I didquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Roellie80 het volgende:
in de 1936.eug staat ergens bovenin "GlobalStartDate" 1936
maak hier een getal naar keuze van en dit word je start year
dan is het een andere.. helemaal bovenin staat een startdatequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef VoreG het volgende:
In 32 beginnen is een stuk leuker, Rusland valt nu gelijk Manchuko aan waardoor ze ruzie hebben met Japan, leuk zoiets.
F12 -> Nofog -> ctrl+F12
Maakt het leuker
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:28 schreef VoreG het volgende:
1.2 patch staat er nog niet op.
Wat is dit dan?
Is dat dan scripted dat rusland manchuko aanvalt? Zouden er dan nog meer dingen inzitten
geen idee![]()
Komt omdat het van dezelfde makers isquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:14 schreef Nickthedick het volgende:
Dit spel lijkt volgens mij sprekend op Europa Universalis 2 of niet?
Wanneer wil je er 1 organiseren. Ik wil best helpen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
over lannen gesproken..
check mijn post op de vorige pagina
Ik ben gisteren ook weer met NL verder gegaan.
Ik heb oostenrijk en zwitserland ge-annexeerd
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:47 schreef Jegorex het volgende:
Oja, belgie en luxemburg bestaan niet meer, die horen nu bij Nederland.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:47 schreef Jegorex het volgende:
Speel het spel nu ook een paar dagen en ben na de tutorials meteen met Nederland begonnen. Toen ik tot de conclusie kwam dat ik niet sterk genoeg was om duitsland te weerstaan heb ik maar een aliantie met DL geslotenBen nu officieel nazi
![]()
Tot mijn grote verbazing sluit de USA zich na een paar jaar ook bij ons aan.
Japan verklaart ons de oorlog en even later doet Rusland hetzelfde.
USA bij de axis??![]()
ik doe al jaren m'n best om de USA bij mij en belgie te krijgen![]()
In Europa is nooit een "echte" oorlog ontstaan, tot nu toe speelt alles zicht af rond japan en de filipijnen (die ook in de axis zitten).
is het derde rijk nooit richting polen gegaan?
Oja, belgie en luxemburg bestaan niet meer, die horen nu bij Nederland.
je moet gewoon nuke stations bouwen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:57 schreef Burbo het volgende:
Hoe kan je nukes produceren? Ik heb de nodige technologie ervoor al geresearched, alleen ik kan nergens het menu-tje vinden waarin ze daadwerkelijk te produceren zijn
kans-loosquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe zou het trouwens zijn om als Zweden te beginnen? Snel ff Finalnd innemen en een enorme sterke muur oprichten tegen Rusland?En daarna via Noorwegen en Denemarken de rest lastig vallen
helaas.. het is slechts zwitserland..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:51 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
En ik wou net Roellie80 feliciteren met z'n ontroerend mooie plaatje![]()
Netjes Belgie en Lux. respecteren en toch 'n stukje Frankrijk in handen hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |