juistquote:Op maandag 11 april 2005 20:21 schreef Aurelium het volgende:
Die grote gele potten pauper gel die ontzettend goed werken.
And so it is!quote:Op maandag 11 april 2005 20:27 schreef SHERMAN het volgende:
L'orél Paris, Special FX Studio line, Radical Gel
Hele bek vol maar het zit wel lekker.
quote:Op maandag 11 april 2005 20:21 schreef Aurelium het volgende:
Alleen de geurquote:
ja, als je elke dag je hele hoofd dichtplamuurt dan is het niet erg wat voor een goedkope troep je erin smeert, maar anders valt het behoorlijk op dat die goedkope zooi je coupe in een bos stro verandertquote:Op maandag 11 april 2005 21:04 schreef Kogando het volgende:
No offence, maar wat een homokapsel..
Ik gebruik overigens gewoon die enorme literbakken goedkope gele of groene gel, ideaal! Al die dure troep is allemaal nergens goed voor. Heb zowat alles al geprobeerd maar uiteindelijk toch maar weer de goedkope gele prut.
Ik moet wel, als Johnny Footballhero. Mensen verwachten een zoete geur, als ik voorbij loop. Dus laat ik daar maar aan voldoen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
@ Johnny_Footballhero: Een 'intimate friend' van me gebruikt die kokos-meuk. Ik vind de geur vreselijk! Dagen later ruik ik 't nog steeds in bed.
Anti-man, waar is dat te koop?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik moet wel, als Johnny Footballhero. Mensen verwachten een zoete geur, als ik voorbij loop. Dus laat ik daar maar aan voldoen.
Neem dan mijn gel, die ruikt naar zoete hoestsiroop!quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik moet wel, als Johnny Footballhero. Mensen verwachten een zoete geur, als ik voorbij loop. Dus laat ik daar maar aan voldoen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Geltest:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=thema_artikel&number=493496&thema=322159
quote:Kruidvat Styling Gel-ultra strong Kruidvat prijs: ¤ 1,19 cijfer: 5,5
Ik heb hem gekocht bij de kruidvat, verder zie je hem vrij weinig volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:06 schreef horney_dorney het volgende:
hen onlangs junior clay o.i.d. gekocht, retevaag spul maar weer es iets anders
Waar kun je die New Wave wonderwax kopen? Is dat ook retail beschikbaar?
etos, schalkwijk, haarlem.. staan nog 2 pottenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
Taft Freezing Gel
Helaas in steeds minder winkels te vinden..
Ruikt erg lekker (een beetje naar zoetige hoestsiroop vind ik), en is heel lekker dik (een kleine klodder ervan zet 't haar dus al goed stevig rechtop).
Veel beter dan die dunne waterige troep die Kogando heeft staan..
@ Johnny_Footballhero: Een 'intimate friend' van me gebruikt die kokos-meuk. Ik vind de geur vreselijk! Dagen later ruik ik 't nog steeds in bed.
me2... goed spul, niet te vet, niet te hardquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:22 schreef baskick het volgende:
L'Oreal Special FX Remix Styling Paste (al jaren)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:22 schreef baskick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 april 2005 20:21 schreef Aurelium het volgende:
waar koop je dat murray's eigenlijk?? gewoon bij de etos ofzo ik heb het er nog nooit zien liggen maar ja misschien niet goed gekeken.quote:
Wel als je er tig veel gel in gooit, ik gooi er maar een druppeltje in hebt nergens last van hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:17 schreef Poogie het volgende:
dure gel van garnier, fructise etc daarvan worden je haren plakkerig en vettig
Juist die werken heel goed, keb wel eens van die merkgel geprobeerd maar das altijd bagger een veelste duur.quote:Op maandag 11 april 2005 20:21 schreef Aurelium het volgende:
ja en anders gewoon vragenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:08 schreef kultivate het volgende:
[..]
waar koop je dat murray's eigenlijk?? gewoon bij de etos ofzo ik heb het er nog nooit zien liggen maar ja misschien niet goed gekeken.
Same here.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:22 schreef baskick het volgende:
[afbeelding]
Jazeker, of geel, of wit, of blauw!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van dat groene in zo'n keigrote ronde pot
in nieuwe grotere pot en minder geurig ook nog eens!quote:
als je niet snel iets anders zoekt wordt je binnenkort kaal. Zeer slecht/uitdrogend spul.quote:Op zondag 17 april 2005 09:10 schreef DaMook het volgende:
Gewoon de goedkope groene smurrie van de trekpleister/kruidvat.
Met pompje! Ik ben niet zo van de dure merken (gel) 't gaat er toch weer uti bij mij, en het maakt alleen maar van die witte schilfetjes. Hoe sterker de gel, hoe meer rotzooi..quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef Hellrazor het volgende:
kruidvat gel doet het hier ook goed
Zijn die gel echt zo slecht voor je haar dan?quote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef Obnx het volgende:
[..]
als je niet snel iets anders zoekt wordt je binnenkort kaal. Zeer slecht/uitdrogend spul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |