout Extern. Dhr. Van Beek.
Hmm ok, Langhout betekend het dat het alle kanten op kan gaan. Extern deskundige ken ik niet...
aaaaaaaaaHHHH spannend...
ja dat klopt! hij was ook onze bedrijfsleider, erg makkelijk en erg snel met reageren...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Henk Vellema is daarentegen wel een relaxte kerel, hoef je niet al te veel problemen van te verwachten.![]()
Dat laten ze onbekend, das wel crappy. Maar komt wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef clauwheee het volgende:Scorpie!!!!!!! Weet je je cijfer ook al? Of laten ze dat eerst onbekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |