Heb je geen tussentijdse overlegmomenten dan met beide? Lijkt me wel fijn om te weten of je op de goede weg zit..en kunnen ze je nadien niet pakken.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:48 schreef Lenter het volgende:
Me 2 afstuderen.
Bij mij is het echt de ene dag veel doen en de ander dag niks gedaan krijgen. In principe lig ik wel aardig op schema maar heb het gevoel dat de opleiding het allemaal niet goed gaat keuren.
En m'n stagebegeleider heb ik ook niet veel aan
Dat ken ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef Lenter het volgende:
Ik bedoelde m'n stagebegeleider van school, met de bedrijfsbegeleider gaat het prima, en hij is zeer positief.
Vorige week is schoolbegeleider op bezoek geweest en we hadden tussentijds verslag ingeleverd maar tijdens het gesprek bleek uit de vragen wel dat íe het hele ding niet gelezen had.
Ah ok. Das wel kloten, maar ja eigenlijk is het wel zijn verantwoording, jullie hebben je best gedaan. Volgens mij heeft ie dan weinig recht om jullie onderuit te halen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef Lenter het volgende:
Ik bedoelde m'n stagebegeleider van school, met de bedrijfsbegeleider gaat het prima, en hij is zeer positief.
Vorige week is schoolbegeleider op bezoek geweest en we hadden tussentijds verslag ingeleverd maar tijdens het gesprek bleek uit de vragen wel dat íe het hele ding niet gelezen had.
Ja tuurlijk, snap ik ook helemaal!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:04 schreef Lenter het volgende:
Ja ok, maar fijn is anders. Ik wil wat dit betreft graag zekerheid.
Gewoon zekerheid dat ik over 2 maanden dat papiertje in handen heb.
Oe, beters! Succes! Ben ook al aan het rondkijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:10 schreef Lenter het volgende:
Wat dan wel weer positief is, is dat ik zojuist gebeld ben voor een gesprek n.a.v. sollicitatie!!!!!!
En heb volgende week ook 2e gesprek voor andere sollicitatie.....
Maar ja daarom wil ik ook juist die zekerheid dat ik dat papiertje krijg
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:59 schreef nixxx het volgende:
Gaat aardig, mijn resultaten nu bijna allemaal op een rijtje gezet (meer in een vierkantje) en nu komt de uitdaging, wtf betekent het!
Hey!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef clauwheee het volgende:
Mensen! Hoe gaat het?
Christine? Zabbie? Anderen?
Hier wel ok, superdesuperdruk maar nog steeds wel leuk. Als het niet lukt om straks op tijd klaar te zijn weet ik van mezelf dat het door de omvang van de opdracht komt, niet door mijn inzet.
Bijna klaarquote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef clauwheee het volgende:
Mensen! Hoe gaat het?
Christine? Zabbie? Anderen?
Hier wel ok, superdesuperdruk maar nog steeds wel leuk. Als het niet lukt om straks op tijd klaar te zijn weet ik van mezelf dat het door de omvang van de opdracht komt, niet door mijn inzet.
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Bijna klaar
Morgen wil ik mijn opdracht af hebben, en daarna ga ik hard aan mijn scriptie werken.
Ik moet nog ff héél hard doorwerken dus...
Liev!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:37 schreef Christine het volgende:
Heel goed te begrijpen hoor... ik zit soms ook flink onder de stress hier.
Als je btw wil dat ik je ergens mee help, moet je het maar laten weten
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef Zabb het volgende:
Balen Clauwheee, dat je nu de tijdsdruk voelt! Niet gaan stressen hoor! En als je nog hulp nodig hebt bij SPSS hoor ik het wel hé!
Achter de broek aan zitten hoor, gewoon bellen of mailen!quote:We hebben vandaag weer de hele dag weinig gedaan, we hebben nog steeds geen reactie!Het wachten begint nu wel een beetje vervelend te worden!
We hebben vanmorgen nog gebeld en zonder te vragen zei ze al dat ze er mee bezig was en dat het zsm naar ons toe komt. Dus... hopelijk is het er morgen!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:12 schreef clauwheee het volgende:
Achter de broek aan zitten hoor, gewoon bellen of mailen!
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 28 april 2005 17:19 schreef Zabb het volgende:
[..]
We hebben vanmorgen nog gebeld en zonder te vragen zei ze al dat ze er mee bezig was en dat het zsm naar ons toe komt. Dus... hopelijk is het er morgen!
Nou het was er nog steeds niet!quote:
SPSS is niet eens zo heel erg lastig hoor, ik had het in eerste instantie niet er beschikking en heb toen maar in excel eea gemaakt maar dat is wel veel lastiger omdat je dan zelf moet nadenken over de manier waarop je de data in tabellen gaat proppen. SPSS was echter niet voor mijn afstuderenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Liev!Maar je hebt het zelf druk genoeg dacht ik zo
Ik kan het allemaal wel, het is leuk, maar of het ook allemaal binnen de tijd lukt..das m'n grootste stressfactor.
Hoop nu vooral dat m'n respons op de enquete meevalt straks en dat de SPSS verwerking een beetje opschiet * clauwheee daar geen kaas van gegeten heeft
Het uitwerken van de groespdiscussies en de desk research is niet eens zo erg, daar ben ik al goed mee bezig.
Daar heb je gelijk in, dan heb je het in ieder geval geprobeerd!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:27 schreef Christine het volgende:
Ja, dinsdag idd
Maargoed, ik ga gewoon met mijn onderwerp door, in de hoop dat het goed is. En zo niet... jammer dan
Ik wil ook AiO worden, maar niet in Leiden, daar heb ik het wel gezien na al die jaren. Maar goed, vermoedelijk zal het uiteindelijk toch wel uitdraaien op promoveren in Leiden, daar de mensen me daar kennen en het simpelweg het makkelijkst is om heir te blijven hangen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:53 schreef kwakveense het volgende:
Ik doe Engelse taal en cultuur, oude stijl, in Leiden. In December kan ik als aio beginnen, mits ik mijn scriptie op tijd en met een 8 of hoger afrond....vandaar het gebibber...
In het kader van het behoud van mijn anonimiteit kan ik dat helaas niet zeggen. Er staat te veel delicate informatie over mij op Fok waarvan het niet de bedoeling is dat half Leiden dat te weten komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
Wat studeer je, Plato?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |