Heel leuk, maar probeer zoveel mogelijk op het gebied van de X factor te blijven, anders worden de modjes boos.quote:Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef db70 het volgende:
mensen die praten zwijgen niet
quote:Op maandag 11 april 2005 11:50 schreef giscard het volgende:
de appel valt niet ver van de boom
Don't mess with my mind.quote:Op maandag 11 april 2005 11:54 schreef Kwezel het volgende:
het is ´s ochtends kouder dan buiten
ok deze heeft tot nu toe het beste TRU gehalte !quote:wie met beide benen op de grond staat komt nooit een stap verder
Keyboard errorquote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef Sapientiea het volgende:
Sarcasm is just one more service we offer!
Who is General Failure and why is he reading my hard disk? Niet echt SiFi maar vond um wel leuk.
Toch een klein linkje van mezelf, niet boos worden Mods!, als grapje wat betreft dit citaat ("boldly go...").quote:Op maandag 11 april 2005 15:27 schreef francorex het volgende:
space the final frontier, these are the voyages of the starship enterprise. Its continuing mission to seek out new life and new civiliciations...
and to boldly go, WHERE SOMEONE HAS GONE BEFORE !!! ( thx to hoagland )
nee, maak vooral de mods niet boos!!!quote:Op maandag 11 april 2005 18:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Toch een klein linkje van mezelf, niet boos worden Mods!,
Regeltjes werken wel, 'k ben erg blij met de FOK Mods, ga maar eens op de prikborden van Startpagina kijken, FOK doet wel iets beter hoor!quote:Op maandag 11 april 2005 18:41 schreef db70 het volgende:
[..]
nee, maak vooral de mods niet boos!!!
![]()
en nu nog een spreuk
Ik kots op boze mods
met een ufo erbij voor de x-factor
ok vind 'm goed ! wie bied meer !quote:wie met beide benen op de grond staat komt nooit een stap verder
Merlin, kom zelf eens met iets?quote:Op dinsdag 12 april 2005 02:09 schreef merlin693 het volgende:
OK tussenstand ik vind dat DB70 de lijst aanvoerd met Beste TRU onliner!
[..]
ok vind 'm goed ! wie bied meer !
Deze vind ik tot nu toe erg leuk, maar die over de Seriewoordenaar is ook chillen.quote:Op maandag 11 april 2005 11:48 schreef Molluck het volgende:
zonder tut heeft het leven geen nut
(tut= totale unificatietheorie)
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef nappel het volgende:
..er spookt iemand door mijn hoofd..
..UMTS stoort op mijn telepatisch kanaal..
..als het om vliegende schotels gaat, moet je je kopje erbij houden..
..aliens zijn maar vreemdelingen..
..morgen vind je ze grappiger..
Ook van Loesje:quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Een van Loesje:
Als je niet weet waar je heen gaat
kom je er altijd.
Nou dan ben ik geen echte man.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:20 schreef nokwanda het volgende:
Ha!!! Die laatste.....
Nog een uit dat rijtje. Niet echt heel erg spiritueel maar wel heel leuk: eigenlijk meer een voor R&P
Echte mannen eten geen honing
Die kauwen op bijen
Zou zo op mij kunnen slaan.... voel me aangesproken.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Stenny het volgende:
En nog een: (auteur onbekend): Life is a bitch, make the bitch your friend
* DemonRage is 'm zo eens tegengekomen:quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Stenny het volgende:
En nog een: (auteur onbekend): Life is a bitch, make the bitch your friend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |