Jammer dat zo'n lange frans en baas B dan weer dat lijstje verpestenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:27 schreef maniack28 het volgende:
Al wat meer bekend van dat bericht op lowlands.nl? Het lijkt mij meer dat hij wat geruchten van het internet heeft geplukt en wat bands van vorig jaar erbij....
Naar mijn idee de kanshebbers:
Accept
Amon Amarth
Aphex Twin
Arcade Fire (The)
Asrai
Basement Jaxx
Bettie Serveert
Black Rebel Motorcycle Club
Bloc Party
Blues Brothers Castro
Dreadlock Pussy
Fischerspooner
Foo Fighters
Funeral for a Friend
Goldie Lookin Chain
Green Day
Hellacopters (The)
Iggy Pop
Incubus
International Noise Conspiracy
Intersection
Jimmy Eat World
Kasabian
Kettcar
Killers (The)
Kings of Leon
Korn
Kosheen
Lacuna Coil
Lange Frans en Baas B.
LCD Soundsystem
Marilyn Manson
Me First And The Gimme Gimmes
Morcheeba
Mouse on Mars
Nick Cave and The Bad Seeds
NOFX
Nouvelle Vague
Oomph!
Opeth
Ozomatli
Pixies (The)
Queens Of The Stone Age
Racoon
Roots Manuva
Saxon
Simple Plan
Sisters of Mercy
Ska P
Social Distortion
Solo
Tomte
Trail of Dead
Transplants (The)
Underworld
Viva La Fete
Weezer
Yann Tiersen
Komt omdat ze de Essent Awards hebben gewonnen dit voorjaar.... en 5 van de 10 winnaars komen op Lowlands, vandaar dat ze ertussen staan....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:57 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n lange frans en baas B dan weer dat lijstje verpesten![]()
quote:Terwijl Pinkpop nog moet plaatsvinden, komen de eerste berichten rondom Lowlands al naar buiten. Bands als The Prodigy, The Polyphonic Spree en !!! bevestigen op hun websites hun komst naar Biddinghuizen. Maar ook de organisatie zelf komt met nieuwtjes. Bijvoorbeeld dat Charlie dit jaar terugkeert, de tent met het grote podium dat vorig jaar nog werd wegbezuinigd. Producent Hans van Rompaey: "We kunnen voor deze editie zoveel grote artiesten krijgen, dat er te weinig plek over bleef voor kleine, spannende bandjes." Charlie zal dit jaar dan ook niet de headliners herbergen, maar het wordt een podium - zonder tent - voor de kleinere acts. Traditiegetrouw maakt de Lowlands-organisatie de eerste namen bekend tijdens Pinkpop. Ook nu wil Van Rompaey nog geen namen noemen.
Dat Lowlands zoveel headliners boekt, is opvallend aangezien het festival al twee jaar niet uitverkoopt. "Ja, we hebben dit jaar een heel duur programma. Maar als je die grote bands kunt boeken, en ze zijn goed, waarom zou je het dan laten? Onze boekhouding is op orde", aldus Van Rompaey. Hij benadrukt dat het festival niet uitsluitend is geslaagd als het uitverkocht is. "Vorig jaar hadden we 52.000 bezoekers en dat gaf een heel goed gevoel. Ik denk dat 52 tot 55 duizend bezoekers een mooie maat is voor Lowlands."
De kaartverkoop voor het festival verloopt sneller dan volgens schema. "Mogelijk komt dat door het vroege-vogel-ticket dat we dit jaar hebben ingevoerd. En je merkt dat de geruchten op internet ook invloed hebben. Sommige daarvan zijn waar, andere niet", laat Van Rompaey weten. "Op 3 mei lanceren we de nieuwe website, dan zal er een stuk meer duidelijk worden."
Beluister het volledige gesprek van Leonieke Daalder en Ron van der Sterren met Lowlands-producent Hans van Rompaey
ik ga hopen vanachtquote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt omdat ze de Essent Awards hebben gewonnen dit voorjaar.... en 5 van de 10 winnaars komen op Lowlands, vandaar dat ze ertussen staan....
Maar dat morgen de LL site online gaat betekend niet dat er meteen dingen bevestigd worden hoor....
jaaaa goed planquote:Op maandag 2 mei 2005 22:08 schreef Ixnay het volgende:
Eigenlijk zou het toch gruwelijk vet zijn als NOFX zou komen naast Bad Religion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |