quote:Op maandag 21 november 2005 17:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
De roeipakjes van de Gyasdames: http://www.vkmag.com/media/roeieningroningen.jpg
Helaas is dit de enige versie van de foto (zo niet wi ik die foto wel eens zienquote:Op maandag 21 november 2005 19:17 schreef ocf81 het volgende:
Ja, een aantal Euroïden hadden bij euros afgelopen dinsdag op de borrel de ongecensureerde versie gezien, en toen hebben die maar besloten om gyas ff op de hoogte te stellen.
Ik heb de foto nog eens langdurig en zeer nauwkeurig onderzocht .. en ik geloof haar. Haar dijen maskeren het witte ondergoed het streepje is een schaduw. Als slag heb ik tegen menig stuurvrouwkruis aangekeken (totdat we waren overgestapt in een voorlader), dus mijn visie op de zaak kan als expert opinion worden bestempeld.quote:Op maandag 21 november 2005 21:18 schreef Apoc2003 het volgende:
Volgens het slachtoffer heeft ze gewoon een panty aan met (wit) ondergoed.
Hadden jouw stuurvrouwen dan ook rokjes aan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:57 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik heb de foto nog eens langdurig en zeer nauwkeurig onderzocht .. en ik geloof haar. Haar dijen maskeren het witte ondergoed het streepje is een schaduw. Als slag heb ik tegen menig stuurvrouwkruis aangekeken (totdat we waren overgestapt in een voorlader), dus mijn visie op de zaak kan als expert opinion worden bestempeld.
Puur theoretisch kunnen stuurvrouwen ook in het kruis worden gekeken als ze niet aan het sturen zijn en wel een rokje dragen. Awel, over theorie kan je boeken vol schrijven en er geen zak mee opschieten.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:56 schreef Keroppi het volgende:
Hadden jouw stuurvrouwen dan ook rokjes aan?(In mijn belevingswereld zijn stuurtjes altijd gekleed in warme broeken, liefst met een regenbroek eroverheen)
Geweldig, toch een afvaardiging! Nr. 287, ben zeer benieuwd. Van onze vereniging moet je tegen finn borms. Hij skifft op de 4 km al ca. 2 min sneller dan ik. De hel treft in elk geval onhels en dus uitstekend weer.quote:Op zondag 27 november 2005 08:06 schreef the_bbk het volgende:
Het gaat straks weer gebeuren: de trein in om naar de Hel te gaan... Ik heb er zin in!
Idd! http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-45032.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:47 schreef ocf81 het volgende:
Godallemachtig (knip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |