dat is de tekst uit 'lovely day' maar dat wordt gezongen door bill withers. anthony hamilton ken ik niet.quote:op zaterdag 16 april 2005 16:31 schreef lu_uk het volgende:
het nummer sunshine van twista heeft een intro door een wat oudere zanger gezongen. wat is daarvan het originele nummer?
when i wake up in the mornin' love,
and the sunlight hurts my eyes,
then somethin' without warnin' love,
bears heavy on my mind...
zingt hij..
misschien nathalie cole - this will be?quote:op zaterdag 16 april 2005 18:58 schreef blieblie het volgende:
ik zoek een nummer waarin gezongen wordt "this will be" tralalalala "this will be" etc.
het lijkt wel door de jackson 5... maar die zijn het volgens mij niet.
glennis gracequote:op zaterdag 16 april 2005 18:44 schreef dinamiet het volgende:
ik zoek ook een liedje! jaja, wat anders zou ik doen hierzo..
iedereen kent vast wel het liedje: always on my mind, onder andere gezongen door elvis presley.
hieronder ff een deel van de songtekst:
maybe i didn't treat you
quite as good as i should have
maybe i didn't love you
quite as often as i could have
little things i should have said and done
i just never took the time
you were always on my mind
tell me, tell me that your sweet love hasn't died
give me, give me one more chance
to keep you satisfied, satisfied
maar je hebt ook een vrouw die zingt hem, en ik wil graag weten wie zij is zodat ik t liedje kan downen.. anyone??!
o.a. sarah vaughan en brenda leequote:op zaterdag 16 april 2005 18:44 schreef dinamiet het volgende:
ik zoek ook een liedje! jaja, wat anders zou ik doen hierzo..
iedereen kent vast wel het liedje: always on my mind, onder andere gezongen door elvis presley.
hieronder ff een deel van de songtekst:
maybe i didn't treat you
quite as good as i should have
maybe i didn't love you
quite as often as i could have
little things i should have said and done
i just never took the time
tell me, tell me that your sweet love hasn't died
give me, give me one more chance
to keep you satisfied, satisfied
maar je hebt ook een vrouw die zingt hem, en ik wil graag weten wie zij is zodat ik t liedje kan downen.. anyone??!
gerard lenormand - voici le clay (mijn frans is niet zo goed dus kan zijn dat het niet helemaal goed geschreven is)quote:op zondag 17 april 2005 09:55 schreef ozzietukker het volgende:
ik zoek een frans nummer.. er wordt wel gezegd hoe het heet, maar geen idee hoe het te spellen is of wie de artiest is?
het werd gister uitgezonden tijdens spijkers met koppen. (hieronder staat de link, doorscrollen naar 1uu18 en 36 seconden, daar is het begin...
iemand?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)etkoppen/20050416.rm
the lucy nation - alrightquote:op zondag 17 april 2005 12:16 schreef mindblower2k4 het volgende:
ik zoek een nummer, is uit de oude hardcore tijd..., met veel vocal, bass-d & king matthew gebruiken hem aardig vaak...
de tekst gaat zo:
all i wanna be....the one ...the one who's always left behind...will there ever come a day..when i can walk away and...its allright now....
link: http://www.rusman.org/bass.mp3
quote:op zondag 17 april 2005 11:25 schreef charmian het volgende:
[..]
gerard lenormand - voici le clay (mijn frans is niet zo goed dus kan zijn dat het niet helemaal goed geschreven is)
don diablo -gates are open geen bestaand nummer http://www.dondiablo.comquote:op zondag 17 april 2005 13:17 schreef pm-girl het volgende:
bij de tmf awards van dit jaar wordt er telkens zo'n nummer gebruikt met gitaar, wie weet of dit een bestaand nummer is en zo ja, van wie?
queens of the stone age - no one knows klopt helemaalquote:op zondag 17 april 2005 14:04 schreef cylvia het volgende:
ik zoek de titel van dat nummer van queens of the stone age waarmee ze zo ongeveer doorbraken, is dat no one knows??
en de titel van de eerste single van david guetta, met die clip in het heelal met die doorzichtige mannetjes...
global deejays - san fransiscoquote:op zondag 17 april 2005 15:03 schreef exterminator het volgende:
ik ben op zoek naar dat "dance" nr waarin dat stukje zit van "going to san francisco"
is nu vaker op tmf te zien.
greetz
quote:op zaterdag 16 april 2005 15:41 schreef satecl het volgende:
wie weet waar dit nummer te downloaden is, bij dc++ is ie niet te vinden...
is in de faq te vindenquote:op zondag 17 april 2005 15:40 schreef satecl het volgende:
wie heeft toevallig het nummer van kris de bruyne - amsterdam op zijn computer...?
wie hem heeft...zou die hem alsjeblieft willen sturen naar stefvisser@quicknet.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |