quote:op dinsdag 12 april 2005 00:47 schreef dj_fritz het volgende:
[..]
jason nevins ft. holly james - i'm in heaven (2003)
gevonden:quote:op maandag 11 april 2005 18:53 schreef slipslop het volgende:
dan nog maar hier een keer:
ik zoek een nummer wat ik hoorde in een discotheek in spanje. het deuntje gaat hetzelfde als op nummer 4 van de kill bill 1 ost. maar dan dus in een remix en er gaat ook een vrouw mee lala-en
nummer op kill bill ost heet: bernard hermann - twisted nerve
ik denk dat ik weet welke je bedoeld maar ik kan nu ook niet op de naam komen...quote:op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef afterparty05 het volgende:
ook ik zoek nog steeds mijn nummer (iets moeilijker dan de gemiddelde geloof ik):
ik zoek al zoooooo lang dit nummer!!!
hij is van een hele poos geleden (ergens tussen 1998 en 2000 geloof ik, maar pin me (en jezelf als je het denkt te weten) er niet op vast):
het was een dance nummer, typisch uit die tijd, beetje electronisch, geen zang. maar vooral de clip is me bijgebleven:
het ging over een roodharige gast, getekend (beetje zoals daft punk's interstella 5555 serie (clips vant album discovery), maar net iets anders), piloot van een klein ruimteschip, en hij landde dan op een of andere wereld (beetje a la star wars, bar met veel verschillende wezens etc) en werd daarna ontvoerd door een gast met grijs haar (denk aan heihachi van tekken )
ik weet t, t klinkt erg vaag allemaal, maar t was best een hit, werd redelijk vaak gedraaid. kan m alleen niet vinden als ik oude hitlijsten oid doorloop, dus wie kan mij helpen?
eeuwige dankbaarheid zult u ten deel vallen !!!
nee, geloof het niet, hoewel het wel kan. maar het was echt een beetje een verhaaltje zoals bij daft punk, echt manga-ish getekend, hoewel wat grover, en een duidelijke distorted bass-lijn. het nummer was redelijk vaak op tv, weet niet hoe het zat met de radio. t kan trouwens ook nóg wat eerder zijn geweestquote:op dinsdag 12 april 2005 12:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet welke je bedoeld maar ik kan nu ook niet op de naam komen...
die wezens lopen achter elkaar en door het bos e.d. en dan de heuvel op. en die wezens zijn ook getekend toch...??? en is nacht e.d. of bedoel je die niet?
je bedoelt:quote:op dinsdag 12 april 2005 12:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet welke je bedoeld maar ik kan nu ook niet op de naam komen...
die wezens lopen achter elkaar en door het bos e.d. en dan de heuvel op. en die wezens zijn ook getekend toch...??? en is nacht e.d. of bedoel je die niet?
de sing it back (can 7 1930s mix). te vinden op de cd all back to the mine.quote:op dinsdag 12 april 2005 13:32 schreef taste het volgende:
niemand die weet wat voor muziek het is die in de heineken op mars reclame zit?
seven nation army - the white stripes, toch?quote:op dinsdag 12 april 2005 14:33 schreef klossie het volgende:
weet iemand het nummer wat ze draaien onder het programma the trip van mtv?
dank je, kan iemand bevestigen of dit het nummer is?quote:op dinsdag 12 april 2005 14:34 schreef thesilentenigma het volgende:
[..]
seven nation army - the white stripes, toch?
the blue man group-the current ft gavin rossdalequote:op maandag 11 april 2005 23:17 schreef ultralord het volgende:
[..]
[..]
die blauwe mannetjes zijn ook uit een band, tis een heel klein beetje techno erbij.
zit ook iets in met (hoofdartiest...) feat. the blue (nogwat)
ja ik ben onduidelijk, maar ja, ben straal vergeten hoe het heette en zag kort geleden de film weer, en herrinerde um me toen...
dus de vraag staat nog steeds open!
google is your best friendquote:op dinsdag 12 april 2005 15:21 schreef ultralord het volgende:
ja dat was um, ook die andere! thanxxxx!!!
bushman - no 1 elsequote:op dinsdag 12 april 2005 17:08 schreef davako het volgende:
ik zoek het nummer van deze clip.
crazyarab
wayne wade?quote:op woensdag 13 april 2005 10:23 schreef mystique_ het volgende:
okay...
ik zoek een liedje.... het is een cover van kenny rogers - lady, alleen deze is meer.. reggae achtig, maar ook supermooi. ik hoorde deze vandaag op de radio en nu moet ik 'm gewoon hebben..
weet iemand welke ik bedoel....??
jaaaaaa......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |