Het is dat ik op een stoel zit en niet op een mand, anders was ik er zo doorgevallenquote:Op maandag 11 april 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen staat op een 'at random' gekozen plek (Behalve ik, Tania en niksan![]()
)
Dus niet miepen

Ja maar een van mijn vaste routines om te aanbidden is om op ze te poepen..quote:

Ik sinds Eternal Sunshine Of The Spotless Mindquote:Op maandag 11 april 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu pas fan?
Damn, toen ik nog in mijn luiers lag te stinken was ik al fan van hem

Nu snap ik meteen waarom je Mister Fok! bent gewordenquote:Op maandag 11 april 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar een van mijn vaste routines om te aanbidden is om op ze te poepen..
[afbeelding]

Gefeliquote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Timmai het volgende:
Halloterug van een weekend weg, ik kijk op FOK! en ik zie dat ik gewonnen heb bij de prijsvraag: de cd van Maud die ik al heb
Maar wel leuk natuurlijk

Dan heb je héél wat in te halen, makkerquote:Op maandag 11 april 2005 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik sinds Eternal Sunshine Of The Spotless Mind![]()

Ja he? Ze zijn gevallen voor mijn kontquote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen waarom je Mister Fok! bent geworden

TOEVAL OF NIET!!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gefeli
Ik wacht nog steeds tot ik wat win

Ik heb al ESOTSM, The Majestic èn Man On The Moon. Ik wil wel nog The Truman Show kopenquote:Op maandag 11 april 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan heb je héél wat in te halen, makker

quote:Op maandag 11 april 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen staat op een 'at random' gekozen plek (Behalve ik, Tania en niksan![]()
)
Dus niet miepen

Dizer!quote:Op maandag 11 april 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar een van mijn vaste routines om te aanbidden is om op ze te poepen..
[afbeelding]

Doenquote:Op maandag 11 april 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al ESOTSM, The Majestic èn Man On The Moon. Ik wil wel nog The Truman Show kopen

quote:Op maandag 11 april 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
TOEVAL OF NIET!!!!!
IK HEB OOK GEWONNEN![]()
![]()
![]()

Anders ga je jezelf de hele tijd quoten ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik keek even wie er allemaal gewonnen hadden....blijk ik er ook tussen te staan

Ja hallo. Weet je hoe kei toevallig dit isquote:Op maandag 11 april 2005 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders ga je jezelf de hele tijd quoten ofzo.![]()

Ik geloof niet in toeval, alleen in voorbestemming.quote:Op maandag 11 april 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo. Weet je hoe kei toevallig dit is [afbeelding]

quote:Op maandag 11 april 2005 17:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geloof niet in toeval, alleen in voorbestemming.
Het was dus gewoon voorbestemd, niets bijzonders.

Volgens mij mag het wel als je het vraagt voor msn. Denk ik danquote:Op maandag 11 april 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas nou op!! Straks word je ook gebanned!!!

Ik heb er 'even' een rok bij gekocht van 50 euro.quote:

Ooh, dan zondig ik elke maandquote:Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb er 'even' een rok bij gekocht van 50 euro.
Nog geen dag mijn salaris en nu alweer debiel geshopt

Ik hou de stand wel bij Skaaiquote:Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb er 'even' een rok bij gekocht van 50 euro.
Nog geen dag mijn salaris en nu alweer debiel geshopt

DVD's zijn okayquote:Op maandag 11 april 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, dan zondig ik elke maand
Ik ben dvd verslaafd af maar deze maand kwamen al die mooie releases die ik wou hebben.. dus heb ik 150 euro uitgegeven aan dvd's

Ja hallo IK wou die cd van Anouk, pikkerd!quote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gefeli
Ik wacht nog steeds tot ik wat win

Anouk is van mijquote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hallo IK wou die cd van Anouk, pikkerd!
Gefeliciteerd, tof mên

quote:Op maandag 11 april 2005 17:43 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb gelijk even meegedaan met alle prijsvragen![]()

Ik heb een nieuw doel in mn levenquote:Op maandag 11 april 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik doe altijd mee.
En eindelijk iets gewonnen

Whehequote:

Ik doe met alles mee, maar nu bedenk ik: stel nou dat ik een stomme prijs win, dan is mijn kans om daarna een leuke prijs te winnen kleiner denk ik... Maar hoe meer ik meedoe, hoe meer kans op een prijs...quote:Op maandag 11 april 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Soms zitten er echt leuke prijzen bij.
Maar als het prijzen zijn waarbij ik niks aan heb, doe ik niet mee.

quote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik doe met alles mee, maar nu bedenk ik: stel nou dat ik een stomme prijs win, dan is mijn kans om daarna een leuke prijs te winnen kleiner denk ik
quote:... Maar hoe meer ik meedoe, hoe meer kans op een prijs...
Dilemma, dilemma

Bupa weet altijd raadquote:Op maandag 11 april 2005 17:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Statistiek is nooit mn sterkste kant geweest![]()

quote:

Nou ik vond dat Ghostbuster stom deed.Dan krijg je van mij een warm onthaal!quote:Op maandag 11 april 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Waar heb ik dit warme, liefdevolle ontvangst aan te danken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |