abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:46:02 #201
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_27338311
Nog meer mensen die nu met de laatste weekjes bezig zijn en hun verslag aan het tikken zijn?
Ik heb een aantal weken geleden een concept ervan opgestuurd en nu kreeg ik vanmiddag een hoop op- en aanmerkingen zeg... Wordt nog leuk die laatste 21/2 week, want verslagen maken blijft gewoon kut
pi_27338474
Marije

Mar10Segovia hier ook de laatste weken hoor, komende maandag het concept en 9 juni de definitieve versie.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:56:03 #203
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27338653
hehehe ik ook... was maandag eigenlijk al de bedoeling de draft in te leveren... .. vrijdag het grootste stuk: "resultaten en discussie" bespreken dat heb ik dan wel af
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:04:41 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27338943
Mijn scriptieopzet is eindelijk klaar
pi_27339623
Dus het gaat weer de goede kant op Christine! Goezo! Wat is het onderwerp nu geworden?
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:27:02 #206
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27339834
Communicatie bij reorganisaties
pi_27350500
Ah das een leuk onderwerp! Moet de opzet nog goedgekeurd worden of kun je al aan de slag?
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:53:12 #208
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27352275
Nee, ik kan aan de slag Het is maandag goedgekeurd.
pi_27353777
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
Nee, ik kan aan de slag Het is maandag goedgekeurd.
Beters! Succes!
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:22:34 #210
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_27368522
ik heb vandaag het concept van het eindrapport ingeleverd!

nu maar hopen dat er niet te veel aan mankeert
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:29:01 #211
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27368709
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef kzieniks het volgende:
ik heb vandaag het concept van het eindrapport ingeleverd!

nu maar hopen dat er niet te veel aan mankeert
ik gister! hier ook hopen dat hij er niet veel commentaar op heeft.

planning
t/m woensdag om alles compleet te krijgen
donderdag: layout en spelling check, alles doorlezen, laatste wijzingen
vrijdag: drukkerij en inbinden. Moet hm 7x hebben.. en als het dan wil inleveren. dan ben ik nog een paar dagen eerder met inleveren dan verwacht worden, eigenlijk pas 6 juni...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:33:00 #212
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_27368836
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

ik gister! hier ook hopen dat hij er niet veel commentaar op heeft.

planning
t/m woensdag om alles compleet te krijgen
donderdag: layout en spelling check, alles doorlezen, laatste wijzingen
vrijdag: drukkerij en inbinden. Moet hm 7x hebben.. en als het dan wil inleveren. dan ben ik nog een paar dagen eerder met inleveren dan verwacht worden, eigenlijk pas 6 juni...
Ah, wat snel

ik heb tot 16 juni om het document volledig te maken.
De opdracht zelf heeft ook nog een paar toevoegingen nodig, als het maar voor 16 juni klaar is.

Dat is de grote dag van de presentatie en dan hopelijk de 30ste een diploma
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:39:50 #213
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27369088
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef kzieniks het volgende:

[..]

Ah, wat snel

ik heb tot 16 juni om het document volledig te maken.
De opdracht zelf heeft ook nog een paar toevoegingen nodig, als het maar voor 16 juni klaar is.

Dat is de grote dag van de presentatie en dan hopelijk de 30ste een diploma
21/22/23 juni moeten we hier presenteren. 5 of 6 juli is dan de diploma uitreiking... dus daar zit wel 2 weken tussen...
pi_27370624
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

21/22/23 juni moeten we hier presenteren. 5 of 6 juli is dan de diploma uitreiking... dus daar zit wel 2 weken tussen...
Jullie krijgen niet meteen na je presentatie je diploma? Ik krijg dat wel en vind dat best leuk ook eigenlijk :-) Eerst presenteren, dan verdedigen, dan trekken de begeleiders zich terug om het definitieve cijfer te bepalen en dan krijg ik mijn bul
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:06:16 #215
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27371656
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:28 schreef Marije het volgende:

[..]

Jullie krijgen niet meteen na je presentatie je diploma? Ik krijg dat wel en vind dat best leuk ook eigenlijk :-) Eerst presenteren, dan verdedigen, dan trekken de begeleiders zich terug om het definitieve cijfer te bepalen en dan krijg ik mijn bul
nou ik krijg teneerste een cijfer op mn verslag. Op mn presentatie kan ik maximaal een puint eraf of erbij krijgen. dus met een 7 of 7.5 op verslag zit je zeker goed. Ze trekken zich idd na de presentatie terug en bepalen dan wat het moet worden. Dan hoor je ook wel het eindresultaat maar er is niet meteen een uitreiking. Dat gebeurt 2 weken later, en dan kan je ook allerlei mensen uitnodigen voor de uitreiking...
pi_27406774
ah ok, ik krijg gewoon meteen mijn bul uitgereikt Vrienden, familie etc wonen de presentatie en verdediging bij en daarna dus ook de uitreiking.
Maargoed, het duurt bij mij nog een tijdje voordat het zo ver is
  vrijdag 27 mei 2005 @ 14:39:46 #217
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27407326
Net een serieuze bespreking gehad over de voortgang van mijn afstudeerscriptie, maandag ga ik met begeleider een heel strakke planning maken en ik ga dan 2 weken heel hard werken iig.. en niet meer fokken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_27407546
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 14:39 schreef nixxx het volgende:
... en ik ga dan 2 weken heel hard werken iig.. en niet meer fokken.
Dat had ik mij destijds ook voorgenomen...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:45:29 #219
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27409369
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat had ik mij destijds ook voorgenomen...
dat niet meer fokken moet gaan lukken.. heb een ban aangevraagd
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:58:10 #220
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27409777
gaat dus niet zo lekker, Nixx? te weinig gepresteerd?

maar dan ook die opleiding: Scheikundige Technologie.. zjoo...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 16:08:14 #221
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_27410094
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 15:58 schreef CybPraetorian het volgende:
gaat dus niet zo lekker, Nixx? te weinig gepresteerd?

maar dan ook die opleiding: Scheikundige Technologie.. zjoo...
Begeleiders zijn wel tevreden over het werk dat ik gedaan heb, alleen het verslag schrijven schiet niet erg op. Ze willen niet dat ik straks met een verslag kom dat mijn werk niet goed beschrijft.. geef ik ze ook wel gelijk in, maar verslagen schrijven heb ik best een hekel aan. Maar het zou wel zonde zijn als het deelcijfer voor mijn verslag lager is dan de rest..

En ST is kei-gaaf!
pi_27417394
SPSS is zo erg nog niet Het is eigenlijk allemaal erg soepel gegaan.

Komende maandag moet mijn concept ingeleverd worden, daar heb ik dan woensdag en vrijdag een gesprek over en dan heb ik daarna nog een kleine week om alles kort te sluiten en af te maken

Ik vind het spannend
pi_27418166
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 21:02 schreef clauwheee het volgende:
SPSS is zo erg nog niet Het is eigenlijk allemaal erg soepel gegaan.

Komende maandag moet mijn concept ingeleverd worden, daar heb ik dan woensdag en vrijdag een gesprek over en dan heb ik daarna nog een kleine week om alles kort te sluiten en af te maken

Ik vind het spannend
Mooi zo Clauwheee!

Wij zijn nu net 2 dagen bezig met het telefonisch onderzoek. Het gaat eigenlijk wel redelijk en wij krijgen bijna alleen maar leuke reacties van de mensen die wij bellen. Ik had eigenlijk verwacht dat we rotopmerkingen zouden krijgen, gelukkig niet dus!
pi_27483157
Oe dat scheelt een hoop Zabb!

Ik heb vandaag mijn concept van de scriptie ingeleverd...komende vrijdag krijg ik daar feedback op en dan volgende week donderdag moet het defintief ingeleverd worden. *Ril*
  maandag 30 mei 2005 @ 15:30:16 #225
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27483646
AHH donderdag moet het af zijn. Bedrijfbegeleider heeft nog weer wat punten gevonden waar wij van dachten dat we het wel goed hadden, ahha lekker is dat...
nog ff flink doorwerken....
vrijdag MOET het ingebonden worden....

IK ZOEK EEN TITEL!!

ik heb een onderzoek gedaan naar bedrijfsprocessen binnen verkoop en software ontwikkelbedrijf. voor deze processen hebben we verbeterpunten voorgesteld, soms met Open Source Software wat het bedrijf graag wilde. Uiteindelijk is hier een advies rapport uitgekomen met adviezen

wat we zelf als hadden:
Open Blik
Open Visie
Open Vizier
....

wie helpt. (een klein beetje?)

[ Bericht 49% gewijzigd door CybPraetorian op 30-05-2005 16:16:11 ]
pi_27512515
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Oe dat scheelt een hoop Zabb!

Ik heb vandaag mijn concept van de scriptie ingeleverd...komende vrijdag krijg ik daar feedback op en dan volgende week donderdag moet het defintief ingeleverd worden. *Ril*
Spannend!!!!! Nu maar hopen dat er niet al te veel aan moet worden veranderd
pi_27512804
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:11 schreef Marije het volgende:

[..]

Spannend!!!!! Nu maar hopen dat er niet al te veel aan moet worden veranderd
inderdaad, anders wordt het erg kort dag.. *bibber*
pi_27524931
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:

[..]

inderdaad, anders wordt het erg kort dag.. *bibber*
Spannend Clauwheee!! Hopelijk krijg je weinig opmerkingen!
pi_27540523
Ik ben 4e-jaars commerciële economie student aan de Haagse Hogeschool.
In het kader van ons afstudeerproject "Discountfietsen en internet" stel ik u graag een aantal vragen. De enquête bestaat uit twee delen. Het eerste deel betreft wat algemene vragen en het tweede deel gaat in op uw internetgebruik m.b.t. fietsen. de enquete kost ongeveer 1 a 2 minuten van uw tijd. U kunt de enquete vinden op: http://home.wanadoo.nl/nreyes/enquete/

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Ps. stuur de link eventueel ook door naar vrienden en familie!
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:55:29 #230
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_27541089
Deze medescholier heeft 'm uiteraard voor je ingevuld
pi_27541313
Ok DubzOne heeft zijn nieuwe deadline voor zijn conceptversie op 21 juni gezet...

Maargoed, dat betekend alsnog dat ik hem pas in september kan inleveren en in november kan afstuderen
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:32:49 #232
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27555102
nou gaat weer lekker hoor vandaag

wil ik even een backup maken op de server van het bedrijf, verwidjer is de versie die daar op staat, en zet ik mn eigen versie erop, bedenk ik me dat ik op de server versie aan het werken was...!!!!
NOOOOO!!!! een kleine halve dag (had gelukkig nog een backupstaan) weg... dus was een latertje vanavond maar heb het gelukkig weer... tenminste zo ongeveer....
pi_27591964
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef CybPraetorian het volgende:
nou gaat weer lekker hoor vandaag

wil ik even een backup maken op de server van het bedrijf, verwidjer is de versie die daar op staat, en zet ik mn eigen versie erop, bedenk ik me dat ik op de server versie aan het werken was...!!!!
NOOOOO!!!! een kleine halve dag (had gelukkig nog een backupstaan) weg... dus was een latertje vanavond maar heb het gelukkig weer... tenminste zo ongeveer....
Das kl*ten!

Morgen het laatste gesprek met m'n stagedocente. Het laatste gesprek (voor het inleveren) bij de opdrachtgever vond ik niet echt geweldig; we hadden van half twee tot kwart over twee een afspraak en ze heeft me de helft van de tijd alleen laten zitten omdat ze druk was met andere dingen..onder onze afspraak! Daarbij was ze onvoorbereid. Heel irri.
Hoop dat het morgen positiever is. Ik kreeg tenminste al wel een mail van mn docente gisteren dat ze al de helft al had gelezen en dat ze het tot dusver prima vond en ik me nog niet druk hoefde te maken wat haar betreft. Dat had ik ff nodig
  vrijdag 3 juni 2005 @ 08:18:58 #234
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27597544
Ik kan melden dat ik ondanks mn foutje van afgelopen woensdag toch mn deadline netjes gehaald heb. IK heb wel ff moeten doorwerken tot 19.45 gisteravond, maar vandaag gaat hij worden gedrukt, en ik zit nu dus thuis. Kheb vanaf nu 2 weken om presentatie voor te bereiden dus dat doe ik vandaag een klein beetje thuis...

ben redelijk tevreden over het verslag, nu hopelijk de examinatoren ook nog...
pi_27597943
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Morgen het laatste gesprek met m'n stagedocente. Het laatste gesprek (voor het inleveren) bij de opdrachtgever vond ik niet echt geweldig; we hadden van half twee tot kwart over twee een afspraak en ze heeft me de helft van de tijd alleen laten zitten omdat ze druk was met andere dingen..onder onze afspraak! Daarbij was ze onvoorbereid. Heel irri.
Hoop dat het morgen positiever is. Ik kreeg tenminste al wel een mail van mn docente gisteren dat ze al de helft al had gelezen en dat ze het tot dusver prima vond en ik me nog niet druk hoefde te maken wat haar betreft. Dat had ik ff nodig
Mooi zo Clauwheee! Gaat helemaal goed komen!
pi_27606112
Het gesprek van vanochtend in het kort; met een paar kleine aanpassingen of aanvullingen moet het toch echt wel gaan lukken voor een voldoende
pi_27612903
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef clauwheee het volgende:
Het gesprek van vanochtend in het kort; met een paar kleine aanpassingen of aanvullingen moet het toch echt wel gaan lukken voor een voldoende
pi_27668873
Inhoud=af Nu alleen nog afwerken en een evaluatie schrijven. Maar wat kun je dan ineens stom naar je pctje staren als je een voorwoord en inleiding moet typen...
pi_27669574
YES! Echt een goeie dag vandaag! Te horen gekregen dat mijn scriptie in feite goed was, behalve nog wat doen aan het taalgebruik (maar dat had ik al verwacht), de inhoud was goed, de assesor was onder de indruk van het werk wat ik had gedaan! En ook kreeg ik even terloops te horen dat de tweede docent die beoordeeld mijn coach is, waar ik erg goed mee kan opschieten

En nu kreeg ik net te horen dat ik alle verplichte vakken e.d op tijd afheb, dus geen onzekerheden meer voor mij! Ik kan gaan afstuderen met een super-lekker gevoel!
pi_27670290
Scorpie
  maandag 6 juni 2005 @ 11:51:37 #241
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27670476
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Scorpie het volgende:
YES! Echt een goeie dag vandaag! Te horen gekregen dat mijn scriptie in feite goed was, behalve nog wat doen aan het taalgebruik (maar dat had ik al verwacht), de inhoud was goed, de assesor was onder de indruk van het werk wat ik had gedaan! En ook kreeg ik even terloops te horen dat de tweede docent die beoordeeld mijn coach is, waar ik erg goed mee kan opschieten

En nu kreeg ik net te horen dat ik alle verplichte vakken e.d op tijd afheb, dus geen onzekerheden meer voor mij! Ik kan gaan afstuderen met een super-lekker gevoel!
Ik zie dat je communicatiesystemen doet? Waar volg je die opleiding, in Utrecht of Groningen?

Goed nieuws voor je
pi_27671378
Utrecht, het heet tegenwoordig Digitale Communicatie
  maandag 6 juni 2005 @ 12:26:56 #243
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27671498
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Utrecht, het heet tegenwoordig Digitale Communicatie
Ah ok, ik dus in Groningen. Ook CS, ben op dit moment ook aan het afstuderen, scriptie is af en ben nu met voorwoord en inleiding bezig. Ziet er wel goed uit aangezien mijn eerste begeleider al aangegeven heeft dat ik niet teveel moet gaan stressen omdat het wel goed zit en de tweede begeleider aangaf het een zeer interessant onderzoek te vinden. Dus dat scheelt
  maandag 6 juni 2005 @ 14:19:47 #244
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27674923
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:18 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik kan melden dat ik ondanks mn foutje van afgelopen woensdag toch mn deadline netjes gehaald heb. IK heb wel ff moeten doorwerken tot 19.45 gisteravond, maar vandaag gaat hij worden gedrukt, en ik zit nu dus thuis. Kheb vanaf nu 2 weken om presentatie voor te bereiden dus dat doe ik vandaag een klein beetje thuis...

ben redelijk tevreden over het verslag, nu hopelijk de examinatoren ook nog...
zo en nu dan ook alles ingeleverd. Tis echt een vet verslag geworden met een geweldige indruk: hebben een professionele voorkant laten ontwerpen. Maak wel ff een fototje ofzo voor een indruk...
pi_27675009
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:26 schreef Noca het volgende:

[..]

Ah ok, ik dus in Groningen. Ook CS, ben op dit moment ook aan het afstuderen, scriptie is af en ben nu met voorwoord en inleiding bezig. Ziet er wel goed uit aangezien mijn eerste begeleider al aangegeven heeft dat ik niet teveel moet gaan stressen omdat het wel goed zit en de tweede begeleider aangaf het een zeer interessant onderzoek te vinden. Dus dat scheelt
Wat voor onderzoek doe je dan?
  maandag 6 juni 2005 @ 14:34:42 #246
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27675424
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat voor onderzoek doe je dan?
Onderzoek naar e-learning.
Criteria opstellen voor het selecteren van een geschikte applicatie voor een bedrijf of instelling. Alle aspecten die daarbij komen kijken etc.

In het kort gezegd dan he
  maandag 6 juni 2005 @ 21:21:54 #247
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27689522
TADA!!!

Dit is het verslag en wat je ziet is de voorkant. Heb voor privacy redenen maar ff de namen van ons weggehaald en naam van het bedrijf. De school waar ik op zit kun je nog wel zien ...

dit hebben we dus vandaag in 4voud ingeleverd. Zelf heb ik er ook een examplaar van (7x laten printen). Ben wel erg tevreden over het uiterlijk van het verslag. Ziet er erg profi uit. Nu hopen dat school ook de inhoud nog goed vind...
pi_27689675
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:34 schreef Noca het volgende:

[..]

Onderzoek naar e-learning.
Criteria opstellen voor het selecteren van een geschikte applicatie voor een bedrijf of instelling. Alle aspecten die daarbij komen kijken etc.

In het kort gezegd dan he
Grappig, ik ben hier net de hele dag mee bezig... Beetje fokken en ondertussen in een paar dagen de grondbeginselen van investment banking erin getrapt krijgen... Wel een nette site trouwens, aardige opbouw van de stof!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 6 juni 2005 @ 22:19:25 #249
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27691619
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Grappig, ik ben hier net de hele dag mee bezig... Beetje fokken en ondertussen in een paar dagen de grondbeginselen van investment banking erin getrapt krijgen... Wel een nette site trouwens, aardige opbouw van de stof!
Huh? Heb je de goede post wel gequote?
pi_27691976
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:19 schreef Noca het volgende:

[..]

Huh? Heb je de goede post wel gequote?
Ik zag e-learing, ik dacht dat dat er mee te maken had? Ik zit momenteel in een leerprogramma van een bedrijf via internet, ik dacht dat zoiets onder e-learing viel...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 6 juni 2005 @ 22:33:28 #251
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27692098
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:29 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik zag e-learing, ik dacht dat dat er mee te maken had? Ik zit momenteel in een leerprogramma van een bedrijf via internet, ik dacht dat zoiets onder e-learing viel...
Ahh zo bedoelde je het, ik begreep het verkeerd

Ja dat klopt, dat is een vorm van e-learning
pi_27699977
E-learning heb ik als thema gevolgd en heb ik vorig jaar al een stage over gelopen, is wel erg interessant! Nu doe ik meer de Multimedia Engineering kant, Flash icm CMS enzo dat soort dingen. Mooie voorkant trouwens, wou dat ik zoiets kon maken
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:45:50 #253
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27713473
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik wel in februari kan afstuderen, want ik dacht eerst dat ik het pas over een jaar kon ivm kutterig studieprogramma. Maar nu kan 't dus al in februari. Krijg er wel ineens een beetje de kriebels van Aaaargh moet ook gelijk over m'n scriptie gaan nadenken serieus!
Tap tap tap
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:55:25 #254
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27713817
Mooi toch Cherrylips!

Ik heb vandaag mijn scriptie en alles in laten binden, morgen inleveren
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:50:13 #255
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27715484
Ik ben zoooooooooo ongemotiveerd.
Het lukt me van geen kant, en dat kutding moet over twee weken af.
Bah, bah, bah.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:22:43 #256
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_27724652
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Mooi toch Cherrylips!

Ik moet vrijdag de boel inleveren.
Ik zal nog wel ff door moeten tikken woensdag en donderdag, maar het is te doen.

Vervolgens lekker afwachten tot de examenzitting en presentatie...
pi_27728040
Succes Mar10Segovia!!

Christine, wat kut Succes, kop op hè

Hier is status repro al bereikt (AF, niet te geloven ), donderdag moet ik het pas inleveren dus morgen geen stress meer en na het uitslapen alles ff inbinden

En dan maar wachten tot 22 juni..
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:32:32 #258
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27732719
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Succes Mar10Segovia!!

Christine, wat kut Succes, kop op hè

Hier is status repro al bereikt (AF, niet te geloven ), donderdag moet ik het pas inleveren dus morgen geen stress meer en na het uitslapen alles ff inbinden

En dan maar wachten tot 22 juni..
Lekker ik moet binnenkort maar eens beginnen, maar ik kan er nu al geen zin in krijgen bah...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_27734890
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
Mooi toch Cherrylips!

Ja maar... Ik had er niet echt op gerekend Krijg nu dus de afstudeerkriebels Ik wil wel afstuderen maar ik vind 't er ook zo gezellig allemaal
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:54:49 #260
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27734904
clauwheee lekker dat de stress eraf is
Moet je op 22 juni verdedigen?
pi_27735153
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:54 schreef Christine het volgende:
clauwheee lekker dat de stress eraf is
Moet je op 22 juni verdedigen?
Op 22 juni krijgen we de uitslag van de scriptie en 27,28 of 29 juni is de verdediging.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:06:51 #262
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27735233
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:03 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Op 22 juni krijgen we de uitslag van de scriptie en 27,28 of 29 juni is de verdediging.
Spannend!
22 juni is voor mij ook "the big day", dan moet ik mijn conceptversie inleveren. Daarna is de stress er ook een beetje af.
pi_27745766
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef Christine het volgende:

[..]

Spannend!
22 juni is voor mij ook "the big day", dan moet ik mijn conceptversie inleveren. Daarna is de stress er ook een beetje af.
Krijg je daarna nog een definitieve versie-datum? Succes nog ff!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:31:02 #264
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27745956
23 juni 2005 afstudeer presentatie

smorgens, das wel positief...
en dan helemaal klaar hopelijk, vakantie!!!
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:19:28 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27768661
Edit: laat maar, ben er al uit!

[ Bericht 92% gewijzigd door Kyara op 09-06-2005 12:27:01 ]
pi_27769459
Kyara ik weet het zo ff niet..ben al lang blij dat ik het allemaal voor elkaar heb gekregen haha. Succes!

Zooooo, ik heb het zojuist ingeleverd
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:02:46 #267
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27769893
gefeliciteerd! Definitieve versie?
pi_27769895
Scriptie is af en het moet morgen ingeleverd worden, wat een eitje
pi_27770380
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Kyara het volgende:
gefeliciteerd! Definitieve versie?
pi_27770400
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Scriptie is af en het moet morgen ingeleverd worden, wat een eitje
Ja gek hè, ik had het zondag ook al af, moest alleen nog een evaluatie schrijven. En dan moet je het donderdags pas inleveren
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:26:30 #271
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27770559
Wanneer moeten jullie verdedigen dan?

Ik heb nog ruim 2 weken voor de ruwe versie en op 8 juli moet de definitieve versie ingeleverd worden.
pi_27770590
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef Kyara het volgende:
Wanneer moeten jullie verdedigen dan?

Ik heb nog ruim 2 weken voor de ruwe versie en op 8 juli moet de definitieve versie ingeleverd worden.
22 juni krijg ik het cijfer van de scriptie en 27,28 of 29 juni de verdediging.
pi_27771352
ik moet het 1 juli inleveren
pi_27771903
Ik ben pas onlangs begonnen. Ik heb eindelijk na 6 weken een begeleider. Pluspunt is wel dat begeleider wel geinteresseerd is in mijn voorstel.

Wens me geluk.
pi_27772376
Woensdag moet de definitieve versie van mijn thesis bij mijn examinatoren liggen. Heb nog niet echt stress. Alleen nog een index en litteratuurlijst maken en dan waarschijnlijk nog wat dingen netjes zetten. Krijg alleen nog wat comments terug van een begeleider op de abstract en van een andere begeleider op het geheel. Hoop dat die laatste niet teveel comments heeft en dat hij er nog voor het weekend mee komt. Anders wordt het wel ff stressen volgende week.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:06:09 #276
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27773727
nou net de presentatie rooste bekend gemaakt:

Do23 Juni
9.00-9.45 | Cybpraetorian en HJS | Eerste docent: H. Vellema tweede docent: A. Langhout Extern. Dhr. Van Beek.

Hmm ok, Langhout betekend het dat het alle kanten op kan gaan. Extern deskundige ken ik niet...
aaaaaaaaaHHHH spannend...
pi_27780515
Wat goed Clauwheee!!

Wij zijn klaar met de telefonische enquete. We hebben nu 350 reacties en kunnen nu beginnen met analyseren! Gaat voor zover erg voorspoedig allemaal!
pi_27780765
Ow dat gaat inderdaad prima zo dan Zabb!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:13:55 #279
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_27814054
Vandaag alle zooi ingeleverd op school...
Tevens is nu de datum van m'n zitting bekend: 6 juli om 13:00.
Allemaal duimen dus die dag.
  maandag 13 juni 2005 @ 17:25:30 #280
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27893349
HET NIEUWS IS BINNEN!!!

vanmiddag 14.30 telefoon: 7 OP AFSTUDEERRAPPORT!!!!!!!!

IK - BEN - GEWOON - KLAAR!!!!

kan maximaal nog een punt afgaan met de eindpresentatie, in dat erge geval gaat het naar een 6, wat dus voldoende is...

MIJN DAG KAN NIET MEER STUK....
pi_27897032
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:25 schreef CybPraetorian het volgende:
HET NIEUWS IS BINNEN!!!

vanmiddag 14.30 telefoon: 7 OP AFSTUDEERRAPPORT!!!!!!!!

IK - BEN - GEWOON - KLAAR!!!!

kan maximaal nog een punt afgaan met de eindpresentatie, in dat erge geval gaat het naar een 6, wat dus voldoende is...

MIJN DAG KAN NIET MEER STUK....
Gefeliciteerd!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:30:22 #282
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27913151
danku...
pi_27914255
goed bezig! Ik hoor deze week of het goed is of niet, en of ik mag afstudeerpresentatie houden!
pi_27916298
CybPraetorian Gefeliciteerd!!!

Ik moet nog even wachten tot het zover is, maar ik ben nu ook ongeveer op de helft, dus het schiet al op!
pi_27916375
Gaat snel hè Zabb??
pi_27916388
ik hoor waarschijnlijk vandaag al of het een go of no-go is :S spanning stijgt!!
pi_27916466
Oeee spannend Scorpie! Hou ons op de hoogte Zijn er geen vaste data voor? Bij ons wel, volgende week woensdag na 14.00 uur
pi_27917085
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:18 schreef clauwheee het volgende:
Gaat snel hè Zabb??
Zeg dat wel!!

Scorpie spannend!!
pi_27917143
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:20 schreef clauwheee het volgende:
Oeee spannend Scorpie! Hou ons op de hoogte Zijn er geen vaste data voor? Bij ons wel, volgende week woensdag na 14.00 uur
Nee, in het algemeen deze week voor vrijdag 5 uur
Maar ik zit me nu al op te vreten
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:31:37 #290
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27918674
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef Zabb het volgende:
CybPraetorian Gefeliciteerd!!!

Ik moet nog even wachten tot het zover is, maar ik ben nu ook ongeveer op de helft, dus het schiet al op!
dank u, hopelijk gaat het bij jou daar ook goed...
pi_27919284
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb een GO!!! WOEHOE!!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:53:48 #292
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27919453
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Mooi!
pi_27919481
Scorpie!!!!!!! Weet je je cijfer ook al? Of laten ze dat eerst onbekend?
pi_27920649
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Mooi!!! Gefeliciteerd!
pi_27961003
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:06 schreef CybPraetorian het volgende:
nou net de presentatie rooste bekend gemaakt:

Do23 Juni
9.00-9.45 | Cybpraetorian en HJS | Eerste docent: H. Vellema tweede docent: A. Langhout Extern. Dhr. Van Beek.

Hmm ok, Langhout betekend het dat het alle kanten op kan gaan. Extern deskundige ken ik niet...
aaaaaaaaaHHHH spannend...
Henk Vellema is daarentegen wel een relaxte kerel, hoef je niet al te veel problemen van te verwachten.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:50:25 #296
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27963632
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:28 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Henk Vellema is daarentegen wel een relaxte kerel, hoef je niet al te veel problemen van te verwachten.
ja dat klopt! hij was ook onze bedrijfsleider, erg makkelijk en erg snel met reageren...

we hadden maandag al uitslag van afstuderen terwijl sommige as we speak nog niks hebben, en het moet vandaag bekend worden gemaakt...
pi_27970048
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef clauwheee het volgende:
Scorpie!!!!!!! Weet je je cijfer ook al? Of laten ze dat eerst onbekend?
Dat laten ze onbekend, das wel crappy. Maar komt wel goed
  maandag 20 juni 2005 @ 12:10:25 #298
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28085004
Vanmorgen bij mijn afstudeerbedrijf geweest, en ze waren erg tevreden over mijn advies
pi_28085038
1 juli 11:30 afstudeerpresentatie, wat een mooie tijd
pi_28125730
*Bibber*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')