Dat ken ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef Lenter het volgende:
Ik bedoelde m'n stagebegeleider van school, met de bedrijfsbegeleider gaat het prima, en hij is zeer positief.
Vorige week is schoolbegeleider op bezoek geweest en we hadden tussentijds verslag ingeleverd maar tijdens het gesprek bleek uit de vragen wel dat íe het hele ding niet gelezen had.
Ah ok. Das wel kloten, maar ja eigenlijk is het wel zijn verantwoording, jullie hebben je best gedaan. Volgens mij heeft ie dan weinig recht om jullie onderuit te halen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef Lenter het volgende:
Ik bedoelde m'n stagebegeleider van school, met de bedrijfsbegeleider gaat het prima, en hij is zeer positief.
Vorige week is schoolbegeleider op bezoek geweest en we hadden tussentijds verslag ingeleverd maar tijdens het gesprek bleek uit de vragen wel dat íe het hele ding niet gelezen had.
Ja tuurlijk, snap ik ook helemaal!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:04 schreef Lenter het volgende:
Ja ok, maar fijn is anders. Ik wil wat dit betreft graag zekerheid.
Gewoon zekerheid dat ik over 2 maanden dat papiertje in handen heb.
Oe, beters! Succes! Ben ook al aan het rondkijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:10 schreef Lenter het volgende:
Wat dan wel weer positief is, is dat ik zojuist gebeld ben voor een gesprek n.a.v. sollicitatie!!!!!!
En heb volgende week ook 2e gesprek voor andere sollicitatie.....
Maar ja daarom wil ik ook juist die zekerheid dat ik dat papiertje krijg
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:59 schreef nixxx het volgende:
Gaat aardig, mijn resultaten nu bijna allemaal op een rijtje gezet (meer in een vierkantje) en nu komt de uitdaging, wtf betekent het!
Hey!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef clauwheee het volgende:
Mensen! Hoe gaat het?
Christine? Zabbie? Anderen?
Hier wel ok, superdesuperdruk maar nog steeds wel leuk. Als het niet lukt om straks op tijd klaar te zijn weet ik van mezelf dat het door de omvang van de opdracht komt, niet door mijn inzet.
Bijna klaarquote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef clauwheee het volgende:
Mensen! Hoe gaat het?
Christine? Zabbie? Anderen?
Hier wel ok, superdesuperdruk maar nog steeds wel leuk. Als het niet lukt om straks op tijd klaar te zijn weet ik van mezelf dat het door de omvang van de opdracht komt, niet door mijn inzet.
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Bijna klaar
Morgen wil ik mijn opdracht af hebben, en daarna ga ik hard aan mijn scriptie werken.
Ik moet nog ff héél hard doorwerken dus...
Liev!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:37 schreef Christine het volgende:
Heel goed te begrijpen hoor... ik zit soms ook flink onder de stress hier.
Als je btw wil dat ik je ergens mee help, moet je het maar laten weten
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef Zabb het volgende:
Balen Clauwheee, dat je nu de tijdsdruk voelt! Niet gaan stressen hoor! En als je nog hulp nodig hebt bij SPSS hoor ik het wel hé!
Achter de broek aan zitten hoor, gewoon bellen of mailen!quote:We hebben vandaag weer de hele dag weinig gedaan, we hebben nog steeds geen reactie!Het wachten begint nu wel een beetje vervelend te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |