Hij is al gequote... Maar: jouw suggestie kan inderdaad. "Stuur uw zonen er op uit en laat ze zoeken naar The Pit!"quote:
U bent zelfs 2 jaar ouder als mijn biologische vaderquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zul je dan voortaan respectvol met ons ouderen omgaan dan???.
Vergeet niet, ik ben bijna net zo oud als yvonne...
Beetje plannen, zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het zelfde, maar 1 dag kan ik wel missen.
Haha, ik denk toch dat ik kom. Desnoods neem ik mijn boeken meequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje plannen, zou moeten kunnen.
We hebben niet aan de examens gedacht... maar we werden al helemaal gestoord van al die tussenliggende feestdagen. Waren blij dát we een datum hadden.
En NU ga ik slapen
Leuk! En sportief.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:38 schreef reulnl het volgende:
[..]
Haha, ik denk toch dat ik kom. Desnoods neem ik mijn boeken mee![]()
Al zal er van leren waarschijnlijk bar weinig komenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:38 schreef reulnl het volgende:
[..]
Haha, ik denk toch dat ik kom. Desnoods neem ik mijn boeken mee![]()
Ik heb zojuist een aantal fragmenten van Fokradio beluisterd; jullie hebben beide een hele mooie stem. Het is alleen jammer dat ik Ollie niet heb horen blaffen op de achtergrond; had het feestje écht compleet gemaakt.quote:
Ik word niet zo vaak met U aangesproken eerlijk gezegd, Vlaming???quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:36 schreef reulnl het volgende:
[..]
U bent zelfs 2 jaar ouder als mijn biologische vaderNu moet ik extra respectvol met u omgaan
Tja, hoe zal ik het zeggen, Ollie klinkt eigenlijk meer als een boeren fox.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een aantal fragmenten van Fokradio beluisterd; jullie hebben beide een hele mooie stem. Het is alleen jammer dat ik Ollie niet heb horen blaffen op de achtergrond; had het feestje écht compleet gemaakt.
( Yvonne heeft ook een erg mooi stemgeluid, trouwens. )
En het kuiken had ik ook graag even willen horen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een aantal fragmenten van Fokradio beluisterd; jullie hebben beide een hele mooie stem. Het is alleen jammer dat ik Ollie niet heb horen blaffen op de achtergrond; had het feestje écht compleet gemaakt.
Nee, Limburgerquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik word niet zo vaak met U aangesproken eerlijk gezegd, Vlaming???.
Ollie blaft net zo hard als de kat van OllieA en dat is precies hun band denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, daar durfde ik niet op te hopen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En het kuiken had ik ook graag even willen horen.
*heeft nog tot het bittere einde geluisterd in de hoop dat.
*Aanmelding goedkeurd*quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:44 schreef reulnl het volgende:
* reulnl kijkt op zijn examenrooster en ziet dat hij maandag Nederlands en dinsdag Engels heeft, allebei vakken waarbij leren nutteloos is** inschrijft **
De uitzending van gisteren staat online opquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ollie blaft net zo hard als de kat van OllieA en dat is precies hun band denk ik..
Eerdere radiouitzendingen (wauw!) heb ik kunnen downloaden maar die van gisteren is me niet gelukt. Ook zou ik het leuk vinden om de bijbehorende streams te kunnen zien.
Heeft iemand een idee waar ik dit alles kan downloaden?
Dit is volgens mij de uitzending van gisteren avond:quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:45 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ollie blaft net zo hard als de kat van OllieA en dat is precies hun band denk ik..
Eerdere radiouitzendingen (wauw!) heb ik kunnen downloaden maar die van gisteren is me niet gelukt. Ook zou ik het leuk vinden om de bijbehorende streams te kunnen zien.
Heeft iemand een idee waar ik dit alles kan downloaden?
He, wat leuk!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef reulnl het volgende:
[..]
De uitzending van gisteren staat online op
http://www.yourforum.nl/raoul/fok/fokradio.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |