da's vervelend...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wilde dit spel kopen, was het nog niet geleverdgrmbl
Misschien zoek ik morgenavond nog even in Amsterdam...is die er dan niet, dan ga ik over op illegalere methodesquote:Op woensdag 27 april 2005 16:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
da's vervelend...
het is nu toch al een apar weken verkrijgbaar
Ik heb eigenlijk ook geen idee waar dit spel te koop zou zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Wáár is dit klote spel te koopWil ik eens wat legaals kopen, is het nergens te krijgen! waaaa!
Misschien wanneer er wat meer interesse voor komtquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:02 schreef -Angel- het volgende:
Wanneer komt er eens iemand met een After Action Report?
Neuh ik heb 1 tutorial gedaan daarna begonnen met Nederland als klein landjequote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ga ook maar es installen en dan heel langzaam elke tutorial tot me nemen, lijkt me waanzinnig cool spel als je het een beetje kunt, maar voor het zover is dat je dan ettelijke malen evenzovele landen de vernietiging in hebt gejaagd
Ik had denk ik gewoon geluk met belgiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:38 schreef Setambre het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zo snel een alliantie kunnen sluiten met belgie. Ze wijzen elke keer mijn non-agression packt af en een alliantie helemaal
Trouwen ik heb met duitsland al Polen en Denemarken overgenomen maar de partisan levels zijn erg hoog en er komen vaak rebellen. Hoe kan je dit voorkomen, dit is namelijk zwaaaaar irritant
99x is maxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef Setambre het volgende:
99 x ?!
Damn dat is ziek veel is goed ik zal het proberen
Grote boze Amerikanen boven je hoofd gezien?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef At_Fundum het volgende:
Ik weet alleen nog niet bij welke alliantie ik me aan zal sluiten als de oorlog in Europa losbreekt, maar we zullen wel zien met wie we het beste kunnen onderhandelen![]()
Ze zijn nog steeds erg vriendelijk, hoewel ze ooit de onafhankelijkheid beloofden aan de landen die inmiddels tot de argentijnse dictatuur behoren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:28 schreef VoreG het volgende:
Grote boze Amerikanen boven je hoofd gezien?
met de no-time patch kan je beginnen wanneer je maar wil en doorspelen tot 2199quote:
kijk eens op de wiki-site (link staat in de op)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:39 schreef Setambre het volgende:
Heeft er iemand een link met een overzicht van alle units + brigades.
Ik word helemaal gek namelijk om bedenken wat alle units allemaal kunnen.
Bijv ik gooide eerst altijd een mix van brigades door elkaar, maar een engineer brigade geeft + 1 max speed en een hoop defence. Als dit mix met bij Early artillery die - 1 max speed geeft heft het elkaar op. Je kan daarom het beste als je voor speed wilt gaan die twee niet mixen. Bijvoorbeeld als je met je tanks wilt gaan Blitzen
en zo heb je nog een tal van voorbeelden.
Cool thnxquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kijk eens op de wiki-site (link staat in de op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |