Zit jij nog steeds te kijken naar Eurosport met Nederlands commentaar????quote:Op zondag 25 september 2005 10:59 schreef Nemephis het volgende:
Wanneer gaan ze nu die commentatoren eens vervangen? Die lui kunnen beter commentaar gaan leveren bij begravenissen ofzo.....
Auw...dat was een beetje veel zout in de wond in één keerquote:Zit jij nog steeds te kijken naar Eurosport met Nederlands commentaar????
Ben jij niet goed ofzo?
Overzetten op Engels commentaar. Die gasten hebben tenminste verstand van zaken en zijn hypergemotiveerd iedere race. Ze heeben Randy Mamola iedere MotoGP race in de pits voor verslaglegging en interviews..
Stik ik bedenk me net, dat jij vast een Kabel-kijker bent Tja dan maar een schotel aanschaffen voor goed commentaar kerel.
Nakano ... ja het wás prachtig...jammer dat het zo snel voorbij was - snik - : Nog mooier zou het zijn om hem eens een keer op het podium te zien!quote:tja..wat moet ik zegge? Prachtige race.. van iedereen. En CHeca, wie had dat gedacht..
Qatarquote:Op zondag 25 september 2005 13:11 schreef Nemephis het volgende:
de GP van Quatar (goed geschreven?)
Ik heb schotel maar hoor duits commentaarquote:Op zondag 25 september 2005 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds te kijken naar Eurosport met Nederlands commentaar????
Ben jij niet goed ofzo?
Overzetten op Engels commentaar. Die gasten hebben tenminste verstand van zaken en zijn hypergemotiveerd iedere race. Ze heeben Randy Mamola iedere MotoGP race in de pits voor verslaglegging en interviews..
Stik ik bedenk me net, dat jij vast een Kabel-kijker bentTja dan maar een schotel aanschaffen voor goed commentaar kerel.
![]()
Het ligt aan de schotelontvanger die je hebt, maar ik kan zowel op de analoge schotelontvanger als de digitale zelf de taal kiezen.. Op de Amstrad-analoge moest ik gewoon effe een paar keer op de zender knopdrukken om de taal te selecteren spaans/duits/engels/frans. Op de Philips digitale zit het gewoon onder een selectie knop op de asb...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ik heb schotel maar hoor duits commentaar![]()
]quote:Op donderdag 29 september 2005 13:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het ligt aan de schotelontvanger die je hebt, maar ik kan zowel op de analoge schotelontvanger als de digitale zelf de taal kiezen.. Op de Amstrad-analoge moest ik gewoon effe een paar keer op de zender knopdrukken om de taal te selecteren spaans/duits/engels/frans. Op de Philips digitale zit het gewoon onder een selectie knop op de asb...![]()
Gewoon effe op je asb kijken en checken op Eurosport..
knuppel? ik vind hem meesterlijk..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:51 schreef Leatherface het volgende:
Om het maar eens even over de 125 CC te hebben.
Wat is die Talmasci een knuppel om de teamorders van KTM te negeren. Dadelijk wordt Luthi nog met 1 punt voorsprong op Kallio wereldkampioen.
Die heeft volgend jaar nog wat goed te maken als ie voor KTM in de 250 CC uitkomt.
Die semi High-Five was echt gaaf..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Eastwood het volgende:
idd mooie race. Leuk om Hayden weer op het podium te zien. OOow, zag je trouwens die actie van rossi, die melandri een complumentje wou geven en een (iets te hard) kloptje op z'n neus gafdat ging nog bijna fout, hahahaha! Maar was weer zeer vermakelijk.
Het scheen nogal top te zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef Eastwood het volgende:
nog meer mensen de 125cc gezien?
Ik heb er geen Ballen verstand vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:47 schreef Eastwood het volgende:
Hmmm nog ff 1x over die filmpjes beginnen op motogp.com (dus TimoBasso.. ook ff opletten)
Maar ik hoorde een gerucht dat je de "id's" in de url moet veranderen. Voorbeeldje..
motogp.com/nl/motogp/index.html?menu=videos&multimedia_id=148167&language_id=0&format_id=4&gallery_id=37585
nou zie ik 3x "id=" in de url staan.. Zou je dat moeten veranderen zodat die website denkt dat jij betaald hebt? zo ver gaat mijn kennis in internet nou ook weer niet![]()
het is nu toch komkommer-tijd in de MotoGP...
Het mooiste is dat hij de druk op weet te voeren als geen ander, zonder Rossi wordt de GP saai..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:30 schreef wouterHendriks het volgende:
Ja, ondank dat Rossi bijna alles wint is er in de MotoGP nog voldoende spanning en sensatie!
kan me ook zoiets herinneren ja. Niet type motor, dat weet ik allemaal niet, maar wel dat ie daar goed reed. Wie niet eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef M.Melandri het volgende:
2002 was jvdg nog heel sterk op philip island hij streed toen om p3 met kato en ukawa alleen hadden zij
4 takten en jurgen een oude nsr 500
Haydenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:20 schreef Eastwood het volgende:
ja.. heb er weer zin in.. wel half 7 opstaan, maar dat moet dan maarhaha
Dan is 2 weken toch wel lang, zonder motoGP.. maarja, mijn voorspelling van het podium.. ik wacht nog ff op de qualificatie, kan je veel beter schatten.
een wedje leggen.. om de "eer" uiteraard..
Wat me altijd wel opviel (weet niet of het de laatste tijd ook zo is), is dat de commentatoren nooit snapten dat Rossi best wel vooraan kan rijden, maar 2e eigenlijk veel leuker vindt - tot de laatste ronde natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef kawotski het volgende:
Het mooiste is dat hij de druk op weet te voeren als geen ander, zonder Rossi wordt de GP saai..
Ja op de Camel Honda..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:17 schreef mikezwet het volgende:
Doet vermeulen mee deze grand prix ?
hayaden idd naatjes, maar of ie een 1e plaats haalt.. ik weet het niet hoor (maar we hopen wel uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ja op de Camel Honda..
Hayden netjes weer 3de bij de trainingen
Ik kijk de herhaling wel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:41 schreef Eastwood het volgende:
hoelaat zijn jullie van plan om te kijken..? live at 6 o'clock? of kijken jullie de herhalingen om half 10 of 1 uur (eurosport) ?
Ik denk dat ik om 6 uur de tv aan zet...![]()
bronquote:Seven-time world champion Valentino Rossi looks set to rock Moto GP by demanding his own team for 2006, says an informed source close to Eurosport. The Italian already has a contract in place with Yamaha for next season, but wants his own team to avoid conflict with his Formula One ambitions.
hoorde ik laatst ook al maar dat wil gauloises niet hebben want die willen dat rossi voor hun uitkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef Nemephis het volgende:
Het interesseert Rossi ook geen moer dat ie al kampioen is en niet meer 'hoeft'. Hij doet het gewoon!
Iemand trouwens de nieuwste roddels al gehoord dat Rossi wel voor Yamaha wil blijven rijden, maar dan in zijn eigen team (met eigen sponsors=geen Gauloises) zodat ie ook af en toe in een (Marlboro) Ferrari kan stappen? Las het gisteren op een of andere MotoGP site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |