Doe mij de Amelie tin maar danquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En dan ga ik er eentje weggeven in het verkooptopic op www.dvd.nl
![]()
Ooit van Nimbus gehoord?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:58 schreef FremantleDockers het volgende:
(ter info, ik heb bij vrienden in de states ooit de echte naast een (dure) bootleg gehouden, en daar kwamen we nergens meer mee met bv ringetjes of glanskleur.)
Als je een heel klein beetje moeite doet en heel even een paar regeltjes tekst leest weet je wat de echte en wat de bootlegs zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik heb al twee keer een bootleg in m'n handen gehad die niet meer van het origineel te onderscheiden was. Ik begrijp dat je hoopt/denkt dat het een echte is, maar mijn vraag is, hoe kun je daar tegenwoordig zeker van zjin?
Doe es niet zo irritant hare. Ik weet waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je een heel klein beetje moeite doet en heel even een paar regeltjes tekst leest weet je wat de echte en wat de bootlegs zijn
Nimbus holo-logo, white frosted ring, het buitenste randje van de dvd, het lichte kleurverschil van de persing, 9 chapters, burned-in titles, punt is, er zijn bootlegs die het allemaal hebben. Ik hoop nog steeds op een soort definitieve test/eigenschap ofzoiets om het zeker te weten.quote:
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2005 11:54 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Doe es niet zo irritant hare. Ik weet waar ik het over heb.
Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:quote:
Vergeet niet de inlay, die zit er bij de bootlegs niet bij.quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stel dat het een bootleg is, maar hij is 100% niet van echt te onderscheiden:Frosted White ring Nimbus logo 27 chapterstops Optional subs Censored by one scene Originele Criterion amaray keepcase
Dan is hij voor mij evenveel waard hoor!
[afbeelding]
Insert, Inlay, What the fuckquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef Naad het volgende:
Klopt het dat het verschil tussen de 2-disc en 3 disc versie van de the eternal sunshine of a spotless mind puur alleen de soundtrack is die je erbij krijgt? ( en de verpakking uiteraard).
Yep, maar het is de 8 euro verschil dik waardquote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef Naad het volgende:
Klopt het dat het verschil tussen de 2-disc en 3 disc versie van de the eternal sunshine of a spotless mind puur alleen de soundtrack is die je erbij krijgt? ( en de verpakking uiteraard).
jaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:29 schreef Hare het volgende:
En vandaag ook nog eens:
[afbeelding]
Toch echt wel duidelijk mooier als de R2.
Hey, die heb ik vorige week ook aangeschaft.quote:
Sorry, ik kom hier niet zo heel erg vaak meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |