heb je de video bekeken ?quote:Op maandag 11 april 2005 17:58 schreef Marcel1984 het volgende:
dit is oud, en een paar ouwe mannen die verhalen ophangen en met papieren zwaaien noem ik geen "smoking gun"
ik wil duidelijk filmmateriaal en het liefst een stukje dode alien
quote:Op maandag 11 april 2005 18:04 schreef francorex het volgende:
[..]
heb je de video bekeken ?
kijk anders eens naar NASA secret transmissions, zeer overtuigende beelden !!
het aan de eenne kant belachelijk maken en aan de andere kant het mysterie in stand houden, moet stoppen !!!quote:Op maandag 11 april 2005 18:10 schreef Marcel1984 het volgende:
ik heb het al eens proberen te bekijken, niet afgekeken...ik vond het doodsaai....het kan best waar zijn allemaal hoor...maar dan nog...boeiend...wat moet je ermee
onbegonnen zaak jongen, jij wil niet weten hoeveel "mysteries" in stand worden gehoudenquote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef francorex het volgende:
[..]
het aan de eenne kant belachelijk maken en aan de andere kant het mysterie in stand houden, moet stoppen !!!
en dit door een officieel onderzoek en de vrijgave van alle documenten !!
en mss dan zullen we beter kunnen inschatten, waar we staan
then i rather die fighting !!quote:Op maandag 11 april 2005 18:58 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
onbegonnen zaak jongen, jij wil niet weten hoeveel "mysteries" in stand worden gehouden![]()
resistance is futile
Precies, dit is alles behalve "nieuw nieuws" maar een persconferentie van 2001(!)quote:Op dinsdag 12 april 2005 05:35 schreef BaajGuardian het volgende:
mja heb ik al eens 4 topics ofzo over gemaakt samen met Coz , mischien dat iemand er een link naar heeft.
als er ET-leven blijkt te zijn hier op aarde en de overheden zijn ervan op de hoogte, dan wordt dit stil gehouden voor het publiek. Als nu blijkt dat er idd ET's zijn, dan houd de overheid iets geheim. En dat moet niet kunnen. Daar komt nog eens bij: Als ze ons voorliegen, wat liegen ze ons dan nog meer voor??quote:Op maandag 11 april 2005 18:10 schreef Marcel1984 het volgende:
ik heb het al eens proberen te bekijken, niet afgekeken...ik vond het doodsaai....het kan best waar zijn allemaal hoor...maar dan nog...boeiend...wat moet je ermee
Ze komen maar terug als ze hard bewijs hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 17:48 schreef francorex het volgende:
enkel reakties van diegeenne die de video hebben bekeken graag !
ahh ok !!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef merlin693 het volgende:
Francorex ! nu aan het draaien (en check je mailbox voor dat FTP proggie )
We Built this empire
Global Dimming
The Jim Garrison Tape (JFK)
Secrets of the 3rd Reich
Geloof je pas als je met een multomap zwaait met een imponerend logo erop...quote:Op woensdag 13 april 2005 00:47 schreef Nynex het volgende:
Ik kan je bij deze vertellen dat er entiteiten bestaan die niet zoals wij op aarde leven.
Trust me on this one.
Happy?
Leven die volgens jou in een andere dimensie of komen ze van een andere planeet?quote:Op woensdag 13 april 2005 00:47 schreef Nynex het volgende:
Ik kan je bij deze vertellen dat er entiteiten bestaan die niet zoals wij op aarde leven.
Trust me on this one.
Happy?
Aan het antwoord op deze vraag ligt een omvangrijke uiteenzetting ten grondslag met betrekking tot de essentie van tijd, ruimte, de plaats van bewustzijn/"leven" binnen deze beiden, en een klein raakvlak met dimensies en frequenties. Deze uiteenzetting bespaar ik dit topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:41 schreef spiritual het volgende:
[..]
Leven die volgens jou in een andere dimensie of komen ze van een andere planeet?
ik snap wat je bedoelt nynex, maar het beeld dat je schets is wel erg troebel, kun je misschien toelichten wat je ervaringen of overuigingen zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef Nynex het volgende:
[..]
Aan het antwoord op deze vraag ligt een omvangrijke uiteenzetting ten grondslag met betrekking tot de essentie van tijd, ruimte, de plaats van bewustzijn/"leven" binnen deze beiden, en een klein raakvlak met dimensies en frequenties. Deze uiteenzetting bespaar ik dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |