Ja los gaan op dinsdag avondquote:Op maandag 11 april 2005 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, dat is wat minder ja. Maar dan kun je morgenavond toch gewoon lekker flink los gaan?

quote:Op maandag 11 april 2005 18:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ik vond dat Ghostbuster stom deed.Dan krijg je van mij een warm onthaal!![]()
![]()

Jaquote:

Ach joh, 18 stelt achteraf gezien ook niks voor (wat mij betreft)quote:Op maandag 11 april 2005 18:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Janou maar ik ben morgen jarig en dan en ik wordt maar één keer 18

Ja dat valt niet op héquote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan meld je je morgen ziek!

Ik werd 18 op 1 januari 2000quote:Op maandag 11 april 2005 18:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ach joh, 18 stelt achteraf gezien ook niks voor (wat mij betreft)

Is ook zo, je bent op 1-1 jarig... lijkt me ook erg vervelendquote:Op maandag 11 april 2005 18:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik werd 18 op 1 januari 2000
maar nee, het was niks bijzonders

Mja, ik dacht: als je dan toch 18 moet worden, is 1-1-2000 wel een leuke dag. Maar nee, het was even stom als al mn andere verjaardagen.quote:Op maandag 11 april 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is ook zo, je bent op 1-1 jarig... lijkt me ook erg vervelend![]()

Is dawn gelijk dood?quote:

Damn -> verdomme -> maak me doodquote:Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is dawn gelijk dood?![]()
Het was sarcastisch hoor,als ik een Guus meeuwis cd wil,dan spaar ik wel een paar koffiepunten op ofzo![]()

Bedankt Nanoquote:Op maandag 11 april 2005 19:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Damn -> verdomme -> maak me dood
Ach ja de betekende dus dat jij dood moest.
Nee dat gun ik je ook niet!

Verjaardagen zijn sowiezo overratedquote:Op maandag 11 april 2005 18:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mja, ik dacht: als je dan toch 18 moet worden, is 1-1-2000 wel een leuke dag. Maar nee, het was even stom als al mn andere verjaardagen.![]()

Dus ik hoef taalkundig gezien niet eens doodquote:Op maandag 11 april 2005 19:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Ik heb het woordenboek niet bij de hand

Daarvoor ging je naar een verjaardag voor het zakje snoep dat je achteraf kreegquote:Op maandag 11 april 2005 19:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Juistvanaf een jaar of 11 mag dat best afgeschaft worden.

Idd, en je werd weer thuisgebracht enzoquote:Op maandag 11 april 2005 19:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Daarvoor ging je naar een verjaardag voor het zakje snoep dat je achteraf kreeg!!

Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 11 april 2005 19:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus ik hoef taalkundig gezien niet eens dood![]()

ik las Blowenquote:Op maandag 11 april 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, en je werd weer thuisgebracht enzoHeb best toffe dingen gedaan met mijn verjaardagen in die jaren. Kaarsen maken, karten, bowlen, zwemmen
.
Maar idd, na je 11e mag het afgeschaft worden...Heeft ook totaal geen zin, je krijgt er geen vrije dag om, niemand heeft er eigenlijk behoefte aan ...

ja die van mij ging ineens om space vragen enzoquote:Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef mark_03 het volgende:
M'n MSN ... wat doe je
Zit die update te downloaden, nu ligt m'n hele MSN eruit![]()

Ik ben er altijd nogquote:Op maandag 11 april 2005 19:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Ik heb het woordenboek niet bij de hand

Vind jij MSN 7 leukquote:Op maandag 11 april 2005 19:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja die van mij ging ineens om space vragen enzo![]()
maar werkt wel leuk![]()

Heb een joint voor m'n 11e verjaardag gehadquote:

Irritante kut buzzerfunctiequote:Op maandag 11 april 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jij MSN 7 leuk
Dat is voor de breezer-drinkende jeugd

Oh seriuesquote:Op maandag 11 april 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb een joint voor m'n 11e verjaardag gehad![]()

Jaquote:Op maandag 11 april 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Irritante kut buzzerfunctie
Randjeugd die de hele tijd je beeldscherm laat trillen![]()
![]()

Ik kon helemaal niet buzzerenquote:Op maandag 11 april 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Irritante kut buzzerfunctie
Randjeugd die de hele tijd je beeldscherm laat trillen![]()
![]()

quote:Op maandag 11 april 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind jij MSN 7 leuk
Dat is voor de breezer-drinkende jeugd

Wacht even,ga gelijk vragen of die regel bij mijn oma ook geldt!quote:Op maandag 11 april 2005 19:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh seriuesrelax, ik heb nog nooit gerookt
Krijg mooi wel 50 euro van me oma nu![]()

Ik moet eerlijk zeggen dat ik m'n eerste sigaret ooit op oudjaarsnacht heb gehad (afgelopen jaar dus)... toch best knapquote:Op maandag 11 april 2005 19:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh seriuesrelax, ik heb nog nooit gerookt
Krijg mooi wel 50 euro van me oma nu![]()

een 1 en een 8quote:

quote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had al n poosje de beta versie
![]()
en ja best grappig met je muis proberen een zinnetje te schrijven

Er heeft vandaag iemand achter m'n computer gezeten... heb allemaal pop-ups en allemaal vage toestanden... m'n MSN doet 't nu dus niet meer. Wordt helemaal gek hier (kut-pop-ups)quote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had al n poosje de beta versie
![]()
en ja best grappig met je muis proberen een zinnetje te schrijven

quote:Op maandag 11 april 2005 19:54 schreef Nano het volgende:
[..]
als je het andersom schrijft krijg je 81,dat is veel minder leuk,dus wees nu maar blij!![]()

Maar hij ziet er wel goed uit voor 81 hoorquote:Op maandag 11 april 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wrijf het er maar lekker in, Nano.
Hij wordt oud

Wat dat betreft kun je beter 21 wordenquote:Op maandag 11 april 2005 19:54 schreef Nano het volgende:
[..]
een 1 en een 8
18
als je het andersom schrijft krijg je 81,dat is veel minder leuk,dus wees nu maar blij!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |