Lees de post van Prep2Fight maar...quote:
Oeh... op welke sites zou die nou doelenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:02 schreef Prep2Fight het volgende:
Charlie-podium terug op Lowlands
Vorig jaar moest Lowlands nog inkrimpen wegens het tegenvallende bezoekersaantal van 2003. De tenten Foxtrot en Charlie sneuvelden. Dit jaar heeft het driedaagse festival echter zoveel grote namen weten te boeken, dat Charlie – weliswaar zonder tent – terugkeert. Welke grote namen komen, wil producent Hans van Rompaey nog niet zeggen. 3VOOR12 belde met hem voor een Lowlands-update.
De kaartverkoop voor het festival verloopt sneller dan volgens schema. "Mogelijk komt dat door het vroege-vogel-ticket dat we dit jaar hebben ingevoerd. En je merkt dat de geruchten op internet ook invloed hebben. Sommige daarvan zijn waar, andere niet", laat Van Rompaey weten. "Op 3 mei lanceren we de nieuwe website, dan zal er een stuk meer duidelijk worden."
http://3voor12.vpro.nl/22153867
Maar wel leuk als het regent: modderen!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Charlie zonder tentda's dan weer jammer bij "onbekendere" bands is een intieme sfeer vaak t beste
Whehee... ik zal zo eens kijken, hij komt er iig binnenkort bij (ik heb nog een lijst met 50 bands die erop moetenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:13 schreef Ixnay het volgende:
Zet even No Use For A Name bij de geruchten en dan +/- 50%.
5 jaar camping 1, vrijwel dezelfde plek ook nogquote:
Wij rechts achteraan links van de brandgangquote:Op woensdag 27 april 2005 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
5 jaar camping 1, vrijwel dezelfde plek ook nog
Ja, dat is standaard-kampeer-ervaring.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:41 schreef Roellio het volgende:
Je moet je radio 's avonds en 's nachts goed inwikkelen in een plastic tas o.i.d. Mijn lowlandservaring leert dat die dingen bizar gevoellig zijn voor vocht.
Dito.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:44 schreef Roellio het volgende:
Wegwerp? Ik trek elk jaar mijn stereo van de muur, duw er 8 D-type batterijen in en gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |