Dus dit spelleke is een aanraderquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:24 schreef PLAE@ het volgende:
Frankrijk lijkt me lastig. Maar singleplayer doe je natuurlijk sneller de '36 campagne of zelfs eerder met de timepatch. dan moet het kunnen en je kan ook lekker in Afrika aan de gang
Trouwens, online is het lastig spelen met die timepatch. Als je dat geinstalleerd hebt komt je versie nooit overeen met de rest (die hebben meestal die patch niet). dat betekent helemaal overnieuw installeren voordat je goed online mee kan doen).
Na de wiki te hebben gelezen, ga ik denk ik inderdaad maar eerst eens met de SU aan de slagquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:24 schreef PLAE@ het volgende:
Frankrijk lijkt me lastig. Maar singleplayer doe je natuurlijk sneller de '36 campagne of zelfs eerder met de timepatch. dan moet het kunnen en je kan ook lekker in Afrika aan de gang
Trouwens, online is het lastig spelen met die timepatch. Als je dat geinstalleerd hebt komt je versie nooit overeen met de rest (die hebben meestal die patch niet). dat betekent helemaal overnieuw installeren voordat je goed online mee kan doen).
Als je dan de mindere graphics voor goed neemt (ik bedoel het is echt puur strategie en niks gen leuke bewegende poppetjes ofzoquote:
Wat kost ie ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 05:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als je dan de mindere graphics voor goed neemt (ik bedoel het is echt puur strategie en niks gen leuke bewegende poppetjes ofzo) dan is het wel iets voor je
![]()
Thxquote:Op woensdag 18 mei 2005 06:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
30 piek bij Bol en 27 nog iets bij Play.com.
Nuke stations? Waar vind ik die dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
je moet gewoon nuke stations bouwen..
je nuke's worden automatisch gemaakt; maar dat kan wel een klein jaartje duren per keer
vervolgend moet je eigenlijk ook nog iets hebben wat het kan afvuren zoals V2 rockets of
nuke-subs (secret weapon research)![]()
ik heb reeds iets van 8 nuke-gebouwen in amsterdam staan.. maar de eerste echt nuke laat nog op zich wachten![]()
Je bedoelt bij Nuclear ? Wat bij jou nu nog grijs is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:55 schreef Libris het volgende:
niet hier?
[afbeelding]
In het rijtje bovenaan?
ja sorry, ik bedoelde ook nuclearquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:02 schreef Burbo het volgende:
[..]
Je bedoelt bij Nuclear ? Wat bij jou nu nog grijs is?Nee, dat is een Nucleare Kerncentrale als het goed is...
Dit vraag ik me ook af, zit er een chat functie in het spel zelf, of moet je een ander programma gebruiken?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef PLAE@ het volgende:
We gaan hier nu aan een lan beginnen.
Maar hoe kan je in hemelsnaam chatten in een mp game![]()
Wanneer je een land annexeerd zul je zien dat het naar beneden gaat.. het duurt echter wel een jaartje of 2 voordat je er geen garrison meer in de buurt hoeft te hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanavond met een paar man via het Internet even wat uitproberen? Gewoon voor de lol? Wie kan er hosten enzo, kom maar met suggesties
Overigens heb ik na meerdere keren nog steeds niet goed door hoe ik die KUT PARTISAN ACTIVITY omlaag krijg en dat het laag BLIJFT![]()
ok, dank jequote:Op woensdag 18 mei 2005 08:20 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja sorry, ik bedoelde ook nuclear
op de screen van Libris nog greyed-out..
deze kan je gaan bouwen als je volgens mij een stuk of 4 nuclear onderzoeken hebt afgerond. daar komt dan zo elk half jaar een echte nuke uit![]()
Meer goederen produceren voor het volkquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanavond met een paar man via het Internet even wat uitproberen? Gewoon voor de lol? Wie kan er hosten enzo, kom maar met suggesties
Overigens heb ik na meerdere keren nog steeds niet goed door hoe ik die KUT PARTISAN ACTIVITY omlaag krijg en dat het laag BLIJFT![]()
Enige optie is z.s.m. Authoritair en Interventionist worden volgens mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:05 schreef PLAE@ het volgende:
Net even aan een spel begonnen samen met m'n broertje als Tsjechosslowakije en Roemenie.
Alleen wel erg lastig dat je geen oorlog kan verklaren de eerste jaren als je hen bent. Anders konden we mooi meteen even de Balkan innemen. Is daar geen enkele mogelijkheid toe?
![]()
dat deed ik een paar dagen geleden al maar heb geen Nederlander gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar niemand wil es het voortouw nemen om een online voorschot op een mulitplayer te maken oid?
maak genoeg consumer goods, je mag eigenlijk nooit partizan activity op je eigen grondgebied krijgen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
BoelezaaR, klinkt wel leuk
Destijds met Argentinie gingen ze idd ook op mn eigen grondgebied kloten, daarna alleen op veroverd gebied
yepquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef Burbo het volgende:
Maar met multiplayer is er ook de optie om het spel op pauze te zetten en\of op te slaan?
Ik heb de no-time patch ook en iemand zonder die patch kon succesvol joinen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Roellie80 het volgende:
ik ben aan het werk en ben vannavond ook druk
maar ik weet niet of het via internet een suc6 is.. ik heb ook de no-time patch geinstalleerd en ik las hier dat je dan niet kan joinen met andere games (incorrect version error)
Mooiquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:55 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb de no-time patch ook en iemand zonder die patch kon succesvol joinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |