Ja, in dat opzicht vind ik je ook heel bijzonder. Dat heb ik niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af waarom het zo is dat de meeste mensen zich niets schijnen te herinneren voor de leeftijd van 5 of 6. Niet wat ze deden. Niet hoe ze dachten. Ik herinner me hele denkprocessen en indrukken vanaf de leeftijd van 1,5.
Waarom? Dat vraag ik me echt af.

Ik vraag me wel af of er meer mensen zijn die zich hun babytijd kunnen herinneren. Hoever herinneringen terug gaan. En of er mensen zijn die ideeen hebben over het waarom daarvan.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht vind ik je ook heel bijzonder. Dat heb ik niet.
Mijn eerste herinneringen in de aardse leven beginnen vanaf de leeftijd 3/4. Aan mij valt wel erg op hoe consistent en constant ik altijd al was, vanaf baby zijn al een dierengek en gek op knuffelbeesten. Ook de normen en waarden zijn zeer constant gebleven.

quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef JohnDope het volgende:
niks is voor altijd.

dus iets is voor altijd.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef JohnDope het volgende:
niks is voor altijd.

Nee.. niks.... de void zou Dodeca zeggen.quote:

quote:Op zondag 31 juli 2005 19:36 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
ik herinner me ook nog wel een paar dingen uit die tijd hoor.. wat wel opvalt is inderdaad het "bewust zijn" ten tijde van die momenten.
waarschijnlijk is het te wijten aan een snellere ontwikkeling van de hersenen waardoor je eerder in staat bent om herinneringen op te slaan. Je bewustzijn daarentegen is niet gebonden aan hersenen ( dus ook niet afhankelijk van de ontwikkeling ervan ) en is iets van je ziel en dus tijdloos
dat verklaard dan waarom je op 1.5 jaar net zo bewust was als je nu bent..

Hey.... deze heb ik gemist.......... verdomme.....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Om me hierin te wagen is een soort training voor me. Geen protest hoorEn als er teveel volgt doe ik het lekker op slot. Kunnen jullie lekker niet! Nana-nanana

wie is de void? Ken wel ene Void Settller.... en waar komt dodeca vandaan?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee.. niks.... de void zou Dodeca zeggen.

de void is de leegte. De lege ruimte.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wie is de void? Ken wel ene Void Settller.... en waar komt dodeca vandaan?

i see......quote:Op zondag 31 juli 2005 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
de void is de leegte. De lege ruimte.
En dodeca is een andere user hier die niet heel erg vaak komt maar een zeer eigen stijl en taalgebruik heeft.

quote:Op zondag 31 juli 2005 21:49 schreef Stenny het volgende:
Sommigen worden al geboren met dat éne special
[afbeelding]
en bij anderen moet het groeien (zoals bij de man in kwestie waarmee het topic weer groeide ahum).

mens, als je lult over mensen noem dan wel het beestje bij de naam dan weten we allemaal over wie het gaat. Zucht wie bedoel je?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:49 schreef Stenny het volgende:
[afbeelding]
en bij anderen moet het groeien (zoals bij de man in kwestie waarmee het topic weer groeide ahum).

quote:Op zondag 31 juli 2005 22:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
mens, als je lult over mensen noem dan wel het beestje bij de naam dan weten we allemaal over wie het gaat. Zucht wie bedoel je?

quote:Op zondag 31 juli 2005 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je woordkeus......als je LULT over mensen....Daar ging het nou net om.... Of je leest even terug...

Dus dát krijg je als ons DNA muteert naar 12 strengen...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:49 schreef Stenny het volgende:
[afbeelding]

Heb je die foto dan niet gezien van die man met een beetje grote...?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kan jij in het hoofd van Stenny kijken
Dan wil ik dat leren van je.

Could have known it..quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:51 schreef Stenny het volgende:
Heb je die foto dan niet gezien van die man met een beetje grote...?

Tis wel even slikken ja, maar heb je die reclame gezien die net boven dít topic stond?, heb er een printscreentje van gemaakt:quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Could have known it..
nog steeds aant slikken..?

Hee, goed idee, stuur jij het plaatje naar het games opperhoofd? Voor degene die dit over het hoofd gezien hebben (is knap), nog een keer:quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:46 schreef iteejer het volgende:Die foto zouden we idd naar mrSubtle moeten sturen (het opperhoofd van games)
Maar het heeft jullie behoorlijk aangesproken, kan ik wel concluderen he..?
De Stenbok viel zeker wel wat tegen gisteravond..

quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:44 schreef iteejer het volgende:
Plaatje is doorgestuurd, met vermelding van jouw naam

Je bent wel op dreef he? Deze hoort meer int keldertje overigens...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef Stenny het volgende:
Trouwens: liever zo'n grote, dan deze:
[afbeelding]

Ben ik op dreef?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef he? Deze hoort meer int keldertje overigens...

quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef Stenny het volgende:
Ben ik op dreef?![]()
Ik wist het niet!
[afbeelding]
[afbeelding]

Nou John Dope..... je hebt je antwoordquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:50 schreef Stenny het volgende:
[quote]Op zondag 31 juli 2005 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je woordkeus......als je LULT over mensen....Daar ging het nou net om.... Of je leest even terug...
[/quote
]![]()
![]()
![]()
Wat een bak, als je lult over...

je zou toch denken dat die de zintuigen meer prikkeldquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:53 schreef Stenny het volgende:
Trouwens: liever zo'n grote, dan deze:
[afbeelding]

Als je daarmee een klap op je zintuigen krijgt zal het ongetwijfeld meer doen dan prikkelen alleen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
je zou toch denken dat die de zintuigen meer prikkeld![]()

Misschien de pijnzintuigen, ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
je zou toch denken dat die de zintuigen meer prikkeld![]()

Ik ga door voor de Boa, liever dan voor de Woestijnplant.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je daarmee een klap op je zintuigen krijgt zal het ongetwijfeld meer doen dan prikkelen alleen.![]()

mwoah.... die vond IK nou wel prikkelend. *trapt open deur in*quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ga door voor de Boa, liever dan voor de Woestijnplant.![]()

Wat heeft de natuur toch met die dingen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah.... die vond IK nou wel prikkelend. *trapt open deur in*![]()

quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat heeft de natuur toch met die dingen?:
[afbeelding]

Goh.... ik heb jou je nooit eerder zien bemoeien met conspiracy topics.... waarom kom je nu dan opeens op de proppen met deze alien.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Stenny het volgende:
Gut, had zij nou maar niets gezegd:
[afbeelding]

De Bonobo's hè! Die zijn bi en gaan voor de vrede dmv orgasmes; zodra er ruzie dreigt, gaan zij sexen. Heel slim van ze.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kweet het ook niet. Maar ik weet wel dat ik ooit zwaar voortijdig sexuele voorlichting moest gaan geven om uit te leggen waarom de dieren in de dierentuin toch telkens net die bewegingen maakte.
De bonobo´s in de apenheul gaven werkelijk de doorslag. Ik kan echt geen dierentuin binnenlopen of het begint.
Zou het aan mijn energie liggen?

Mooi... welke doorgedraaide wetenschapper neemt de uitdaging aan om dat stuk DNA van die apen te isoleren en dat te implanteren in het onze?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
De Bonobo's hè! Die zijn bi en gaan voor de vrede dmv orgasmes; zodra er ruzie dreigt, gaan zij sexen. Heel slim van ze.![]()

Ik denk dat we vanzelf in die richting evolueren; de Bonobo's wijzen de weg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Mooi... welke doorgedraaide wetenschapper neemt de uitdaging aan om dat stuk DNA van die apen te isoleren en dat te implanteren in het onze?

Terorrisme, economische problemen en onderdrukking zullen uit de wereld geholpen worden als iedereen gewoon aan seks denkt en niet aan welvaart... Ik zie hier eigenlijk wel een oplossing in: je hele leven high zijn van de orgasmes.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanzelf in die richting evolueren; de Bonobo's wijzen de weg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |