abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 11:32:00 #251
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32448224
aargh., weer eens op de Ergo gestapt maar dat viel even heel vies tegen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  FOK!fossiel maandag 21 november 2005 @ 12:20:51 #252
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32449339
Nou ik zal je de mislukte spelling van m'n nick vergeven . De genante foto's zijn er nog niet, wel de officiele foto's:

Met vriendin: http://www.evenement-foto.com/b_galaorca0386.jpg (ik ben die met de letters door het gezicht )
Met ploeg en coach: http://www.evenement-foto.com/b_galaorca0697.jpg (wederom de letters door m'n gezicht )
Chick on a mission
pi_32450912
Mooi dubbeltweetje!
  FOK!fossiel maandag 21 november 2005 @ 15:05:49 #254
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32453433
Mooi in de zin van: "ha! twee (even) lange dames met ongeveer gelijk gewicht, dat staat leuk in de dubbel 2" of vind je onze outfits gewoon heel geslaagd?
Chick on a mission
pi_32455306
Julie roeipakjes zijn niet zo praktisch volgens mij. Zonder off topic te gaan lijkt mij de omschrijving 'mooie dubbeltwee' de juiste!
pi_32456518
De roeipakjes van de Gyasdames: http://www.vkmag.com/media/roeieningroningen.jpg
pi_32459717
Ja, een aantal Euroïden hadden bij euros afgelopen dinsdag op de borrel de ongecensureerde versie gezien, en toen hebben die maar besloten om gyas ff op de hoogte te stellen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2005 19:25:16 ]
  maandag 21 november 2005 @ 21:18:22 #258
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_32463197
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
De roeipakjes van de Gyasdames: http://www.vkmag.com/media/roeieningroningen.jpg

Dat is dus mijn stuurploegje

Leuke dames hoor! Volgens het slachtoffer heeft ze gewoon een panty aan met (wit) ondergoed.... heb het gevraagd dus, maar je weet nooit natuurlijk. Gelukkig vat ze het wel goed op dat deze foto heel weblog en forum afstruinend nederland onder ogen komt
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  maandag 21 november 2005 @ 21:22:04 #259
58060 Apoc2003
pi_32463294
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:17 schreef ocf81 het volgende:
Ja, een aantal Euroïden hadden bij euros afgelopen dinsdag op de borrel de ongecensureerde versie gezien, en toen hebben die maar besloten om gyas ff op de hoogte te stellen.
Helaas is dit de enige versie van de foto (zo niet wi ik die foto wel eens zien )

Overigens zijn de fotos nu alleen zichtbaar voor ingelogde leden, en is deze foto de best bekeken foto allertijden op de gyas site, hij is nu zo'n 6600 keer bekeken
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_32463581
van horen zeggen enzo
pi_32480226
quote:
Op maandag 21 november 2005 21:18 schreef Apoc2003 het volgende:
Volgens het slachtoffer heeft ze gewoon een panty aan met (wit) ondergoed.
Ik heb de foto nog eens langdurig en zeer nauwkeurig onderzocht .. en ik geloof haar. Haar dijen maskeren het witte ondergoed het streepje is een schaduw. Als slag heb ik tegen menig stuurvrouwkruis aangekeken (totdat we waren overgestapt in een voorlader), dus mijn visie op de zaak kan als expert opinion worden bestempeld.

Is er on topic dan helemaal niets te melden?
pi_32480900
expert opinion
Niet zo veel te melden.
Haddne wel het al eens over middengewicht 8+'en gehad? Euros wil er een gaan kopen voor toekomstige zware 8'en, maar ik zie het vooralsnog niet zo zitten.
Wanneer er een acht komt met enig Zwaar Kaliber™ past die al niet meer in de boot omdat ze te zwaar zijn.
Er werd wel gezegd dat wij "uitzonderlijk zwaar" waren met een bootgemiddelde van 88 kg in het seizoen, maar dat geloof ik eignelijk niet. Zo'n net-niet-lichte-pikken-boot zoals zwaar 2006 wellicht gaat worden, waar ca. de helft van de 8 net geen lichte pik zijn en er hooguit een paar echte zware mannen in de boot zitten, daar is het wellicht een goede boot voor, maar dat is m.i. niet een selectie waar je, techniek buiten beschouwing latend, wedstrijden mee wint. (Een zware man is voor mij zoiets als >1.95m en >85kg met <12% vet erop, dat ben ik dus net wel )
pi_32483674
De ervaring bij onze vereniging is dat lichte ploegen makkelijk kunnen roeien in een te zware boot, maar dat zware roeiers niet kunnen roeien in een te lichte boot. Dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk!
Mijn ploeg 4x+ heeft een gemiddeld gewicht van 95 kg en is 1.97 - 2.02 m lang (vetpercentages zijn (gelukkig) onbekend). Er is maar 1 boot op de vereniging die ons gewicht goed draagt (klasse 90-100 kg) en die delen we o.a. met een damesploeg met een gemiddeld roeiersgewicht van 65 kg. Ze roeien er naar eigen zeggen heerlijk in en willen niets anders.
  FOK!fossiel woensdag 23 november 2005 @ 14:56:54 #264
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32508236
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:57 schreef nogeenmaarten het volgende:

Ik heb de foto nog eens langdurig en zeer nauwkeurig onderzocht .. en ik geloof haar. Haar dijen maskeren het witte ondergoed het streepje is een schaduw. Als slag heb ik tegen menig stuurvrouwkruis aangekeken (totdat we waren overgestapt in een voorlader), dus mijn visie op de zaak kan als expert opinion worden bestempeld.
Hadden jouw stuurvrouwen dan ook rokjes aan? (In mijn belevingswereld zijn stuurtjes altijd gekleed in warme broeken, liefst met een regenbroek eroverheen)

Ehm en iets te melden? Hmm de coach zei afgelopen maandag na een echt goeie training: "Er zijn trainingen waarvoor ik coach, en dit was er zeker 1 van"
Onze verkleumde hoofdjes gloeide toen even van trots
Chick on a mission
pi_32558074
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:56 schreef Keroppi het volgende:
Hadden jouw stuurvrouwen dan ook rokjes aan? (In mijn belevingswereld zijn stuurtjes altijd gekleed in warme broeken, liefst met een regenbroek eroverheen)
Puur theoretisch kunnen stuurvrouwen ook in het kruis worden gekeken als ze niet aan het sturen zijn en wel een rokje dragen. Awel, over theorie kan je boeken vol schrijven en er geen zak mee opschieten.
Morgenochtend skiffen als de wind afneemt tot 7 Bft te Hoek van Holland (of minder). Uitdagend weer voor subtiele balansoefeningen.
pi_32567902
Zo, gisteren een bezoekje aan Proteus Eretes gebracht om onze vlag terug te krijgen. Het was erg gezellig. het duurde echter wel een tijdje voordat ik binnen was, al was ik wel een keer tot halverwege de trap gekomen voordat ze iedereen erin lieten. Echter, met 3-4 man aan je jasje is het lastig traplopen
pi_32612473
Het gaat straks weer gebeuren: de trein in om naar de Hel te gaan... Ik heb er zin in!
pi_32612794
Euros gaat helaas nit omdat de botenwagen niet omhoog kan. Het wordt de Hel van het Oosten ofwel een trial van 4 km.
pi_32621857
quote:
Op zondag 27 november 2005 08:06 schreef the_bbk het volgende:
Het gaat straks weer gebeuren: de trein in om naar de Hel te gaan... Ik heb er zin in!
Geweldig, toch een afvaardiging! Nr. 287, ben zeer benieuwd. Van onze vereniging moet je tegen finn borms. Hij skifft op de 4 km al ca. 2 min sneller dan ik. De hel treft in elk geval onhels en dus uitstekend weer.
pi_32966169
nog mensen die vandaag meedoen aan de NKIR? Veel succes iig! ben benieuwd hoe onze selectie van zwaar, licht en dames het doet!
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:30:49 #271
58060 Apoc2003
pi_32970448
Donderdag een outing in een c4+ gedaan... waren we ongeveer 4 km weg van het vlot toen we een startje gingen doen. De eerste twee halen gingen prima maar bij de derde haal knapte mij blad helemaal dubbel zonder dat ik wat geraakt had... moesten we met drie man terug roeien want ik kon m'n paal niet meer gebruiken En wat was het koud .....
-Rudyard Kipling
pi_32987046
Ik ben wel nar de KNIR geweest om te kijken naar mijn ploeggenoten en mijn zusje, maar heb helaas zelf heb ik door mijjn rugblessure niet mee kunnen doen.

Een kapotte paal komt niet zo heel vaak voor. Nog ingepikt op eenden of drijvende rommel voordat je dat deed?
pi_33037547
Afgelopen zomer ook een gebroken riem gehad in de skiff. Breuk net aan de handle-kant van de dol. Grote knal en gelijk achterover het water in. Riem had ik al horen kraken dus er zat al een zwakke plek in.
Overigens de aanhaalhoogte gezien van Hamburger bij de NKindoor (tot onder zijn kin!)? Ik heb het ook even geprobeerd, maar ik ga er zeker niet harder door.
Verder mis ik de after foto;s van chick on a mission (zie bovenaan de pag.). Niet voor publicatie geschikt vanwege jeugdige meekijkers?
pi_33043559
hmm, de genante foto's zijn natuurlijk wel het interessantst

Godallemachtig wat ben ik (nog steeds!) brak van de kaalscheerborrel van gisteren. Het ging ook wel door tot een uur of half 3, en het bier en de oude jenever vloeide gestaag door mijn keel, dus het kan daar wel aan liggen
Er is gelukkig toch weer een nieuwe 8+, en ze zijn nu ook tot onze kolom toegetreden.
Na de NKIR jeuken mijn handen wel hard om weer eens te gaan roeien of hard te gaan ergometeren, maar als ik weer wedstrijden wil starten moet ik mij inhouden, een zeer irritant gegeven kan ik wel zeggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2005 14:57:59 ]
pi_33077106
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:47 schreef ocf81 het volgende:
Godallemachtig (knip)
Idd! http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-45032.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')