Ah, ik keek net in je fotoboek. Probeerde jij me toevallig vorige week in de Woo te zoenen! (!)quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Keroppi het volgende:
B4+ ?
Jee dat is echt bij ons een beetje het 'kneuzen' boottype. Nog steeds zwaar, maar ook onstabiel... Dus het slechtste van 2 werelden. Bij ons wordt toch wel verwacht al je een jaartje ge-compood hebt in een C4+ dat je dan doorstroomt naar de gladde vier.
Het is al vier jaar geleden dat ik in de Woo ben geweeest. Dus ik was het niet, maar fijn zeg, een nymfomane dubbelgangsterquote:Op donderdag 10 november 2005 02:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah, ik keek net in je fotoboek. Probeerde jij me toevallig vorige week in de Woo te zoenen! (!)
hehe, met die roze letters inderdaad! Ik vind het wel ehh.. stijlvolquote:Op zondag 13 november 2005 14:26 schreef Keroppi het volgende:
Ja die ken ik inderdaad! (is het vriendinnetje van mijn commissiegenoot)
Jij roeide bij Nereus he, wij hebben ons afgelopen jaar echt BESCHEURD om dat compo-ploegje van Nereus dat glitterende zilveren bomberjacks met roze bestikking had. En om het compleet te maken hadden ze ook nog eens allemaal dezelfde zonnebril.
dan ben je wel even bezig!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef ocf81 het volgende:
Hmm, waar is mijn tondeuze? Als rijkswaterstaat het riet niet weghaalt zal het wel op mysterieuze wijze "verdwijnen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |