abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26402141
godess-in-heaven in kan je niet zo goed helpen, de opzet is bij jullie iets anders. Wij hoeven geen onderwerpen in te leveren maar studeren af bij een organisatie/bedrijf/instelling. daar onderzoek we een probleem en maken we een adviesrapport (scriptie) voor.

Hier gaat het wel weer goed. Lastigste op dit moment is om de laatste twee groepsdiscussies te organiseren ivm bereikbaarheid en beschikbaarheid van de verschillende mensen. Mijn tijd tikt natuurlijk wel door..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26402192
meldt!

nog tot 1 juli dan is de presentatie
  donderdag 21 april 2005 @ 13:48:59 #48
119096 Lenter
Come on over
pi_26402600
Me 2 afstuderen.

Bij mij is het echt de ene dag veel doen en de ander dag niks gedaan krijgen. In principe lig ik wel aardig op schema maar heb het gevoel dat de opleiding het allemaal niet goed gaat keuren.
En m'n stagebegeleider heb ik ook niet veel aan
G'day Mate!
pi_26402681
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:48 schreef Lenter het volgende:
Me 2 afstuderen.

Bij mij is het echt de ene dag veel doen en de ander dag niks gedaan krijgen. In principe lig ik wel aardig op schema maar heb het gevoel dat de opleiding het allemaal niet goed gaat keuren.
En m'n stagebegeleider heb ik ook niet veel aan
Heb je geen tussentijdse overlegmomenten dan met beide? Lijkt me wel fijn om te weten of je op de goede weg zit..en kunnen ze je nadien niet pakken.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:56:58 #50
119096 Lenter
Come on over
pi_26402806
Ik bedoelde m'n stagebegeleider van school, met de bedrijfsbegeleider gaat het prima, en hij is zeer positief.
Vorige week is schoolbegeleider op bezoek geweest en we hadden tussentijds verslag ingeleverd maar tijdens het gesprek bleek uit de vragen wel dat íe het hele ding niet gelezen had.
G'day Mate!
pi_26402848
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef Lenter het volgende:
Ik bedoelde m'n stagebegeleider van school, met de bedrijfsbegeleider gaat het prima, en hij is zeer positief.
Vorige week is schoolbegeleider op bezoek geweest en we hadden tussentijds verslag ingeleverd maar tijdens het gesprek bleek uit de vragen wel dat íe het hele ding niet gelezen had.
Dat ken ik.
pi_26402941
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef Lenter het volgende:
Ah ok. Das wel kloten, maar ja eigenlijk is het wel zijn verantwoording, jullie hebben je best gedaan. Volgens mij heeft ie dan weinig recht om jullie onderuit te halen.
  donderdag 21 april 2005 @ 14:04:12 #53
119096 Lenter
Come on over
pi_26402992
Ja ok, maar fijn is anders. Ik wil wat dit betreft graag zekerheid.
Gewoon zekerheid dat ik over 2 maanden dat papiertje in handen heb.
G'day Mate!
pi_26403023
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:04 schreef Lenter het volgende:
Ja ok, maar fijn is anders. Ik wil wat dit betreft graag zekerheid.
Gewoon zekerheid dat ik over 2 maanden dat papiertje in handen heb.
Ja tuurlijk, snap ik ook helemaal!
  donderdag 21 april 2005 @ 14:10:31 #55
119096 Lenter
Come on over
pi_26403159
Wat dan wel weer positief is, is dat ik zojuist gebeld ben voor een gesprek n.a.v. sollicitatie!!!!!!
En heb volgende week ook 2e gesprek voor andere sollicitatie.....

Maar ja daarom wil ik ook juist die zekerheid dat ik dat papiertje krijg
G'day Mate!
pi_26403337
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:10 schreef Lenter het volgende:
Wat dan wel weer positief is, is dat ik zojuist gebeld ben voor een gesprek n.a.v. sollicitatie!!!!!!
En heb volgende week ook 2e gesprek voor andere sollicitatie.....

Maar ja daarom wil ik ook juist die zekerheid dat ik dat papiertje krijg
Oe, beters! Succes! Ben ook al aan het rondkijken
pi_26403382
echt beter hoor als we dat papiertje hebben!!
pi_26403820
Er moet nog 1 hoofdstuk (resultaten) door mn hoofdbegeleider nagekeken worden, nog 1 hoofdstuk (discussie) geschreven en nagekeken worden door mijn hoofdbegeleider. Dan moet alles nog een keer naar alle 3 mijn begeleiders. 24 Juni moet alles ingeleverd zijn. In de tussentijd ook nog even mijn vorige thesis doornemen en nog wat aanpassingen aan doen en dan kan ik ook eindelijk afstuderen voor beide studies.
Maar discussie schrijven vlot nog niet echt
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_26545667
Mensen! Hoe gaat het?

Christine? Zabbie? Anderen?

Hier wel ok, superdesuperdruk maar nog steeds wel leuk. Als het niet lukt om straks op tijd klaar te zijn weet ik van mezelf dat het door de omvang van de opdracht komt, niet door mijn inzet.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:59:25 #60
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_26545767
Gaat aardig, mijn resultaten nu bijna allemaal op een rijtje gezet (meer in een vierkantje) en nu komt de uitdaging, wtf betekent het!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_26546327
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:59 schreef nixxx het volgende:
Gaat aardig, mijn resultaten nu bijna allemaal op een rijtje gezet (meer in een vierkantje) en nu komt de uitdaging, wtf betekent het!

Succes
pi_26548353
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef clauwheee het volgende:
Mensen! Hoe gaat het?

Hier wel ok, superdesuperdruk maar nog steeds wel leuk. Als het niet lukt om straks op tijd klaar te zijn weet ik van mezelf dat het door de omvang van de opdracht komt, niet door mijn inzet.
Hey!

Fijn dat je het nog steeds leuk vind Clauwheee! Hopelijk lukt het wel om op tijd klaar te zijn!

Wij kunnen momenteel niet zo heel veel doen. We hebben een concept van onze onderzoeksopzet ingeleverd en de opdrachtgever moet hier nog op reageren. Daar wachten we nu dus nog op. Hopelijk krijgen we die reactie morgen en dan kunnen we de opzet definitief maken en echt aan de slag gaan!
pi_26548995
Het enige niet leuke is nog steeds de beschikbaarheid en bereikbaarheid van mensen. Als dat een beetje liep had ik prima op schema gelegen, nu is het echt kantje boord.

Ja Zabbie, hopen op een snel bericht!
  donderdag 28 april 2005 @ 09:00:24 #64
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26562370
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef clauwheee het volgende:
Mensen! Hoe gaat het?

Bijna klaar
Morgen wil ik mijn opdracht af hebben, en daarna ga ik hard aan mijn scriptie werken.
Ik moet nog ff héél hard doorwerken dus...
pi_26562611
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Bijna klaar
Morgen wil ik mijn opdracht af hebben, en daarna ga ik hard aan mijn scriptie werken.
Ik moet nog ff héél hard doorwerken dus...
Hoe lang heb je dan nog voor je scriptie?
  donderdag 28 april 2005 @ 09:21:50 #66
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26562684
Op 10 mei moet ik de voorlopige versie inleveren, en op 31 mei de definitieve versie.
Ik vrees dat ik dat niet ga redden
pi_26571011
ff een update, de examen commissie heeft me schriftelijk gefeliceerd met het behaalde resultaat (en of ik maar ergens in juni m'n diploma in ontvangt wil komen nemen)
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_26571627
Beters Skinkie!

Ik heb een offday. Zie door de bomen het bos niet meer (meer ook door tijdsdruk die ik nu begin te voelen). Docent gaat komende week met vakantie en praktijkbegeleider heeft laten weten vanaf 12 mei niet meer echt beschikbaar te zijn omdat een collega dan 4 weken met vakantie gaat. Ik snap de drukte, maar komt voor mij wel kut uit.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:29:06 #69
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26571744
Dat is inderdaad niet zo lekker, clauwheee... hoe lang heb je nog voor je project eigenlijk?
En een offday... soms is het ook wel even goed om een dag wat minder te doen, mits je dan de volgende dag er weer lekker tegenaan kunt. Anders stop je wat eerder, ga je vanavond even wat compleet anders doen, en morgen met volle kracht er tegenaan!
pi_26571836
9 juni moet het ingeleverd worden. Dus nog een kleine anderhalve maand. Maar ja, Hemelvaart/Bevrijdingsdag, Pinksteren, vakanties van begleiders/collega's..En dat mijn begeleidster de laatste maand weinig tijd heeft en ze daarnaast een beetje verwacht dat ik af en toe bijspring in die tijd maakt dat ik in de stress schiet.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:37:45 #71
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26571957
Heel goed te begrijpen hoor... ik zit soms ook flink onder de stress hier.
Als je btw wil dat ik je ergens mee help, moet je het maar laten weten
pi_26572356
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:37 schreef Christine het volgende:
Heel goed te begrijpen hoor... ik zit soms ook flink onder de stress hier.
Als je btw wil dat ik je ergens mee help, moet je het maar laten weten
Liev! Maar je hebt het zelf druk genoeg dacht ik zo Ik kan het allemaal wel, het is leuk, maar of het ook allemaal binnen de tijd lukt..das m'n grootste stressfactor.
Hoop nu vooral dat m'n respons op de enquete meevalt straks en dat de SPSS verwerking een beetje opschiet * clauwheee daar geen kaas van gegeten heeft

Het uitwerken van de groespdiscussies en de desk research is niet eens zo erg, daar ben ik al goed mee bezig.
  donderdag 28 april 2005 @ 16:42:22 #73
119096 Lenter
Come on over
pi_26573616
ow zo fijn SPSS, Blij dat ik daar niks meer mee hoef te doen.
In mijn geval hebben we concept van concept naar school gestuurd, ff wachten op feedback.

Daarnaast hebben we voor apart project een implementatie plan geschreven over kwaliteit voor het bedrijf. Daar waren ze enthousiast over en ze gaan het ook invoeren.

Eigenlijk gaat alles wel goed.
G'day Mate!
pi_26574290
Balen Clauwheee, dat je nu de tijdsdruk voelt! Niet gaan stressen hoor! En als je nog hulp nodig hebt bij SPSS hoor ik het wel hé!

We hebben vandaag weer de hele dag weinig gedaan, we hebben nog steeds geen reactie! Het wachten begint nu wel een beetje vervelend te worden!
pi_26574406
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef Zabb het volgende:
Balen Clauwheee, dat je nu de tijdsdruk voelt! Niet gaan stressen hoor! En als je nog hulp nodig hebt bij SPSS hoor ik het wel hé!
quote:
We hebben vandaag weer de hele dag weinig gedaan, we hebben nog steeds geen reactie! Het wachten begint nu wel een beetje vervelend te worden!
Achter de broek aan zitten hoor, gewoon bellen of mailen!
pi_26574582
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:12 schreef clauwheee het volgende:
Achter de broek aan zitten hoor, gewoon bellen of mailen!
We hebben vanmorgen nog gebeld en zonder te vragen zei ze al dat ze er mee bezig was en dat het zsm naar ons toe komt. Dus... hopelijk is het er morgen!
pi_26574602
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:19 schreef Zabb het volgende:

[..]

We hebben vanmorgen nog gebeld en zonder te vragen zei ze al dat ze er mee bezig was en dat het zsm naar ons toe komt. Dus... hopelijk is het er morgen!
Ik hoop met je mee
pi_26625516
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:20 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee
Nou het was er nog steeds niet!
We hebben dus gisteren een mailtje naar haar gestuurd om te zeggen dat we het écht maandagochtend moeten hebben omdat we anders erg in tijdnood komen! We liepen net zo lekker op schema.. Het kan allemaal nog wel, maar dan moet het er echt maandag zijn!
pi_26625611
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Liev! Maar je hebt het zelf druk genoeg dacht ik zo Ik kan het allemaal wel, het is leuk, maar of het ook allemaal binnen de tijd lukt..das m'n grootste stressfactor.
Hoop nu vooral dat m'n respons op de enquete meevalt straks en dat de SPSS verwerking een beetje opschiet * clauwheee daar geen kaas van gegeten heeft

Het uitwerken van de groespdiscussies en de desk research is niet eens zo erg, daar ben ik al goed mee bezig.
SPSS is niet eens zo heel erg lastig hoor, ik had het in eerste instantie niet er beschikking en heb toen maar in excel eea gemaakt maar dat is wel veel lastiger omdat je dan zelf moet nadenken over de manier waarop je de data in tabellen gaat proppen. SPSS was echter niet voor mijn afstuderen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 2 mei 2005 @ 14:56:05 #80
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26668043
Het schiet hier niet echt op. Mijn opdracht krijg ik veel minder snel af dan ik had gedacht, ik kan normaal best snel werken, maar vandaag gaat alles in een slakkengangetje.
En daarnaast heb ik problemen met mijn scriptie: volgende week woensdag (10 mei) moet die voor 85% klaar zijn, alleen mijn onderwerp is nog niet goedgekeurd, en mijn begeleider (die het onderwerp goed kan keuren) is op vakantie deze week. Gaat weer heel erg goed dus (NOT!). Hoe moet ik nou in 10 dagen een scriptie schrijven over een onderwerp waarvan ik niks weet, en waarvan ik niet weet of het goed is?
Ik zie het echt compleet niet meer zitten.
pi_26672040
Klote Christine...je kan wel informatie zoeken/beginnen maar straks keuren ze het niet goed, heb je alles voor niks gedaan. Wanneer moet de opdracht ook alweer af zijn? En irritant idd, op vakantie zijnde begeleiders. Ik weet ervan
Ow en 10 mei is volgende week dinsdag al

Hier ging het vandaag redelijk goed, best opgeschoten. Toch loop ik volgens mij ook nog steeds achter, met name door anderen die niet beschikbaar zijn. Mijn eigen planning klopt gewoon, heel frustrerend.
  maandag 2 mei 2005 @ 19:27:18 #82
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26673695
Ja, dinsdag idd
Maargoed, ik ga gewoon met mijn onderwerp door, in de hoop dat het goed is. En zo niet... jammer dan
pi_26673836
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
Ja, dinsdag idd
Maargoed, ik ga gewoon met mijn onderwerp door, in de hoop dat het goed is. En zo niet... jammer dan
Daar heb je gelijk in, dan heb je het in ieder geval geprobeerd!
pi_26677276
Christine, wat balen dat je nu niet zeker weet of je onderwerp goed is. Maar ik zou ook idd iets doen en dan hoor je het wel. Dan heb je in ieder geval iets gedaan toch!

Irritant he Clauwheee, als bepaalde dingen afhangen van de beschikbaarheid van anderen! Gelukkig ben je vandaag wel lekker opgeschoten!
  maandag 2 mei 2005 @ 23:53:49 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_26682863
Hallo!

De tijd is gekomen, vrees ik, dat ik me ook bij dit topic moet voegen....bibber....

Ik heb eerst nog 4 tentamens, 2 kleine en 2 onderzoeks-essays te gaan, maar danzal ik toch ook echteen scriptie eruit moeten knallen....nogmaals bibber....

Ik doe Engelse taal en cultuur, oude stijl, in Leiden. In December kan ik als aio beginnen, mits ik mijn scriptie op tijd en met een 8 of hoger afrond....vandaar het gebibber...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:40:58 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26687517
Het gaat tegen alle verwachtingen in goed vandaag
Ik dacht nog wel de hele dag nodig te hebben, maar heb nu al bijna mijn adviesrapport klaar
Een heeeerlijk gevoel
pi_26687687
Christine

kwakveense welkom!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:07:11 #88
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26691450
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:53 schreef kwakveense het volgende:

Ik doe Engelse taal en cultuur, oude stijl, in Leiden. In December kan ik als aio beginnen, mits ik mijn scriptie op tijd en met een 8 of hoger afrond....vandaar het gebibber...
Ik wil ook AiO worden, maar niet in Leiden, daar heb ik het wel gezien na al die jaren. Maar goed, vermoedelijk zal het uiteindelijk toch wel uitdraaien op promoveren in Leiden, daar de mensen me daar kennen en het simpelweg het makkelijkst is om heir te blijven hangen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:08:31 #89
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26691494
Wat studeer je, Plato?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:11:18 #90
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26691590
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
Wat studeer je, Plato?
In het kader van het behoud van mijn anonimiteit kan ik dat helaas niet zeggen. Er staat te veel delicate informatie over mij op Fok waarvan het niet de bedoeling is dat half Leiden dat te weten komt.

Laten we het erop houden dat het mensen zou verbazen indien ze zouden weten dat ik Plato ben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')