quote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef pascalheister het volgende:
Vandaag ook ESOTSM 3 disc binnen gekregen, mijn complimenten voor A-film, prachtige uitgave
Heb gelezen dat ze van een aantal andere film ook zulke vergelijkbare uitgaves gaan uitbrengen
is jouw versie van "The Thing" die nieuwe?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewone standaard r2.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, er staat tenminste niks op het hoesje. Maar dat verbaast me niet, want hij kostte me maar 6.99.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef Smots het volgende:
[..]
is jouw versie van "The Thing" die nieuwe?
Zo ja: is 'ie anamorphic?
Ik kan hem wel voor je krijgen, als je interesse hebt moet je maar ff mailenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vroeg mij iets af over deze uitgave.
Heeft iemand die toevallig besteld? Op DVD Zone is deze gelimiteerde uitgave niet meer beschikbaar, weet iemand toevallig nog een andere plaats waar je deze uitgave kunt bestellen, en dan heb ik niets aan websites die alleen betalingen via credit card aanvaarden
[afbeelding]
Deze laatste heb ik wel een beetje mazzel mee gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:42 schreef Motoko het volgende:
@ hare, mag je me toch eens uitleggen waar je elke keer die LE van de Miyazaki films vandaan haalt. Ik bedoel had al een paar jaar geleden alle dubbeldiscs van de Ghibli Studio maar deze nieuwe versies zijn toch ook wel erg interessant.
120 euro!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je krijgen, als je interesse hebt moet je maar ff mailen
wow mooie set.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
In bestelling![]()
Voor het schlemielige bedrag van 45 euro. Volledig nieuw.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Proxis.BE/NL/FR.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
wow mooie set.
Waar heb je die gekocht?
Tnx daar ga ik meteen ff kijken danquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Proxis.BE/NL/FR.
De boxset kostte maar 44.39 euro
Verzending tevens naar Nederland en Kiala punten.
En je krijgt daar bovenop nog eens 1 euro gratis korting, ik weet niet waarom maar dat dekt in ieder geval wel de verzendkosten!![]()
Same herequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
In bestelling![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Er staat Kill Bil Coffretl 1 + 2.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:08 schreef Cheiron het volgende:
is dat deze?
[urlhttp://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=5279362&si=68998521[/url]
Want ik zie er geen info bij staan?
Zo, ook maar gelijk even besteld. Dacht dat deze set al lang OOP wasquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
In bestelling![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's geen geld voor zo'n mooie set. Ook nog inclusief de soundtracks als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Proxis.BE/NL/FR.
De boxset kostte maar 44.39 euro
Verzending tevens naar Nederland en Kiala punten.
En je krijgt daar bovenop nog eens 1 euro gratis korting, ik weet niet waarom maar dat dekt in ieder geval wel de verzendkosten!![]()
Kill Bill Vol 1. - 2 discsquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef Durbin het volgende:
[..]
Da's geen geld voor zo'n mooie set. Ook nog inclusief de soundtracks als ik het zo zie.
Ik woon in Roermond.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Mocht het niet kloppen asskicker waar woon je precies?
Dat is wel een eindquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik woon in Roermond.
Je mag gerust op visite komen hoor, de deur staat wijd open![]()
Dat zal niet noodzakelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel een eind
Maar dan kom ik gewoon kill bill style binnenvallen
When I find Asskicker I'm gonna kill Asskicker
Ik maak ook maar een grapjequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zal niet noodzakelijk zijn.
Ik ben vrij zeker van mijn zaak.
En zoals ik al zei, de productnaam zoals vermeld op Proxis.BE is Kill Bill Coffret 1 + 2.
En typ eens Kill Bill Coffret in bij Google:Images.
Dan krijg je tientallen plaatjes als bevestiging dat het om de juiste uitgave gaat.
En als dat uiteindelijk niet zo is, dan kunnen we Proxis verantwoordelijk stellen en de product retour sturen.
quote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
Voor de mensen die met vol enthousiasme de Kill Bill box hebben besteld, wel eens gedacht dat het ook deze kan zijn:
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik vond hem al zooo goedkoop zo een box
Edit: Op ebay wordt die überbox vanaf 80 euro geboden. Dus ik vrees dat Hare gelijk heeft
Dat zou werkelijk waar te grappig zijnquote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef Hare het volgende:
Voor de mensen die met vol enthousiasme de Kill Bill box hebben besteld, wel eens gedacht dat het ook deze kan zijn:
[afbeelding]
Gewoon de twee kill bill keepcases in een lullig slipcasejequote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk waar te grappig zijn![]()
Is die box trouwens een beetje ok?
Dat hoef ik natuurlijk niet. Maar ik heb proxis ff een mailtje gestuurd en gevraagd welke editie het nou is als het die van jouw post is heb ik gevraagd of ze hem kunnen cancellenquote:Op zondag 24 april 2005 11:41 schreef Hare het volgende:
Gewoon de twee kill bill keepcases in een lullig slipcaseje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |