als k t goed begrepen heb is de postgeschiedenis van voor 2005 opgeslagen maar nietmeer bereikbaar om zo t forum sneller te makenquote:Op maandag 25 april 2005 22:04 schreef LintuxCx het volgende:
Yep, zonder meer, vind het verder ook leuk om de lijst te bekijken hoor.Maar misschien moet je de volgende keer toch wat minder optimistisch zijn bij het opstellen.
[edit] Ik kan mijn Thea85 Lowlands kloon-topic trouwens niet meer vinden.Wat is nou de reden dat de post-historie van een user niet gewoon compleet opgevraagd kan worden? Vond het net zo'n leuke parodie op de elende van nrg.
Gaat dat ooit nog een keer weer toegankelijk zijn? Mmm, okay, tijd om buiten MUZ verder studie te gaan doen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
als k t goed begrepen heb is de postgeschiedenis van voor 2005 opgeslagen maar nietmeer bereikbaar om zo t forum sneller te maken
als t goed is wel, k mag t hopen zelfs want k mis t wel. Maar anders moet je t ff in Feedback forum kijkenquote:Op maandag 25 april 2005 22:21 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Gaat dat ooit nog een keer weer toegankelijk zijn? Mmm, okay, tijd om buiten MUZ verder studie te gaan doen. [/offtopic]
Mooie plaats in Juliet voor Tom McRae, Ed Harcourt, Admiral Freebee, Rilo Kiley of Bright Eyes dan...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:49 schreef mouzzer het volgende:
Naast comedy gaan we in de Juliet meer singer/songwriters neer zetten." Vanaf 15 mei begint Lowlands met het onthullen van namen. Daar zullen dit jaar meer grote acts tussen zitten. "We hebben voor dit jaar echt heel goede headliners vast kunnen leggen. Zo veel zelfs, dat we, anders dan we eerst van plan waren, het oude Charlie-podium in ere hersteld hebben. Anders zou er in het programma geen plaats meer zijn voor leuke spannende bandjes, die we er graag bij willen hebben."
Geen idee.... maar ik heb zo het idee dat het dit jaar wel uitverkocht kan raken.... qua bands die mogelijk kunnen komen en dan de combinatie van Charlie erbij en veel goeie bands volgens Ericquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:57 schreef the_opposite het volgende:
kan hieruit ook geconcludeerd worden dat de grens van het maximumaantal festival bezoekers waarschijnlijk verhoogd wordt? de grote headlines en het (extra) podium zullen toch ergens van betaald moeten worden....
Spinvis in de Julierquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie plaats in Juliet voor Tom McRae, Ed Harcourt, Admiral Freebee, Rilo Kiley of Bright Eyes dan...
Hoppa!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:49 schreef the_opposite het volgende:
Jaga Jazzist 20.08.05 The Netherlands, Biddingshuizen, Lowlands Festival![]()
http://www.jagajazzist.com/v2/news.php
Net ff 2 nummers geluisterd vanaf z'n site, is wel relaxte muziek, beetje zo'n zondagochtend wakker word optreden (net als vorig jaar met Tokyo Ska Paradise Orchestra, dat was lekker wakker worden)quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:49 schreef the_opposite het volgende:
Jaga Jazzist 20.08.05 The Netherlands, Biddingshuizen, Lowlands Festival![]()
http://www.jagajazzist.com/v2/news.php
Kunnen dus alleen de vrijdag....want de rest van t weekend hebben ze t V-festival...quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:26 schreef alkaholic63 het volgende:
I hope the kaiser chiefs tussen de 14e en 20e hebben ze een gaatje
http://www.kaiserchiefs.co.uk/gigs.php
Volgens mij waren er dit jaar al 10.000 minder kaarten beschikbaar gesteld omdat ze het vorig jaar te druk vonden, dus dat lijkt me eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:57 schreef the_opposite het volgende:
kan hieruit ook geconcludeerd worden dat de grens van het maximumaantal festival bezoekers waarschijnlijk verhoogd wordt? de grote headlines en het (extra) podium zullen toch ergens van betaald moeten worden....
afgelopen jaar was t technisch uitverkocht met iets van 52.000 bezoekers, dat kon je ook merken omdat de tenten nokkie vol waren. en omdat ze dit jaar rond de 55.000 verwachten moet er een tent bij. zoiets heeft een keer in een interview op 3voor12 gestaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:07 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgens mij waren er dit jaar al 10.000 minder kaarten beschikbaar gesteld omdat ze het vorig jaar te druk vonden, dus dat lijkt me eigenlijk niet.
So far:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |