abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:54:28 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26167434
Mijn laatste post uit vorige deel:
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef lady-wrb het volgende:

misschien vindt casper apporteren niet leuk, of is dat iets wat alle honden leuk vinden?
Ik weet niet of hij het leuk vindt want hij snapt het domweg niet We doen het hem regelmatig voor (Gooit Taak of ik wat weg en gaat de ander erachteraan) en dan staat hij met een blije kop dom te kwispelen maar als hij het dan zelf moet doen staat hij nog steeds dom te kwispelen Soms gaat hioj wel achter een balletje of een flossie aan maar dan pakt hij het bijna nooit op maar gaat er...jawel.... dom bij staan kwispelen Ach, ik blijf gewoon volhouden. Hij zal heus een keer de truuk van Smekkerdje afkijken hoor

Hier schijnt de hele ochtend het zonnetje al en bij recipient moet je gewoon je eigen mailadres invullen.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 12:03:46 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26167693
Leuk, ze zijn al flink gegroeid ook he?
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:11:44 #4
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26167738
Zijn al pluizenbollen ipv bolletjes
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 12:15:06 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26167812
vooral die grijze en die bruine groeien goed.
die witjes zijn echt nog ukkies bij die andere vergeleken
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 12:33:07 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26168210
kippetjes in de topictitel.....

dat vraagt om een kippetjesspam

http://s1.youshareit.com/(...)c1b37f2292f5fca.html

waarschuwing: t is een flinkerd
pi_26168292
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn laatste post uit vorige deel:
Ik weet niet of hij het leuk vindt want hij snapt het domweg niet We doen het hem regelmatig voor (Gooit Taak of ik wat weg en gaat de ander erachteraan) en dan staat hij met een blije kop dom te kwispelen maar als hij het dan zelf moet doen staat hij nog steeds dom te kwispelen Soms gaat hioj wel achter een balletje of een flossie aan maar dan pakt hij het bijna nooit op maar gaat er...jawel.... dom bij staan kwispelen Ach, ik blijf gewoon volhouden. Hij zal heus een keer de truuk van Smekkerdje afkijken hoor

Hier schijnt de hele ochtend het zonnetje al en bij recipient moet je gewoon je eigen mailadres invullen.
Same here. Je kan gooien wat je wilt bij Kita maar terugbrengen...nou nee. Hij wil er nog wel eens achteraan rennen maar zodra hij het object gevonden heeft wandelt hij op zijn gemak weg sans object.
In huis doet hij het wel, hij heeft een groene piep kikker en als je die gooit dan gaat hij er als een dwaas achteraan en brengt ie hem weer terug maar buiten? Forget it.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:47:18 #8
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26168514
Hoera kippenfilmpjes, en dan blijkt dat ik ze achter de pc van vriendjelief niet kan zien en moet ik wachten tot ik morgen op kantoor ben

ik durf op zijn pc geen nieuwe mediaspeler te downloaden

Grappig dat meer honden een verschillend apporteer gedrag hebben binnen en buiten. Chakra brengt altijd alles terug wat je weggooit alleen weigert ze buiten de dingen weer af te geven terwijl dat binnen amper een probleem is.
dus altijd het bos in met twee balletjes, twee stokken etc etc
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:48:00 #9
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26168523
In huis vertikt hij het ook. Het enige dat hij doet met speelgoed is het afpakken van Smekkie want ook al speelt hij er niet mee, tis wel allemaal van hem
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 12:48:15 #10
5428 crew  miss_sly
pi_26168527
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. Aan de lijn, korte afstand. De kunst is, als i khet goed heb gelezen hier en daar, om de hond eerst aan de lijn te leren aporteren. Je kunt hem dan namelijk 'binnenhalen' met de lijn onder enthousiast geroep dat ie zo geweldig is enzo. Het balletje ruilen tegen een snoepje en weer weggooien en binnenhalen

Binnen doet Misu het ook wel aardig met 1 bal, maar buiten lukt het ook niet. Niet met een bal, maar ook niet met een stok ofzo. Ik ben benieuwd of hij dat op de cursus geleerd krijgt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:49:58 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26168562
Doerak! Gekke oude meid.

sjon had dat kleine grut allang aan stukken gescheurd
pi_26168602
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. Aan de lijn, korte afstand. De kunst is, als i khet goed heb gelezen hier en daar, om de hond eerst aan de lijn te leren aporteren. Je kunt hem dan namelijk 'binnenhalen' met de lijn onder enthousiast geroep dat ie zo geweldig is enzo.

Ik gebruik dat ook om Ayla af te leiden als dat nodig is. Bijvoorbeeld bij een hond waarvan ik weet dat ze er op zal reageren. Kunst is dan om dat afleiden te laten starten voor ze de andere hond in het oog krijgt.

Ik heb overigens nog een filmpje waar Ayla achter stokken aan rent. is dat leuk voor jullie om te zien? 't Enige wat ze doet is achter stokken aan hoor
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 12:53:19 #13
5428 crew  miss_sly
pi_26168620
Die Doerak je zou bijna denken dat het een beeld is ipv een levende poes
Wat een leuke kipjes
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:53:33 #14
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26168623
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan maandag op de cursus beginnen met aporteren. [..................]
Ik ben benieuwd of hij dat op de cursus geleerd krijgt
Miss_sly; aangezien jij met Misu aan een cursus begint, Tinkerbell met Ayla naar cursus gaat en vlgs mij de puppies ook naar cursus gaan........................Denk jij dat een apart "hondenschool" topic een leven zou hebben?? Uit ander topic heb ik begrepen dat Quikie_Bat (of hoe je dat dan ook schrijft) een (eigen?) hondenschool heeft. Wellicht dat zij ook wel geïnteresseerd is??????????
(ik ben zowiezo geïnteresseerd ivm de jacht naar een goede school voor Chakra.)
pi_26168650
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:53 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Miss_sly; aangezien jij met Misu aan een cursus begint, Tinkerbell met Ayla naar cursus gaat en vlgs mij de puppies ook naar cursus gaan........................Denk jij dat een apart "hondenschool" topic een leven zou hebben?? Uit ander topic heb ik begrepen dat Quikie_Bat (of hoe je dat dan ook schrijft) een (eigen?) hondenschool heeft. Wellicht dat zij ook wel geïnteresseerd is??????????
(ik ben zowiezo geïnteresseerd ivm de jacht naar een goede school voor Chakra.)
Lijkt me leuk. Dacht ik ook al aan. Hoop dat Quickie-Bat dan ook post
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 12:57:44 #16
5428 crew  miss_sly
pi_26168714
Heel antwoord gepost, weer weg
Anyway, samenvattend: ik kom zeker langs in dat topic
pi_26169371
Ik heb de baan

Moet ff alles nog bijlezen enzo dus vergeef me, maar ik wilde het jullie F&F'ers ff laten weten!!

* Beaker is mega blij
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26169789
Beaker, gefeliciteerd!!!

bijna Bommelspam in foto topic
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 13:56:58 #19
43556 miss_dynastie
pi_26170162
Wat fijn beak, van harte
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:58:54 #20
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26170205
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Beaker het volgende:
Ik heb de baan
ge feli ci teerd !!

Misschien stomme vraag, maar wat ga je doen???
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:09:31 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26170419
Beaker! Gefeliciteerd!
pi_26170469
Daar ben ik weerrrrr Ik heb alles bijgelezen, het gaat lekker overal he! (Yeah, nieuwe baan voor Beaker!)
Nu Mous d'r rug nog.

Ik ging gister even naar m'n beste vriendin, die heeft vandaag IVFpunctie gehad, dus gister even m'n mp3speler en wat ontspannende middelen langsgebracht. Ik wilde net weggaan thuis, belt haar man: Oh, je bent nog niet weg (ik dacht dat hij ging zeggen dat m'n vriendin toch liever wilde rusten) Je neemt Ozzie toch zeker wel mee he?!

Dus ik voor de eerste keer alleen met Ozzie in de auto! Het ging echt heel goed, was ook niet zo heel ver (5 min. rijden). Ozzie wilde eerst niet uit z'n bench, en de twee Russels hingen er natuurlijk al met hun snuit in Uiteindelijk heeft ie anderhalf uur zitten rennen en spelen met de jongste (Reggie). De oudste vond Ozzie maar een brutaaltje, dus die had het na 5 min. wel gezien.

Ik had stom genoeg de videocamera thuisgelaten, en voor foto's renden ze te snel. Ozzie was ook compleet vergeten dat ik er was. Ik pakte hem op om even uit te rusten, piepen!! Hij MOEST en ZOU weer achter Reggie aan. Hij heeft nog in de kamer daar geplast en gepoept (voor zo ver dat ging want Reggie hing al op z'n rug) daarna nog even aan de brokken gevroten van Reggie en Murphy, wat ze gewoon toelieten, de eitjes.

Toen ik naar huis ging lag hij in coma voordat we goed en wel de straat uit waren
Dus, absoluut voor herhaling vatbaar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 14:19:27 #23
5428 crew  miss_sly
pi_26170634
Beaker gefeliciteerd
Wat voor baan is het? Fijn als je weer met plezier naar je werk kunt dadelijjk
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 14:53:38 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26171997
Beaker!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')