Dat was dus niet afdoendequote:Op maandag 11 april 2005 19:49 schreef surferr het volgende:
[..]
ik heb alle OP's gelezen maar niet al het lucht er tussen.
Mja ook ik zie mezelf niet echt meer als newbie eigenlijkquote:
www.actionradio.nl/listen.plsquote:Op maandag 11 april 2005 19:45 schreef djayzz het volgende:
heeft Iemand linkje naar Fok radio?
goh..ik ook, maar aangezien er zoveel *geruchten* gingen over een geinteresseerde SBS...vandaar...quote:
NEUH !quote:Op maandag 11 april 2005 19:56 schreef surferr het volgende:
wil iemand dan een korte samenvatting geven?
Hey, ik heb elke reactie gelezen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 19:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat yvonne ergens zei in 20 topics geleden ofzo; over dat ryan3 en stali echt vermist zouden zijn dat er dan allang mensen van de oude garde hier op fok helemaal in paniek waren en druk aan het zoeken zouden zijn gegaan.
Ik zie zo goed als alleen maar newbies in deze reeks. Zegt toch wel wat denk ik zo
Ryan en Stali vinden een gat in de bossen, gaan op onderzoek uit, geven geen gehoor meer, fok op zijn kop, nog geen spoor van Ryan en Stali, wel van het gat.quote:Op maandag 11 april 2005 19:56 schreef surferr het volgende:
wil iemand dan een korte samenvatting geven?
Nee, een topic binnenkomen, roepen: "Ik heb niets gelezen, maar jullie zijn een stel sukkels..." dat is echt heel reëel!quote:
En is Yvonne er al?quote:
quote:
Nu loop je de boel te verdraaien , zo neem jij het tot je. Maar zo heb ik het echt niet gezegd en ook niet bedoeld.quote:Op maandag 11 april 2005 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, een topic binnenkomen, roepen: "Ik heb niets gelezen, maar jullie zijn een stel sukkels..." dat is echt heel reëel!![]()
*eensch is*!quote:Op maandag 11 april 2005 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil telefoongesprekken horen, geen muziek!
*ongeduldig trappelt
Nee... ik heb het wel een beetje bijgehouden vanaf e topic.. maar niet echt gereageerd.. Ook geen tijd gehad om te zoeken... (en geen zin...)quote:Op maandag 11 april 2005 20:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik jou hier een keer had zien posten![]()
Ben jij ook al op onderzoek geweest ? Ik wil er wel een keer heen.
Nolius heeft al 100 keer naar hun nummer gebeld, en nu proberen we uit te zoeken waar ze wonen *roles eyes*.quote:Op maandag 11 april 2005 20:05 schreef surferr het volgende:
[..]
Nu loop je de boel te verdraaien , zo neem jij het tot je. Maar zo heb ik het echt niet gezegd en ook niet bedoeld.
En als je echt écht geloofd dat iemand vermist is ga je toch niet op een forum daar over praten, (31 delen lang!)
Waarom heeft niemand die 2 eens gebeld, of bij ze langs geweest . i.p.v 's avonds in een bos gaan zoeken![]()
Als je me nu nog steeds niet reeël vindt , dan spoor jij niet helemaal want dan kom je bij mij over als iemand die het maar al te spannend vind als ze echt vermist zouden zijn.
leedvermaak noem je zoiets.
Sorry, maar er is ook op deze post gewoon maar één reactie mogelijk: lees je in! We zeggen het niet voor niets! Ik heb ook alles gelezen, en ik ben hier niet de enige. Dan komt veel info tot je, en zul je je mening m.b.t. het wel of niet sporen wellicht toch moeten herzien.quote:Op maandag 11 april 2005 20:05 schreef surferr het volgende:
[..]
Als je me nu nog steeds niet reeël vindt , dan spoor jij niet helemaal want dan kom je bij mij over als iemand die het maar al te spannend vind als ze echt vermist zouden zijn.
quote:Op maandag 11 april 2005 20:07 schreef Mirage het volgende:
Zullen we vanavond aardig blijven tegen elkaar ?
Moet het echt?quote:Op maandag 11 april 2005 20:07 schreef Mirage het volgende:
Zullen we vanavond aardig blijven tegen elkaar ?
quote:
Ik loop een minuut achter met WMPquote:Op maandag 11 april 2005 20:18 schreef Molluck het volgende:
godverdomme wat een waardeloze connectie met winamp 128
Ik zie nog iemand, geen hoofd maar wel blond haar!quote:Op maandag 11 april 2005 20:15 schreef djayzz het volgende:
Ligt het aan mij, of is die webcam van iemands achterhoofd, met een paar figuren iets verderop met koptelefoons op?
FOK!kers vermist en datende Yvonnequote:Op maandag 11 april 2005 20:18 schreef Molluck het volgende:
godverdomme wat een waardeloze connectie met winamp 128
ja ik zit nu op 96 kbpsquote:Op maandag 11 april 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
FOK!kers vermist en datende Yvonne
Andere opties.
Dat zag ik ook, maar het probleem is dat ie alleen met HQ WMP connectquote:Op maandag 11 april 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
FOK!kers vermist en datende Yvonne
Andere opties.
Nee dat denk ik niet. Net zo min als vloeibaar gasquote:Op maandag 11 april 2005 20:27 schreef juiced het volgende:
Volgens mij is het gewoon een grote grap. Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |