quote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef Blinky het volgende:
Dat gaat weer iets worden vanavond. Ik heb een leuke stelling bedacht.
Is mijn 'aankonidgingsmuziekje' al klaar?
Lijkt me wel even handig om die links bij te gooien.quote:Natuurlijk ook weer Cynix en Yvonne! Tijdens de uitzending kun je ons bellen met vragen en opmerkingen via Skype. Voeg ons toe op met username Actionradio_utrecht. Meer over Skype kun je hier vinden. Kom ook vooral naar ons irc-kanaal #fokradio om vragen te stellen en mee te praten en zing ook mee tijdens 'IRC zingt mee'.
Luisteren kan hierrr
meer info
Hmm.quote:
Kut, gesnaptquote:Op maandag 11 april 2005 20:17 schreef elgervanderwel het volgende:
Ryan3 is stiekem martijn van Fok!Radio...
quote:Op maandag 11 april 2005 20:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Nu al één van de grappigste uitzendingen ooit![]()
De opname is van ongeveer 30/40 minuten geleden.quote:Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef Thomper het volgende:
Nou, Ryan3 en Stali zaten in Amerongen en gaan naar de studio.
Hoe lang tot ze daar zijn Nolius?
Ryan en Amber zijn doodverklaard, en dat kuiken komt nu naar de studio om ritueel geofferd te worden voor de webcam als straf dat ze ons zo lang in onwetendheid hebben gelatenquote:Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef DigiJasper het volgende:
Luister nu pas, what happened?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef Skaai het volgende:
Wat doe je dan ook in #actionradio als de rest in #fokradio zit. Knurft.
Let eens goed op.quote:
Je had in de topics erbij moeten zijn. Users maakten het mooier en mooier.quote:Op maandag 11 april 2005 20:55 schreef Lolalala het volgende:
Maar ViperDesign? waarom in godsnaam 900 km gereden? Waarom?
Wij hebben het Sprookje gemaaktquote:Op maandag 11 april 2005 20:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je had in de topics erbij moeten zijn. Users maakten het mooier en mooier.
Zelfs op de laagste stream.quote:
Het is wel geëscaleerd jaquote:
Maar...maar...quote:Op maandag 11 april 2005 21:07 schreef Skaai het volgende:
Dat is hun straf Blinky.
Omdat jouw muziekje nog niet af is.
En hopenlijk de politie en de burgemeester ook!quote:Op maandag 11 april 2005 21:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het is wel geëscaleerd jaHopelijk kunnen de zoekers erom lachen
* AMD64 troost voicemail meisjequote:Op maandag 11 april 2005 21:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Maar...maar...
Ik wil naar de webcam kijken... en ik word dan gestraft omdat zij het muziekje nog niet afhebben?
* Blinky zoekt de logica
*weent zachtjes*
quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef Blinky het volgende:
En hopenlijk de politie en de burgemeester ook!
Heb je hem al?quote:
Dat is het mooiste idd. En wat kan een groep veel bereiken met elkaarquote:Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef RoelerMF het volgende:
Ik vind wel geniaal uiteindelijk, hoe erg kan een grap uit de hand lopen!
het ligt niet aan jou, maar ik weet niet welke voorlooptquote:Op maandag 11 april 2005 21:32 schreef Molluck het volgende:
ligt het aan mij of loopt de webcam nu ook al niet meer gelijk met de winamp stream?
Ja, en je voicemail is ook al anderhalve week klaar.quote:
Ik ga zo even skypen voor het adrees...quote:Op maandag 11 april 2005 21:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, en je voicemail is ook al anderhalve week klaar.Nu nog betalen en ze zijn van jou
Inderdaad...quote:Op maandag 11 april 2005 22:11 schreef Dirkh het volgende:
Jeetje, die arme meid wakker maken.
Kom eens in #fokradio en Thru kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Luisteren er eigenlijk nog wel mensen naar dat fokradio gedoe?
Ooit waren er per uitzending nog twee topics...
(stats?)
Je doelt op rond de 6.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Luisteren er eigenlijk nog wel mensen naar dat fokradio gedoe?
Ooit waren er per uitzending nog twee topics...
(stats?)
Je vergeet de zon!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
of meer..
maar t schijnt dat er nu veel meer op irc gereageerd wordt.
naar het schijnt.
Inmiddels is de uitzending van afgelopen maandag hier terug te luisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil de streams! Kon niet luisteren gisteren!
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Inmiddels is de uitzending van afgelopen maandag hier terug te luisteren
Pssst... is het niet beter om te zeggen: Beste Nolius, graag zou ik het verschuldigde bedrag over willen maken, maar ik weet niet op welk bank/girorekening nummer, zou je me dit, zodra je tijd hebt aan mij willen doorgeven? Alvast bedankt!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En nu moet jij mij vertellen waar ik het geld moet overmaken
Heb het doorgestuurd naar Martijnquote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En nu moet jij mij vertellen waar ik het geld moet overmaken
Wat zeg je? Kom je live zingen in de studio?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Nolius [afbeelding]
Draai dit eens op Fok! Radio
Wat zeg je? Speel je dat nummer om het half uur af omdat het zo'n geweldig idee was van skiczukie?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wat zeg je? Kom je live zingen in de studio?
Als het nog te downloaden wasquote:Op donderdag 14 april 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zeg je? Speel je dat nummer om het half uur af omdat het zo'n geweldig idee was van skiczukie?
Fuck a duckquote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als het nog te downloaden was
Maar goed. Leuk idee dat zingen![]()
nolius(at)gmail.comquote:Op donderdag 14 april 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fuck a duck
Ik heb hem nog op mijn pc staan.
Maar ik weet niet of het van skiczukie mag
Maar het is skiczukie die het zingt. Dus ik weet niet of het van hem magquote:Op donderdag 14 april 2005 22:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
nolius(at)gmail.com![]()
Maar kom je ook een keer naar de studio?
Ja, hallo. Ik heb nu al moeite met de horde fans enzoquote:
We hebben dranghekkenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik heb nu al moeite met de horde fans enzo
Een goede journalist blijft altijd doorzeuren, hè?quote:
Je noemt mij een goede journalistquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Een goede journalist blijft altijd doorzeuren, hè?
Hou opquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je noemt mij een goede journalist
Maar inderdaad, ik ben blij dat je dan komt
Dat kan niet, want jij hebt het al te druk met eyestream. Ik bedoel mensen beledigen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat ik me aanmeldt als SEX-mod
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 18 april 2005 20:23 schreef RoelerMF het volgende:
Kunnen we geen hele uitzending met deze muziek krijgen!
Beledigen...quote:Op maandag 18 april 2005 20:17 schreef classpc het volgende:
Dat kan niet, want jij hebt het al te druk met eyestream. Ik bedoel mensen beledigen.
Het was dit forumquote:Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef classpc het volgende:
welk forum ligt er dan uit?
Dr. Kucho was goed!@quote:Op maandag 18 april 2005 20:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Zenks voor het draaien van Dr Kucho. Weet ik eindelijk welke CD-Single ik moet kopen bij de Free.
+klaarquote:
quote:
Arme Bupatihquote:
Ze kent me wel, hoor ik netquote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Arme Bupatih
Ik kan me niet voorstellen dat ze Bupatih niet kent.
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chatquote:Op maandag 18 april 2005 21:34 schreef Tarak het volgende:
Waar is dat fokradio irc?
thanx!!quote:Op maandag 18 april 2005 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chat
#fokradio
Bupatih voor jouquote:Op maandag 18 april 2005 21:34 schreef SunChaser het volgende:
Bupawie?
Wow, Indo bitchfight!!!quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 21:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ff zwaaien, ondanks dat ik niet luister
Mijn bed-, mijn overgrootvader, mijn grootvader en mijn vader ookquote:
hoiquote:
denk dat Tong80 degene is die ze gaan bellenquote:Op maandag 18 april 2005 21:59 schreef Tarak het volgende:
Waarom besteedt Fok Radio geen aandacht aan Tong80 die bijna 100.000 posts heeft?
Ze is veuls te oud voor je. Ze heeft immers stemrechtquote:
Tong80 weet veel van tong gebruik enzoquote:Op maandag 18 april 2005 22:04 schreef AirRaid het volgende:
denk dat Tong80 degene is die ze gaan bellen
Tong80quote:
Dat is het ws niet...quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag?
Mijn internet lag de hele avond eruit.
Ik vind het ook niet meer de moeite waard om nog te luisteren
Ik zal eens het een en ander online gaan zettenquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:46 schreef Blinky het volgende:
Nolius en Martijn!!! De jingle is echt heel erg leuk geworden, ik kwam niet meer bij!!!
Merci!!!
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:28 schreef AMD64 het volgende:
Hey Nolius. Is 2 mei goed?
Ja, het was leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef tong80 het volgende:
Nolius, was aangenaam kennis met je te maken
Kanniet. Want dan is mijn auto weg. 9 mei dan maar?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja hoor
En de uitzending van gisteren is nu hierrr te beluisteren
Hebben ze nog genoeg tijd om een user jingle te maken!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kanniet. Want dan is mijn auto weg. 9 mei dan maar?
Ja hoor, is prima!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kanniet. Want dan is mijn auto weg. 9 mei dan maar?
wanneer komt ie dan? wat een prutmuziek op het moment, thats why I hate radioquote:Op maandag 25 april 2005 19:45 schreef Nolius het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
FOK!radio: user bedreigd na openen topic
MikeyMo in de uitzending!!
Live meeluisteren
Welk nummer?quote:Op maandag 25 april 2005 20:28 schreef Jordy-B het volgende:
Gelukkig zit er lekker veel afwisseling in dit nummer.
Van Daft Punk.quote:
Nu komt MikeyMoquote:Op maandag 25 april 2005 20:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
wanneer komt ie dan? wat een prutmuziek op het moment, thats why I hate radio
www.actionradio.nlquote:Op maandag 25 april 2005 20:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wil een nummertje aanvragen: Stereophonics - Dakota
Ja... en het dan gek vinden dat 't onwijs stoort.quote:Op maandag 25 april 2005 20:59 schreef fratsman het volgende:
Kan MikeyMo z'n boxen niet ff uitzetten? Het echoed nog meer dan de Alpen!
Ja dag, ik vraag 'm hier aan hoor, ik heb geen zin om 'm op actionrdio aan te vragenquote:
Als Bobo's in de bush is afgelopen...quote:Op maandag 25 april 2005 21:02 schreef classpc het volgende:
Wanneer gaat de zoekfunctie weer aan?
http://forum.fok.nl/user/history/3288 ?quote:Op maandag 25 april 2005 21:02 schreef classpc het volgende:
Wanneer gaat de zoekfunctie weer aan?
Ja hè, waar maken ze zich druk om?quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef classpc het volgende:
ik vind het trouwens best mee vallen, dat topic. Waar maken die mensen zich druk om?
Dan draaien ze 'm niet, want het gaat vanuit www.actionradio.nl.quote:Op maandag 25 april 2005 21:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dag, ik vraag 'm hier aan hoor, ik heb geen zin om 'm op actionrdio aan te vragen
Ok, thx. Ik had hem al gevonden op de frontpage.quote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/3288 ?
(anders http://google.fok.nl want het kan nog wel even duren)
hoiquote:Op maandag 25 april 2005 21:35 schreef Fwnk het volgende:
Hoi dan MM!
niet meer?quote:Op maandag 25 april 2005 21:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi
wij staan niet meer in elkaars msn he
quote:Op maandag 25 april 2005 21:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, wat een indruk heb ik achtergelaten zeg, ik hoor het alweer
Dat programma loopt altijd vast wanneer ik het opstart.quote:Op maandag 25 april 2005 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
FOK! WHATPULS
Iedereen effe mee doen met de MEGA PULS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |