quote:Op maandag 11 april 2005 17:43 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb gelijk even meegedaan met alle prijsvragen![]()
Ik heb een nieuw doel in mn levenquote:Op maandag 11 april 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik doe altijd mee.
En eindelijk iets gewonnen
Whehequote:
Ik doe met alles mee, maar nu bedenk ik: stel nou dat ik een stomme prijs win, dan is mijn kans om daarna een leuke prijs te winnen kleiner denk ik... Maar hoe meer ik meedoe, hoe meer kans op een prijs...quote:Op maandag 11 april 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Soms zitten er echt leuke prijzen bij.
Maar als het prijzen zijn waarbij ik niks aan heb, doe ik niet mee.
quote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik doe met alles mee, maar nu bedenk ik: stel nou dat ik een stomme prijs win, dan is mijn kans om daarna een leuke prijs te winnen kleiner denk ik
quote:... Maar hoe meer ik meedoe, hoe meer kans op een prijs...
Dilemma, dilemma
Bupa weet altijd raadquote:Op maandag 11 april 2005 17:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Statistiek is nooit mn sterkste kant geweest![]()
quote:
Nou ik vond dat Ghostbuster stom deed.Dan krijg je van mij een warm onthaal!quote:Op maandag 11 april 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Waar heb ik dit warme, liefdevolle ontvangst aan te danken?
Ja los gaan op dinsdag avondquote:Op maandag 11 april 2005 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, dat is wat minder ja. Maar dan kun je morgenavond toch gewoon lekker flink los gaan?
quote:Op maandag 11 april 2005 18:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ik vond dat Ghostbuster stom deed.Dan krijg je van mij een warm onthaal!![]()
![]()
Jaquote:
Ach joh, 18 stelt achteraf gezien ook niks voor (wat mij betreft)quote:Op maandag 11 april 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Janou maar ik ben morgen jarig en dan en ik wordt maar één keer 18
Ja dat valt niet op héquote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan meld je je morgen ziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |