Daar ben ik weerrrrr
![]()
Ik heb alles bijgelezen, het gaat lekker overal he! (Yeah, nieuwe baan voor Beaker!)
Nu Mous d'r rug nog.
Ik ging gister even naar m'n beste vriendin, die heeft vandaag IVFpunctie gehad, dus gister even m'n mp3speler en wat ontspannende middelen langsgebracht. Ik wilde net weggaan thuis, belt haar man: Oh, je bent nog niet weg (ik dacht dat hij ging zeggen dat m'n vriendin toch liever wilde rusten) Je neemt Ozzie toch zeker wel mee he?!
Dus ik voor de eerste keer alleen met Ozzie in de auto! Het ging echt heel goed, was ook niet zo heel ver (5 min. rijden). Ozzie wilde eerst niet uit z'n bench, en de twee Russels hingen er natuurlijk al met hun snuit in
![]()
Uiteindelijk heeft ie anderhalf uur zitten rennen en spelen met de jongste (Reggie). De oudste vond Ozzie maar een brutaaltje, dus die had het na 5 min. wel gezien.
Ik had stom genoeg de videocamera thuisgelaten, en voor foto's renden ze te snel. Ozzie was ook compleet vergeten dat ik er was. Ik pakte hem op om even uit te rusten, piepen!! Hij MOEST en ZOU weer achter Reggie aan. Hij heeft nog in de kamer daar geplast en gepoept (voor zo ver dat ging want Reggie hing al op z'n rug) daarna nog even aan de brokken gevroten van Reggie en Murphy, wat ze gewoon toelieten, de eitjes.
Toen ik naar huis ging lag hij in coma voordat we goed en wel de straat uit waren
![]()
Dus, absoluut voor herhaling vatbaar.