Inderdaad...quote:Op maandag 11 april 2005 22:11 schreef Dirkh het volgende:
Jeetje, die arme meid wakker maken.
Kom eens in #fokradio en Thru kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Luisteren er eigenlijk nog wel mensen naar dat fokradio gedoe?
Ooit waren er per uitzending nog twee topics...
(stats?)
Je doelt op rond de 6.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Luisteren er eigenlijk nog wel mensen naar dat fokradio gedoe?
Ooit waren er per uitzending nog twee topics...
(stats?)
Je vergeet de zon!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
of meer..
maar t schijnt dat er nu veel meer op irc gereageerd wordt.
naar het schijnt.
Inmiddels is de uitzending van afgelopen maandag hier terug te luisterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil de streams! Kon niet luisteren gisteren!
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Inmiddels is de uitzending van afgelopen maandag hier terug te luisteren
Pssst... is het niet beter om te zeggen: Beste Nolius, graag zou ik het verschuldigde bedrag over willen maken, maar ik weet niet op welk bank/girorekening nummer, zou je me dit, zodra je tijd hebt aan mij willen doorgeven? Alvast bedankt!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En nu moet jij mij vertellen waar ik het geld moet overmaken
Heb het doorgestuurd naar Martijnquote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En nu moet jij mij vertellen waar ik het geld moet overmaken
Wat zeg je? Kom je live zingen in de studio?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Nolius [afbeelding]
Draai dit eens op Fok! Radio
Wat zeg je? Speel je dat nummer om het half uur af omdat het zo'n geweldig idee was van skiczukie?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wat zeg je? Kom je live zingen in de studio?
Als het nog te downloaden wasquote:Op donderdag 14 april 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zeg je? Speel je dat nummer om het half uur af omdat het zo'n geweldig idee was van skiczukie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |