en ja fritzie jij ook bedankt!quote:op zondag 17 april 2005 22:27 schreef dj_fritz het volgende:
[..]
he! das van 'husan' genaamd: 'bald 'n spikey' althans, zo heet het origineel versie in de clip kan goed de remix van bhangra knights zijn
edit: beetje laat...
-edit-quote:op zondag 17 april 2005 22:32 schreef bambino het volgende:
kweet niet ff kijken ik weet niet hoe die heet moet ik hem eerst ff downen iig bedankt alvast
je kan ongeveer alle songteksten op google vinden, gewoon artiest+titel intikkenquote:op zondag 17 april 2005 22:48 schreef bambino het volgende:
weet iemand toevallig ook waar ik de songtekst kan vinden
iets duidelijker misschien?quote:op zondag 17 april 2005 23:57 schreef satecl het volgende:
en weet iemand heeeel toevallig hoe dat nummer heet van de begrafenis van prinses juliana???
niemand zal het wle weten![]()
nancy sinatra - these boots are made for walkingquote:op zondag 17 april 2005 23:56 schreef satecl het volgende:
dat liedje van die reclame van coca cola,
:$gaat zoiets van: im gonna rock on over you.....ofzoiets:$
wie weet hoe dat nummer heet?
dat nummer wordt ook afgespeelt in die reclame over ganzen, dat je die kan bezoeken via dierenbescherming.nlquote:op maandag 18 april 2005 00:39 schreef dj_fritz het volgende:
[..]
iets duidelijker misschien?
er was muziek van erik satie, antonin dvorak, edvard grieg en felix mendelssohn-batholdy. verder nog bekende kerkelijke liederen, zoals 'a toi la gloire', 'wat de toekomst brengen moge' en 'heer ontferm u over haar'. a capella werd wi tata, het surinaamse 'onze vader', gezongen. het slotlied was couplet vijftien van het wilhelmus.
markus nicolai - bushesquote:op maandag 18 april 2005 12:54 schreef camickaeze het volgende:
hey longlegg
ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip nog weet/herken.. in de clip worden allerlei mensen geharst, mannen en vrouwen.. wordt van bovenaf bekeken..
iemand enig idee?
chemical brothers - hey boy, hey girlquote:op maandag 18 april 2005 12:14 schreef longlegg het volgende:
op het eind van mtv roomraiders zit een nummer dat ongeveer zo gaat:
tududududdu here we go:)
iemand enig idee welk nummer dit is?
dacht ik ook al, maar daar zingen ze niet "tududududu" maar "superstar dj, here we go"quote:op maandag 18 april 2005 13:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
chemical brothers - hey boy, hey girl
atc-my heart beats like a drumquote:op maandag 18 april 2005 15:04 schreef nxn het volgende:
1 is gewoon een heel blij nummer met de text: my heart beats like a drum, like a drum...dum dum dum, dum dum dum
van wie o wie zijn deze nummers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |