mmm balen, en zo als jij het ziet is inderdaad het beste.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gezakt helaas, moest wat rustiger rijden.
En dat terwijl ik van mijn instructeur altijd te horen krijg dat ik te rustig rijd...![]()
Het vreemde is dat het me echt helemaal niets doet dat ik gezakt ben. Voor mijn gevoel was het gewoon een hele dure les...
Ik heb de versie van 2003 en daar staat het echt niet inquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
hm die ligt hier toevallig een oude van t/m 2001, en daar staat apk wel in, die verzekeringskaart zie ik ook niet.
Balen dat je gezakt bent en idd raar dat je instructeur altijd zegt dat je te rustig rijdt en dat je nu gezakt bent omdat je niet rustig genoeg reedquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gezakt helaas, moest wat rustiger rijden.
En dat terwijl ik van mijn instructeur altijd te horen krijg dat ik te rustig rijd...![]()
Het vreemde is dat het me echt helemaal niets doet dat ik gezakt ben. Voor mijn gevoel was het gewoon een hele dure les...
het lijkt me inderdaad het beste minimaal een andere instructeur te vragen. Nu leer je weinig, en je zelfvertrouwen zakt met de lessen meer en meer. En je betaald er ook nog veel voor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
verhaaltje
Ik heb een paar fotootjes. Alleen weet ik niet waar ik m kan/moet hosten. Ik kan mijn benen niet bewegen dus het is volledige handbediening.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
het lijkt me inderdaad het beste minimaal een andere instructeur te vragen. Nu leer je weinig, en je zelfvertrouwen zakt met de lessen meer en meer. En je betaald er ook nog veel voor.
en duckes feli!! 23 lessen is echt weinig. Heb je nu moeten leren rijden met rem en gas enz aan het stuur of andere aanpassingen?
http://photobucket.com/quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef duckes het volgende:
[..]
Ik heb een paar fotootjes. Alleen weet ik niet waar ik m kan/moet hosten. Ik kan mijn benen niet bewegen dus het is volledige handbediening.
Laat maar weten waar ik ze kan hosten, of als ik ze mail, wie wil ze dan hosten?![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
http://photobucket.com/
misschien heb je heir wat aan?
8 keer afrijden? jemig, dat heeft inderdaad het nodige geld gekost zeg. Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef TheGreatestOfAll het volgende:
Ik sta er nog niet tussen.
Geslaagd 4 april. na 8x. Ik ben best blij! Heeft me handenvol geld gekost maar eindelijk heb ik dat teringdocument.
ga dan naar de ANWB rijschool ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
probleem is dat ik dan helemaal moet overstappen, hij is in zn eentje de rijschool zeg maar![]()
geen idee, hoe heet jouw instructeurquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Goedzeg! Gefeliciteerd
En Missy.. is die zak van jou soms dezelfde zak als die ik heb?Klinkt erg bekend, nu (morgen 40e les) gaat het beter hoor (mag ook wel he?!) maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik het volledig beheers en dan met name de speciale verrichtingen. En nogmaals, dat ligt niet aan mijn capaciteiten
Maar ik ben niet overgestapt (ook hij is bij mij in zn eentje de gehele rijschool) maar heb daar veel spijt van.. ik zal eens gaan informeren of bekenden van je een bepaalde rijschool of persoon kunnen aanraden, wie weet.
Heaven gaat dat gevoel vasthouden en slagen!!!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:04 schreef heaven7 het volgende:
40e les ging goed! Behalve fileparkeren (steeds te ver van de kant) maar keren op de weg ging goed enzo en van die kutsituaties ook, dat je de bocht omgaat en dat er dan aan jouw kant allemaal auto's geparkeerd staan zodat je niet kunt zien of er een tegenligger komt, dan moet je adequat reageren.
* heaven7 heeft alweer een beter gevoel over het naderende examen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |