abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30911511
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:59 schreef Nemephis het volgende:

Wanneer gaan ze nu die commentatoren eens vervangen? Die lui kunnen beter commentaar gaan leveren bij begravenissen ofzo.....
Zit jij nog steeds te kijken naar Eurosport met Nederlands commentaar????

Ben jij niet goed ofzo?

Overzetten op Engels commentaar. Die gasten hebben tenminste verstand van zaken en zijn hypergemotiveerd iedere race. Ze heeben Randy Mamola iedere MotoGP race in de pits voor verslaglegging en interviews..

Stik ik bedenk me net, dat jij vast een Kabel-kijker bent Tja dan maar een schotel aanschaffen voor goed commentaar kerel.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zondag 25 september 2005 @ 11:58:03 #253
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30911621
Hayden netjes 4de..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_30911802
tja..wat moet ik zegge? Prachtige race.. van iedereen. En CHeca, wie had dat gedacht..
"Dude.. they can't get any better than that"
  zondag 25 september 2005 @ 12:54:26 #255
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_30912933
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:16 schreef Nemephis het volgende:
[afbeelding]

Yeah! beterssss!
pi_30913376
quote:

Ben jij niet goed ofzo?

Overzetten op Engels commentaar. Die gasten hebben tenminste verstand van zaken en zijn hypergemotiveerd iedere race. Ze heeben Randy Mamola iedere MotoGP race in de pits voor verslaglegging en interviews..

Stik ik bedenk me net, dat jij vast een Kabel-kijker bent Tja dan maar een schotel aanschaffen voor goed commentaar kerel.
Auw...dat was een beetje veel zout in de wond in één keer
Engels commentaar is altijd veel beter idd, die commentatoren zijn tenminste enthousiast! Nederlandse commentatoren geven altijd de indruk dat ze liever iets anders zouden doen dan zo'n wedstrijd verslaan...
quote:
tja..wat moet ik zegge? Prachtige race.. van iedereen. En CHeca, wie had dat gedacht..
Nakano ... ja het wás prachtig...jammer dat het zo snel voorbij was - snik - : Nog mooier zou het zijn om hem eens een keer op het podium te zien!

de GP van Quatar (goed geschreven?) bij de weg is op zatermiddag volgende week, voor de geïnteresseerden, en niet op zondag. Wedden dat Rossi die voor de grap ook nog even wint?
pi_30928101
Rossiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  zondag 25 september 2005 @ 22:07:17 #258
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30928612
Feyenoord!!! * Barça
pi_30934520
Rossi
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_30937963
quote:
Op zondag 25 september 2005 13:11 schreef Nemephis het volgende:
de GP van Quatar (goed geschreven?)
Qatar

wat een prestatie van Valentino vijf op een rij
  donderdag 29 september 2005 @ 11:40:28 #261
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31022425
Over 5 minuten de vrije trainingen live op Eurosport
pi_31023034
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:53 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ben jij niet goed ofzo?

Ik heb schotel maar hoor duits commentaar
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_31025991
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ik heb schotel maar hoor duits commentaar
Het ligt aan de schotelontvanger die je hebt, maar ik kan zowel op de analoge schotelontvanger als de digitale zelf de taal kiezen.. Op de Amstrad-analoge moest ik gewoon effe een paar keer op de zender knopdrukken om de taal te selecteren spaans/duits/engels/frans. Op de Philips digitale zit het gewoon onder een selectie knop op de asb...
Gewoon effe op je asb kijken en checken op Eurosport..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_31038424
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:56 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Het ligt aan de schotelontvanger die je hebt, maar ik kan zowel op de analoge schotelontvanger als de digitale zelf de taal kiezen.. Op de Amstrad-analoge moest ik gewoon effe een paar keer op de zender knopdrukken om de taal te selecteren spaans/duits/engels/frans. Op de Philips digitale zit het gewoon onder een selectie knop op de asb...
Gewoon effe op je asb kijken en checken op Eurosport..
]

Tnx zal eens kijken
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:34:42 #265
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31080546
Kom op Hayden zet hem op vanmiddag,podium wordt weer eens tijd
pi_31080989
Om het maar eens even over de 125 CC te hebben.

Wat is die Talmasci een knuppel om de teamorders van KTM te negeren. Dadelijk wordt Luthi nog met 1 punt voorsprong op Kallio wereldkampioen.

Die heeft volgend jaar nog wat goed te maken als ie voor KTM in de 250 CC uitkomt.
pi_31083524
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:51 schreef Leatherface het volgende:
Om het maar eens even over de 125 CC te hebben.

Wat is die Talmasci een knuppel om de teamorders van KTM te negeren. Dadelijk wordt Luthi nog met 1 punt voorsprong op Kallio wereldkampioen.

Die heeft volgend jaar nog wat goed te maken als ie voor KTM in de 250 CC uitkomt.
knuppel? ik vind hem meesterlijk..

geen tijd voor een discussie nu, moto gp begint zo.. maar ik geef hem gelijk.. als je kan, gewoon het podium pakken!!!!

(zag de reactie in de pitbox.. )
pi_31085741
Gibernau blijft om te huilen, en Rossi blijft doen wat hij goed kan, prima race weer.
Atje zeggen is adje doen!
pi_31086068
mooie strijd tussen melandri en rossi jammer dat melandris actie niet lukte maar 2e plaats in de wk stand moet wel gaan lukken want biaggi bakt er ook nix van en over gibernau wil ik het al helemaal niet hebben.
gibernau
melandri
pi_31086144
Je hebt helemaal gelijk Max Marco, leuk dat je zo snel na de race al een pc kon vinden

edit:

[ Bericht 15% gewijzigd door At_Fundum op 01-10-2005 15:39:08 ]
Atje zeggen is adje doen!
pi_31086441
idd mooie race. Leuk om Hayden weer op het podium te zien. OOow, zag je trouwens die actie van rossi, die melandri een complumentje wou geven en een (iets te hard) kloptje op z'n neus gaf dat ging nog bijna fout, hahahaha! Maar was weer zeer vermakelijk.
pi_31086518
Max? Marco bedoel je?
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:18:49 #273
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31086612
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Eastwood het volgende:
idd mooie race. Leuk om Hayden weer op het podium te zien. OOow, zag je trouwens die actie van rossi, die melandri een complumentje wou geven en een (iets te hard) kloptje op z'n neus gaf dat ging nog bijna fout, hahahaha! Maar was weer zeer vermakelijk.
Die semi High-Five was echt gaaf..

Wat een start van Hayden,en nog de lap record mee pakken in de laatste ronden

Beetje jammer van Gibernau..

maar een mooie race
pi_31087420
Nakano netjes gedaan!!
Jammer dat roodkapjes' Duc tegenviel...

Klasse van Melandri, ondanks z'n blessures.
En ik moet eerlijk zeggen, ik had Sete de overwinning ook wel gegund maar ja, dan moest ie maar niet zo snel die ene bocht in willen jakkeren.

Over twee weekjes Phillips Island .. midden in de nacht
pi_31087546
nog meer mensen de 125cc gezien?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:13:29 #276
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31088077
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef Eastwood het volgende:
nog meer mensen de 125cc gezien?
Het scheen nogal top te zijn geweest.
Vanavond maar even de herhaling kijken
pi_31263628
Hmmm nog ff 1x over die filmpjes beginnen op motogp.com (dus TimoBasso.. ook ff opletten )

Maar ik hoorde een gerucht dat je de "id's" in de url moet veranderen. Voorbeeldje..

motogp.com/nl/motogp/index.html?menu=videos&multimedia_id=148167&language_id=0&format_id=4&gallery_id=37585

nou zie ik 3x "id=" in de url staan.. Zou je dat moeten veranderen zodat die website denkt dat jij betaald hebt? zo ver gaat mijn kennis in internet nou ook weer niet

het is nu toch komkommer-tijd in de MotoGP...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:13:18 #278
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31416378
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:47 schreef Eastwood het volgende:
Hmmm nog ff 1x over die filmpjes beginnen op motogp.com (dus TimoBasso.. ook ff opletten )

Maar ik hoorde een gerucht dat je de "id's" in de url moet veranderen. Voorbeeldje..

motogp.com/nl/motogp/index.html?menu=videos&multimedia_id=148167&language_id=0&format_id=4&gallery_id=37585

nou zie ik 3x "id=" in de url staan.. Zou je dat moeten veranderen zodat die website denkt dat jij betaald hebt? zo ver gaat mijn kennis in internet nou ook weer niet

het is nu toch komkommer-tijd in de MotoGP...
Ik heb er geen Ballen verstand van ..

maar dit weekend weer Moto GP Phillip Island

Hayden op het podium
Chris Vermeulen in top 6,dat zou echt te gek zijn
pi_31420600
Ja, ondank dat Rossi bijna alles wint is er in de MotoGP nog voldoende spanning en sensatie!
Bekijk mijn homepage
Sport liefhebber en verstand ervan? Voorspel allerlei sporten, zoals MotoGP, Formule 1 en Voetbal
pi_31421956
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef wouterHendriks het volgende:
Ja, ondank dat Rossi bijna alles wint is er in de MotoGP nog voldoende spanning en sensatie!
Het mooiste is dat hij de druk op weet te voeren als geen ander, zonder Rossi wordt de GP saai..

Toen Doohan stopte zag ik het nut van de MotoGP ff niet meer in, totdat die Italiaan zich liet zien..

zie eurosport site http://www.eurosport.com/motogp/ , mooie quote van Doohan:
"You're watching the best of an era – if you want to watch second-rate people, go watch something else"
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_31422358
ja.. heb er weer zin in.. wel half 7 opstaan, maar dat moet dan maar haha
Dan is 2 weken toch wel lang, zonder motoGP.. maarja, mijn voorspelling van het podium.. ik wacht nog ff op de qualificatie, kan je veel beter schatten.

een wedje leggen.. om de "eer" uiteraard..
pi_31423352
2002 was jvdg nog heel sterk op philip island hij streed toen om p3 met kato en ukawa alleen hadden zij
4 takten en jurgen een oude nsr 500
pi_31423570
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef M.Melandri het volgende:
2002 was jvdg nog heel sterk op philip island hij streed toen om p3 met kato en ukawa alleen hadden zij
4 takten en jurgen een oude nsr 500
kan me ook zoiets herinneren ja. Niet type motor, dat weet ik allemaal niet, maar wel dat ie daar goed reed. Wie niet eigenlijk? snelle baan met vloeiende lijnen.. ideaal voor iedereen
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:46:11 #284
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31425371
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef Eastwood het volgende:
ja.. heb er weer zin in.. wel half 7 opstaan, maar dat moet dan maar haha
Dan is 2 weken toch wel lang, zonder motoGP.. maarja, mijn voorspelling van het podium.. ik wacht nog ff op de qualificatie, kan je veel beter schatten.

een wedje leggen.. om de "eer" uiteraard..
Hayden
Rossi
Vermeulen

pi_31433819
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef kawotski het volgende:
Het mooiste is dat hij de druk op weet te voeren als geen ander, zonder Rossi wordt de GP saai..
Wat me altijd wel opviel (weet niet of het de laatste tijd ook zo is), is dat de commentatoren nooit snapten dat Rossi best wel vooraan kan rijden, maar 2e eigenlijk veel leuker vindt - tot de laatste ronde natuurlijk
Bekijk mijn homepage
Sport liefhebber en verstand ervan? Voorspel allerlei sporten, zoals MotoGP, Formule 1 en Voetbal
pi_31438493
Doet vermeulen mee deze grand prix ?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:43:51 #287
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31438970
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef mikezwet het volgende:
Doet vermeulen mee deze grand prix ?
Ja op de Camel Honda..

Hayden netjes weer 3de bij de trainingen
pi_31441921
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:43 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Ja op de Camel Honda..

Hayden netjes weer 3de bij de trainingen
hayaden idd naatjes, maar of ie een 1e plaats haalt.. ik weet het niet hoor (maar we hopen wel uiteraard )

maar ik las op motoGP.com dat er nogal wat valpartijen waren. onder andere 2 high siders van cappirossi en roberts die daardoor niet meer doen aan deze race. Vanavond dan maar ff "watch" kijken op eurosport.. want het schijnt nogal spectaculair te zijn
pi_31462024
1. Rossi
2. Hayden
3. Checa

(de ducs doen het goed de laatste tijd, jammer van cappirossi, maar ik heb wel enige hoop in checa)

Dan nog een voorspelling waarom Gibernau niet in de top 3 staat.. Let op mijn woorden, die gast gaat een paar keer de grindbak in waardoor die pas als 5e ofzo over de streep gaat. Hogesnelheden op de baan.. hij zal zich vast een aantal keer flink verremmen..
pi_31462350
melandri gaat het podium denk ik ook wel halen
1 rossi
2 melandri
3 hayden
4 checa
5 gibernau

wel weinig deelnemers maar 17 of battaini moet gewoon tot de race toegelaten worden.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:01:38 #291
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31462450
Hayden pole..

come on.. golden boy
pi_31468911
hoelaat zijn jullie van plan om te kijken..? live at 6 o'clock? of kijken jullie de herhalingen om half 10 of 1 uur (eurosport) ?

Ik denk dat ik om 6 uur de tv aan zet...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:32:52 #293
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31476354
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef Eastwood het volgende:
hoelaat zijn jullie van plan om te kijken..? live at 6 o'clock? of kijken jullie de herhalingen om half 10 of 1 uur (eurosport) ?

Ik denk dat ik om 6 uur de tv aan zet...
Ik kijk de herhaling wel..
pi_31477454
live en dan f1 kijken
race begint om 6:30
pi_31482767
nou dat was het weer... Mooie race, knap van hayden.. dat hij het tempo van rossi bij kon houden, had ik niet verwacht. en Checa.. mazzel heeft die gozer joh, dat hij net voor melandri over de streep kwam.

weet iemand trouwens iets over Barros? Die gast werd gelanceerd joh..dat wil je niet weten
pi_31483957
vond het niet een super leuke race alleen voorin waren er wel wat gevechten alleen was rossi te goed wel jammer van melandri die ducati komt nog net met zijn vermogen er voorbij.
vond f1 leuker.
pi_31484452
Het interesseert Rossi ook geen moer dat ie al kampioen is en niet meer 'hoeft'. Hij doet het gewoon!

Iemand trouwens de nieuwste roddels al gehoord dat Rossi wel voor Yamaha wil blijven rijden, maar dan in zijn eigen team (met eigen sponsors=geen Gauloises) zodat ie ook af en toe in een (Marlboro) Ferrari kan stappen? Las het gisteren op een of andere MotoGP site.
pi_31484499
quote:
Seven-time world champion Valentino Rossi looks set to rock Moto GP by demanding his own team for 2006, says an informed source close to Eurosport. The Italian already has a contract in place with Yamaha for next season, but wants his own team to avoid conflict with his Formula One ambitions.
bron

voor de mensen die geen engels kunnen: Rossi wil eigen team op zetten, om problemen uit de weg te gaan ivm het rijden in een F1 bolide, wat ie toch best leuk vind om te doen.. het zal je hobby maar zijn, net als die rally

[ Bericht 37% gewijzigd door Eastwood op 16-10-2005 11:35:24 ]
pi_31484610
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef Nemephis het volgende:
Het interesseert Rossi ook geen moer dat ie al kampioen is en niet meer 'hoeft'. Hij doet het gewoon!

Iemand trouwens de nieuwste roddels al gehoord dat Rossi wel voor Yamaha wil blijven rijden, maar dan in zijn eigen team (met eigen sponsors=geen Gauloises) zodat ie ook af en toe in een (Marlboro) Ferrari kan stappen? Las het gisteren op een of andere MotoGP site.
hoorde ik laatst ook al maar dat wil gauloises niet hebben want die willen dat rossi voor hun uitkomt.
pi_31484626
ja dat weet ik dus niet meer... een van de vele sites waar ik langs kwam (heb even in de geschiedenis van Firefox gezocht, maar sorry, zou het niet meer weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')