abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2005 @ 17:48:19 #1
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_26151813
ik heb vernomen dat dit onderwerp al eens is aangesneden , maar omdat het belang zo groot is vind ik dat het moet geupdate worden.

hoe meer mensen dit zien des te beter ....

http://www.disclosureproject.com/

download de persconferentievideo !!

ik vraag aan allen die deze video bekijken om vooral skeptisch te zijn, maar niet vergeten open-minded te zijn !!

enkel reakties van diegeenne die de video hebben bekeken graag !
pi_26152022
dit is oud, en een paar ouwe mannen die verhalen ophangen en met papieren zwaaien noem ik geen "smoking gun"

ik wil duidelijk filmmateriaal en het liefst een stukje dode alien
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
pi_26152053
"We hebben 100'en experts die claimen dat ... " *zwaait met papieren*

zo, dat was m'n beste Disclosure-Project move
  maandag 11 april 2005 @ 18:04:00 #4
115996 francorex
pi_26152139
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:58 schreef Marcel1984 het volgende:
dit is oud, en een paar ouwe mannen die verhalen ophangen en met papieren zwaaien noem ik geen "smoking gun"

ik wil duidelijk filmmateriaal en het liefst een stukje dode alien
heb je de video bekeken ?

kijk anders eens naar NASA secret transmissions, zeer overtuigede beelden !!
  maandag 11 april 2005 @ 18:05:29 #5
115996 francorex
pi_26152164
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:04 schreef francorex het volgende:

[..]

heb je de video bekeken ?

kijk anders eens naar NASA secret transmissions, zeer overtuigende beelden !!
pi_26152296
ik heb het al eens proberen te bekijken, niet afgekeken...ik vond het doodsaai....het kan best waar zijn allemaal hoor...maar dan nog...boeiend...wat moet je ermee
  maandag 11 april 2005 @ 18:56:18 #7
115996 francorex
pi_26153320
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:10 schreef Marcel1984 het volgende:
ik heb het al eens proberen te bekijken, niet afgekeken...ik vond het doodsaai....het kan best waar zijn allemaal hoor...maar dan nog...boeiend...wat moet je ermee
het aan de eenne kant belachelijk maken en aan de andere kant het mysterie in stand houden, moet stoppen !!!

en dit door een officieel onderzoek en de vrijgave van alle documenten !!

en mss dan zullen we beter kunnen inschatten, waar we staan
pi_26153376
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef francorex het volgende:

[..]

het aan de eenne kant belachelijk maken en aan de andere kant het mysterie in stand houden, moet stoppen !!!

en dit door een officieel onderzoek en de vrijgave van alle documenten !!

en mss dan zullen we beter kunnen inschatten, waar we staan
onbegonnen zaak jongen, jij wil niet weten hoeveel "mysteries" in stand worden gehouden

resistance is futile
  maandag 11 april 2005 @ 19:55:57 #9
115996 francorex
pi_26154814
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:58 schreef Marcel1984 het volgende:

[..]

onbegonnen zaak jongen, jij wil niet weten hoeveel "mysteries" in stand worden gehouden

resistance is futile
then i rather die fighting !!
  dinsdag 12 april 2005 @ 02:51:37 #10
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26162720
als je er in gelooft moet je een deel van de oplossing zijn !! anders is het geschreeuw
  dinsdag 12 april 2005 @ 05:35:00 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26163194
mja heb ik al eens 4 topics ofzo over gemaakt samen met Coz , mischien dat iemand er een link naar heeft.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_26166208
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 05:35 schreef BaajGuardian het volgende:
mja heb ik al eens 4 topics ofzo over gemaakt samen met Coz , mischien dat iemand er een link naar heeft.
Precies, dit is alles behalve "nieuw nieuws" maar een persconferentie van 2001(!)

En er zijn al vrij veel topics verschenen met daarin interessante discussies waarbij voor mij naar voren is gekomen dat de hele persconferentie inderdaad een boel bewijs laat zien, maar dat dat bewijs keurig is opgeborgen in mappen en dat komt er ook niet uit, behalve in claims en verhalen.

voor mij is dat dus geen bewijs, maar slechts geschreeuw.

Als ze zo graag al het bewijs op en en bloot willen hebben, laat ze dan eerst met hun eigen papieren beginnen en zet die open en bloot op het net.

Verder eas het een slaapwekkend geheel, met weinig nieuws wat ik niet al op Discovery channel heb gezien...

maar goed, da's my 2 cents..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:07:54 #13
89763 spiritual
The ultimate style
pi_26168955
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:10 schreef Marcel1984 het volgende:
als er ET-leven blijkt te zijn hier op aarde en de overheden zijn ervan op de hoogte, dan wordt dit stil gehouden voor het publiek. Als nu blijkt dat er idd ET's zijn, dan houd de overheid iets geheim. En dat moet niet kunnen. Daar komt nog eens bij: Als ze ons voorliegen, wat liegen ze ons dan nog meer voor??
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:54:51 #14
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_26170111
...dit is toch niets anders dan het "verdwenen Fok!kers verhaal" - zij het op iets grotere schaal... discussie hierover is al vaak gevoerd; ze willen niet met hun bewijs op tafel omdat anders de wereld zoals wij die kennen in elkaar zou storten, maar hebben er geen moeite mee om een persconference te beleggen "om de mensen wakker te schudden". Vaag!, zeg ik je. Heel vaag. En totaal ongeloofwaardig.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_26171060
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:48 schreef francorex het volgende:
enkel reakties van diegeenne die de video hebben bekeken graag !
Ze komen maar terug als ze hard bewijs hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door Viperdesign op 12-04-2005 15:55:53 ]
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:51:26 #16
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26175565
Francorex...had een crash ben je e-mail adres kwijt om je dat proggie te sturen (mijn is jmt1970@xs4all.ml )
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:59:35 #17
115996 francorex
pi_26185298
hhmm kan je blijkbaar niet mailen !!?

[ Bericht 32% gewijzigd door francorex op 13-04-2005 15:34:39 ]
  woensdag 13 april 2005 @ 00:10:48 #18
115996 francorex
pi_26185554
trouwens hoe kun je weten dat amweb tv online is ?
pi_26186276
Ik kan je bij deze vertellen dat er entiteiten bestaan die niet zoals wij op aarde leven.
Trust me on this one.
Happy?
Senatus Populus Que Romanus
  woensdag 13 april 2005 @ 12:43:24 #20
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26192925
Francorex ! nu aan het draaien (en check je mailbox voor dat FTP proggie )

We Built this empire
Global Dimming
The Jim Garrison Tape (JFK)
Secrets of the 3rd Reich
  woensdag 13 april 2005 @ 14:19:02 #21
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26195523
Mij rijst de vraag, " waarom willen mensen het niet weten ? "

Het negeren , ontkennen, uitvluchten zoeken, zichzelf proberen te overtuigen met drogredeneringen om die ontkenning voor hun zelf goed te praten. Al met al bizarre vertoningen van de zwakke menselijke psyche die niet om kan gaan met nieuwe omstandigheden.

Disclosure project is heel goed onderbouwd met getuigen en bewijs materialen. ik heb niet alleen de persconferentie gezien , ook de 2 uur durende video met getuigenverklaringen alsmede de documenten gelezen.
dat aangevuld met m'n eigen ervaringen en onderzoek naar dit onderwerp kan ik niet anders concluderen dat disclosure naar mijn inzicht de meest complete en correcte stand van zaken weergeeft.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 13 april 2005 @ 15:44:03 #22
115996 francorex
pi_26197761
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef merlin693 het volgende:
Francorex ! nu aan het draaien (en check je mailbox voor dat FTP proggie )

We Built this empire
Global Dimming
The Jim Garrison Tape (JFK)
Secrets of the 3rd Reich
ahh ok !!

ps: weet niet juist wat ik met da programma kan doen...ken het niet zo goed !

heb zo een programma gehad maar weet niet meer hoe te gebruiken....sorry

mss kun je me helpen via messenger ?! francorex@hotmail.com
pi_26215793
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:47 schreef Nynex het volgende:
Ik kan je bij deze vertellen dat er entiteiten bestaan die niet zoals wij op aarde leven.
Trust me on this one.
Happy?
Geloof je pas als je met een multomap zwaait met een imponerend logo erop...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 14 april 2005 @ 17:41:58 #24
89763 spiritual
The ultimate style
pi_26226744
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:47 schreef Nynex het volgende:
Trust me on this one.
Happy?
Leven die volgens jou in een andere dimensie of komen ze van een andere planeet?
pi_26228016
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:41 schreef spiritual het volgende:

[..]

Leven die volgens jou in een andere dimensie of komen ze van een andere planeet?
Aan het antwoord op deze vraag ligt een omvangrijke uiteenzetting ten grondslag met betrekking tot de essentie van tijd, ruimte, de plaats van bewustzijn/"leven" binnen deze beiden, en een klein raakvlak met dimensies en frequenties. Deze uiteenzetting bespaar ik dit topic.
  donderdag 14 april 2005 @ 23:13:06 #26
89763 spiritual
The ultimate style
pi_26235993
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef Nynex het volgende:

[..]

Aan het antwoord op deze vraag ligt een omvangrijke uiteenzetting ten grondslag met betrekking tot de essentie van tijd, ruimte, de plaats van bewustzijn/"leven" binnen deze beiden, en een klein raakvlak met dimensies en frequenties. Deze uiteenzetting bespaar ik dit topic.
ik snap wat je bedoelt nynex, maar het beeld dat je schets is wel erg troebel, kun je misschien toelichten wat je ervaringen of overuigingen zijn?
pi_26237454
Het disclosure project was voornamelijk een reclameslogan, zogenaamd meer dan 50 getuigen uit de wereld van leger, inlichtingendienst en regeringsbeambten die 'aanwijzingen' hadden voor allerlei alien-gerelateerde zaken ...

Helaas viel die groep al snel uit elkaar, al voor de persconferentie zelf, nam austronaut Ed Mitchell, een der meest aanzienrijke getuigen afstand van de aandrijver van het project, die hij media-geilheid aanwreef ...

de lijst met getuigen bleek een groot aantal 'bekende' personen te bevatten en de getuigenissen zijn ook los allemaal bekende gevallen, die vaak, los van het D-project al prima gedocumenteerd zijn...

Iemand als "Clifford Stone' komt weinig overtuigend over ... iemand die al vanaf halverwege de tachtiger jaren in de UFO-scene rondloopt, en ooit een eenmalig succesje had, toen hij documenten opvroeg via de FOIA (Freedom of Information Act) waarbij de eerste Fax bleek te zitten die het bestaan van 'Project Aquarius' bewees, een radar-surveillance project van de inlichtingendienst en het leger op antartica, waarvan al lange tijd geruchten gingen, dat deze UFO-signalen had opgevangen, maar waarvan het bestaan altijd ontkent werd ....
Clifford Stone kwam pas na dit FOIA-succesje opeens met zijn andere verhaal, dat hij lange tijd bij het leger 'UFO-manusje-van-alles' was geweest, en UFO-missies naar Rusland begeleid had, als chauffeur en bij vertoningen van de toen bekende Autopsie-film in Roswell geweest was (die film werd later ontmaskerd als vervalsing, wat zijn verhaal wel een beetje ongeloofwaardig maakt)...

Punt is, in de UFO-scene lopen veel komedianten rond, veel mensen op zoek naar '15 minutes of Fame' en het is lastig, zo niet onmogelijk om goed te differentieren tussen zulke fantasten en werkelijke oprechte getuigenissen (waarbij misschien een deel der fantasten zolang hun verhaal vertellen, dat deze er zelf in zijn geloven)...

Greer's project is voornamelijk vastgelopen op het grote aantal 'clowns' en 'fantasten'...

natuurlijk het bewijst zeker niet dat er niet _meer_ zou kunnen zijn, ook niet of er tussen de clowns wel echte getuigen zaten ... maar de door dat project gebruikte methode was ongeschikt om hierin meer licht te brengen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26237517
Ja, dat kan en zal ik ooit eens een keer volledig doen, als ik er een keer de tijd voor weet te nemen ;D

For now, rest assured, they're out there. ^_^ Ongeacht de eventuele validiteit van het disclosure project.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')